اعتراض این دو نامزد نسبت به مصاحبه جانبدارانه علی فلاحتی رئیس کمیته بدوی انتخابات از مهدی تاج و همچنین حضور دو فرد دولتی در کمیته بدوی بود که این موارد استقلال و بی‌طرفی کمیته بدوی انتخابات را زیر سؤال می‌برد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
هوادار قدیمی نفت آبادان از دو بازیکن تیم شکایت کرده است
احتمال می‌رود که شکایت ایران در دادگاه ویژه‌ای با حضور نمایندگان دو کشور مورد بررسی قرار بگیرد. نکته‌ای که وجود دارد آن است که موافقت‌نامه ایران و کره در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاری بوده و به اختلافاتی که مستقیما از سرمایه‌گذاری ناشی ‌شده، اشاره شده است.
دو مدیرعامل پیشین استقلال، مصطفی آجورلو و علی فتح‌الله‌زاده با شکایت از سوی سازمان خصوصی‌سازی مواجه شدند.
دو مدیرعامل سابق استقلال با توجه به شکایت رئیس سازمان خصوصی سازی در دادسرا حضور پیدا کرده اند.
آمنه بهرامی که ۱۸ سال قبل در حمله مرد اسیدپاش بینایی دو چشم خود را از دست داده است، می‌گوید: خودم باید حکم قصاص را اجرا می‌کردم و حالا پشیمانم که این کار را نکردم، انگار بخشش قصاص عضو اسیدپاش‌ها را وقیح می‌کند.
مهاجم پیشین تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز از این دو تیم و همچنین فدراسیون فوتبال به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شده است که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
مدیر رسانه پیکان پس از بازی برابر سپاهان اعتراض رسمی پیکان به قضاوت کاظمی را اعلام کرد.
کریستوف گالتیه به دلیل افترا و عواقب جانی بعد از آن از ژولین فورنیه، مدیر سابق باشگاه نیس، و دو روزنامه نگار شکایت کرد.
شکایت‌های باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن و یک مدیر برنامه رد شد.
فدراسیون فوتبال مراکش از داوری دیدار دیشب تیم ملی این کشور مقابل فرانسه در نیمه‌نهایی جام جهانی به فیفا شکایت کرد.
تیم هوتن قائمشهر به دلیل امتناع دو کشتی‌گیر از همراهی این تیم در مبارزه‌های پایانی از آنها به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت خواهد کرد.
امروز در مصر دادگاهی برای رسیدگی به شکایت الاهلی علیه الزمالک به دلیل نصب یک بنر برگزار شد!
باشگاه مس رفسنجان در پرونده شکایت سه بازیکن بیش از دو نیم میلیارد تومان جریمه شد.
دو شرکت مچ گروپ و اپیک گیمز اتهامات جدیدی علیه گوگل را به پرونده شکایت خود اضافه کرده و مدعی هستند این شرکت به توسعه دهندگان اپ رشوه می دهد تا فروشگاه های اپ خود را نسازند.
به دلیل پرداخت نشدن مطالبات مدافع کروات و سرمربی ایتالیایی سابق استقلال،‌پنجره نقل و انتقالات این باشگاه موقتا بسته شد.
فیفا تصمیم نهایی خود را درباره شکایت شیلی علیه اکوادور و درخواست حذف این تیم از جام جهانی قطر را اعلام کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص شکایت دو باشگاه هوادار و صنعت مس کرمان علیه نفت مسجد سلیمان صادر کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شکایت دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان واکنش نشان داد و گفت: مذاکرات برای جذب بازیکن جدید در حال انجام است.
النصر عربستان که مدتها شکایت از پرسپولیس را پیش برده بود، حالا شکایتی به ارزش 450 هزار دلار از دروازه‌بان مصری داشته است.
جلسه ستاد اربعین با حضور رئیس جمهور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ