یک رسانه انگلیسی بر کشیده شدن مقاومت فلسطین به کرانه باختری و افزایش مقاومت مسلحانه در برابر ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با این روند، تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اساساً همان‌طور که زمین هر روز به دور خود می‌چرخد، جاذبه ماه آب‌هایی را که در نزدیک‌ترین فاصله قرار دارند، به سمت خود می‌کشد و جزرو مد ایجاد می‌کند. این جزر و مد‌ها در واقع یک «برآمدگی» بیضی شکل هستند که از یک طرف تحت تاثیر نیرو‌های گرانشی به سمت ماه کشیده می‌شوند و از سوی دیگر اینرسی می‌کوشد آن‌ها را سر جای خود نگه دارد.
بیشتر تحقیقات در مورد می‌هیرونگ‌ها بر روی آناتومی و روابط تکاملی آن‌ها با پرندگان زنده بوده است. یکی از دیرین زیست شناسان در دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی می‌گوید: اطلاعات کمی در مورد زیست شناسی این حیوانات، مانند مدت زمانی که طول کشیده است تا رشد کنند و بالغ شوند، وجود دارد؛ بنابراین چینسامی توران و همکارانش در دانشگاه فلیندرز در آدلاید، استرالیا از ۲۰ استخوان فسیل شده پای این حیوانات در مراحل مختلف زندگی، نمونه برداری کردند.
احمد محیط طباطبایی ـ پژوهشگر تاریخ تهران و ری ـ درباره خشک شدن دوباره چشمه علی و ادعای مترو در این زمینه گفت: مهمترین موضوع در ابتدا این بود که اصلا لزومی برای کشیدن خط مترو در شهر ری نبود و شهر ری این امکان را داشت که قطار مترو روی زمین داشته باشد. من سال‌هاست که هر هفته با وسایل نقلیه عمومی به شهر ری می‌روم و هیچ‌وقت از نظر حمل و نقل مشکلی نداشته‌ام. ابتدا باید لزومی برای وجود مترو ایجاد شود و بعد خط آن کشیده شود.
کشیده شدن اعتراضات فرانسه به بلژیک و سوئیس و همچنین اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در آخرین لحظات برگزاری مراسم ختم خواهر محترمه امیر قلعه‌نویی برای یکی از بازیکنان قدیمی استقلال اتفاق بدی افتاد.
با روی کار آمدن طالبان، سهم حق‌آبه ایران نادیده گرفته شد. البته در همان آغاز روی کار آمدن طالبان، برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند از آنجا که طالبان به‌هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست، در بحث آب رودخانه هیرمند نیز زیاده‌خواهی کند؛ که این‌چنین نیز شد.
کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه به دور دوم باعث شد تا ارزش لیر این کشور در معاملات امروز کاهش یابد.
رئیس جمهور ترکیه در اولین اظهارنظر خود پس از کشیده شدن انتخابات به دور دوم اعلام کرد که ما از انتخابات ۲۸ می با افزایش مشارکت و به امید موفقیت تاریخی پیروز بیرون خواهیم آمد.
نهادهای امنیتی رژیم‌صهیونیستی نسبت به کشیده شدن تنش‌ها و درگیری‌ها از غزه به سمت جبهه شمالی ابراز نگرانی کردند.
رهبران ناتو با چالش بازنگری در امنیت اروپا و کشیده شدن به جنگ بزرگتر با روسیه روبه‌رو خواهند بود. دو مسئولیت دفاع قاطعانه از صلح اروپا و اجتناب محتاطانه از تشدید تنش نظامی با روسیه لزوماً با یکدیگر سازگار نیستند. آمریکا و اروپا ممکن است خود را عمیقاً برای ایجاد یک نظم امنیتی جدید اروپایی، غیرآماده ببینند.
خسوس گایِگو، کارشناس اسپانیایی، تصمیم VAR برای رد شدن گل مارکو آسنسیو را زیر سوال برد و خط‌کشی آفساید را نیز به تمسخر گرفت.
خدنگ (Mongoose) پستانداری گوشتخوار است که ۲۳ گونه از آن در جنوب اروپا، آفریقا و آسیا یافت می‌شود. گونه‌های مختلف این جانور بانمک با بدن کشیده، گوش‌های گرد کوچک و پا‌های کوتاه بین ۳۵۰ گرم تا ۵ کیلوگرم وزن دارند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه صهیونیست از جمله یک افسر بر اثر اصابت سنگ فلسطینیان به خودرو آنها و همچنن آتش گرفتن یک اتوبوس شهرک نشینان در رام الله خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه صهیونیست از جمله یک افسر بر اثر اصابت سنگ فلسطینیان به خودرو آنها و همچنن آتش گرفتن یک اتوبوس شهرک نشینان در رام الله خبر دادند.
داستان کنار گذاشته شدن سیاوش یزدانی و پیوستن او به سپاهان، در رسانه های پرتغالی نیز بازتاب داشت.
پاکستان در صورت کشیده شدن به باتلاق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد چرا که با تجزیه، آشوب و فروپاشی ارتش مواجه خواهد شد.
رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند کلارا چیا، نامزد جدید جرارد پیکه، بعد از انتشار آهنگ جنجالی شکیرا که در آن به او و پیکه تاخته بود دچار حمله عصبی شده و کارش به بیمارستان کشیده شده است.
رئیس جمهور صربستان نسبت به کشیده شدن جنگ اوکراین به سرزمین های دیگر هشدار داد.
همزمان با تشدید بحران در جامعه صهیونیستی و کشیده شدن این اختلافات به سطوح بالای نظامی و سیاسی، سفیر رژیم صهیونیستی در کانادا در اعتراض به سیاست های نتانیاهو استعفا کرد.
بارسلونا ترجیح می دهد قبل از کشیده شدن پرونده آنتوان گریزمان به دادگاه، این مسئله را با توافق حل کند.
صحنه کشیده شدن چادر یک بانوی محجبه در اغتشاشات اخیر، موجی از گلایه، اعتراض و نارضایتی را در فضا مجازی ایجاد کرده و برخورد با این اتفاق به مطالبه عمومی تبدیل شده است.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از غرق شدن پرستار جوان در سد آیدوغموش میانه خبرداد و گفت: پیکر مرد جوان پس از تلاش نیروهای امدادی از سد آیدوغموش بیرون کشیده شد.
جنبش حماس در پنجاه و سومین سالگرد جنایت به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها تأکید کرد: مسجد الاقصی قطب نمای وحدت ساز امت باقی می ماند.
کمیته های مقاومت فلسطین در پنجاه و سومین سالگرد به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی تأکید کردند: تنها راه دفاع از مسجد الاقصی، ریشه کن کردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از کل منطقه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ