نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ نحوه عملکرد سامانه پیامکی ۱۱۰۱۱۰ را تشریح کرد.
پلیس لس‌آنجلس در حین تعقیب یک هایلوکس فراری، ضربه‌ای حساب شده به متهم گریز پلیسی هیجان‌انگیز را در لس‌آنجلس مشاهده کنید.
با تصرف چند مقر پلیس در فرانسه، معترضین به سلاح های گرم دست یافتند.
خبرگزاری مهر ویدیویی از عملکرد دوربین‌های نظارتی فراجا در اماکن عمومی منتشر کرده است.
طبق اظهارات مسئولان انتظامی، راننده که به قصد عمد روحانی را بر روی کاپوت ماشین برای فاصله طولانی می‌کشد، از صحنه متواری شد.
انجمن پلیس مسلمان در نیویورک با برپایی یک ضیافت افطاری در ماه رمضان جمع زیادی از مسلمانان را در ساختمان پلیس این شهر جمع کرد.
چند دزد که پس از سرقت فکر می‌کردند با حضور به موقع پلیس به دام افتاند با بی توجهی پلیس مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند.
رسانه‌های لبنانی از درگیری نیروهای امنیتی این کشور با شهروندان معترض به اوضاع اقتصادی که قصد ورود به مقر نخست‌وزیری را داشتند، خبر دادند.
پلیس ژاپن اتوبوسی جالب برای چینش سریع موانع ترافیکی را وارد فاز عملیاتی کرده است تا بار ترافیک خیابان‌ها و بزرگراه‌های خود را کمتر کند.
لحظه شیفت صبح پلیس راهنمایی رانندگی زن، سر یکی از چهار راه‌های پیونگ یانگ در کره شمالی را مشاهده کنید.
لحظه شیفت صبح پلیس راهنمایی رانندگی زن، سر یکی از چهار راه ‌های پیونگ یانگ در کره شمالی را مشاهده کنید.
پلیس آمریکا ویدئویی منتشر کرده است که در آن فردی که متهم به قتل یکی از بستگانش است، پس از باز شدن دستبند‌ها برای برگزاری جلسه دادگاه، فرار می‌کند. این جوان ۲۸ ساله، به مدت دو ساعت در حال فرار بود تا اینکه ماموران به کمک پهپاد مسیر ورودش به یک آپارتمان را رصد کردند. متهم در حالی که داخل یک کمد مخفی شده بود، بازداشت شد.
یک عابرپیاده در حرکتی ترسناک با جان خود بازی خطرناکی انجام داد و جلوی یک کامیونت با سرعت بالا دراز کشید.
شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند تعداد تروریست‌ها بین ۷ تا ۱۰ نفر اعلام شده و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
پلیس آلمان از جرثقیل برای پایین آوردن تظاهرکنندگانی که از درختان بالا رفته بودند استفاده کرد. این افراد در یک تجمع مقاومتی با هدف جلوگیری از تخریب یک روستای کوچک در آلمان شرکت کرده بود بازداشت کرد. فعالان محیط زیست تلاش داشتند جلوی تخریب این روستای کوچک که قرار است بخشی از طرح توسعه معدن زغال سنگ مجاور آن باشد، جلوگیری کنند.
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
عماد افروغ، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس امروز سوم آبان در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد، دربارۀ ناآرامی‌های اخیر کشور صحبت کرد.
پلیس هند که مدعی دستگیری شماری از حمله کنندگان به مراسم مذهبی هندوها در ایالت گجرات است، شماری از آنان را در انظار عمومی شلاق زد.
شرکت کنندگان با پرتاب کوکتل مولوتف و سردادن شعار‌ علیه پلیس فرانسه و جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند ماموران را وادار به عقب نشینی کنند؛ اما تلاش آن‌ها با برخورد قاطع پلیس روبرو شد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب) از برخورد پلیس با توزیع و فروش البسه نامتعارف خبر داد و گفت: پلیس اماکن هر کجا این اجناس را مشاهده کند به جمع‌آوری آن‌ها اقدام می‌کند.
سردار حسین رحیمی در واکنش به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم» که نشان می‌دهد برخی از کوچه‌های پایتخت به محلی برای خوابیدن کارتن خواب‌ها اختصاص یافته و یا اینکه برخی از معتادان و کارتن‌خواب‌ها شب تا صبح در اتوبوس‌هایی در اطراف میدان‌ها می‌خوابند، گفت: من این فیلم را ندیدم، اما باید بگویم چنین چیزی را اصلاً در تهران نداریم.
ویدیویی دیدنی از مداحی پلیس در دسته عزاداری را ببینید. منبع: صداوسیما
با حضور تیم های نوپو و پلیس امنیت زوج جوان که مسلح بودند دستگیر و اعضای خانواده نجات یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ