بنا به افشاگری یک رسانه آمریکایی، این کشور از برنامه اوکراین برای انفجار خطوط لوله گازی روسیه مطلع بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس اطلاعات خارجی روسیه از برنامه رسانه‌ای وزارت امور خارجه آمریکا برای ایجاد شورش مسلحانه در روسیه از طریق پخش اخبار جعلی خبر داد.
بنا به اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، افراد دخیل در برنامه دفاعی ایران در فهرست تحریمی این کشور قرار گرفتند.
بنا به اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، افراد دخیل در برنامه تسلیحاتی ایران در فهرست تحریمی این کشور قرار گرفتند.
بانک‌های بزرگ آمریکا ممکن است با افزایش ۲۰ درصدی سرمایه مورد نیاز خود مواجه شوند.
کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر، پس از ورود به کمپ وین در اتریش که آخرین تمرین بازیکنان قطر قبل از سفر به آمریکاست، قصد دارد شرایط فیزیکی بازیکنان تیمش را بالا ببرد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: کشورهای اروپایی برای خوشایند آمریکا در برنامه آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده از جنگنده اف-۱۶ پیشقدم می‌شوند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای فاش کرد: ۲۰ هزار سند درباره برنامه بیولوژیکی نظامی آمریکا در اوکراین داریم.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که واشنگتن دوره گسترده آموزش نیروهای اوکراین را در آلمان آغاز خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به برنامه ریزی ایران برای حضور در تنگه پاناما واکنش نشان داد.
وزارت دفاع روسیه اسناد حاوی اسامی تمام مقامات کلیدی آمریکا ناظر بر برنامه بیولوژیکی-نظامی اوکراین را در اختیار دارد.
بنا به اعلام مقامات آمریکا، برنامه آموزش نیروهای نظامی ارتش اوکراین از سال آینده در پایگاه نظامی این کشور در آلمان برگزار می شود.
در بحبوحه گزارش‌ها درباره برنامه آمریکا برای ارسال تجهیزات پیشرفته جهت تبدیل بمب‌های هدایت‌ناپذیر به بمب هدایت‌شونده به اوکراین، اسپوتنیک به سازوکار این بمب‌ها نگاه دقیق‌تری انداخته است.
وزارت دفاع آمریکا از قصد خود برای گسترش برنامه آموزش نظامیان اوکراین خبر داد.
یک تحلیل‌گر مسائل سیاست خارجی گفت: با توجه به شکست مذاکرات احیای برجام، توسعه بیش از پیش برنامه هسته‌ای و اتحاد ایران با روسیه در جنگ اوکراین که عملا جنگ روسیه با غرب است؛ آمریکا و اروپا بهانه‌های لازم را برای همراه کردن افکار عمومی در جهت مقابله با ایران برای خودشان ذخیره کرده‌اند.
رئیس جمهور آمریکا گفت که برنامه ای برای تماس با ولادیمیر پوتین همتای روس خود ندارد اما در صورتی که پوتین بخواهد آماده است با وی درباره راهکارهای پایان دادن به جنگ اوکراین گفتگو کند.
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا خبر داده است که این کشور مجموعه جدیدی از تحریم‌های ضد کره‌شمالی را پس از آزمایش‌های موشکی اخیر در پیش گرفته است.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که پنتاگون در حال حاضر برنامه ای برای ارسال سامانه پدافند پاتریوت به اوکراین ندارد.
مقامات آمریکا می‌گویند تداوم جنگ اوکراین و ارسال مداوم سلاحهای آمریکایی به اوکراین، موجب کاهش ذخایر انبارهای این کشور می‌شود و واشنگتن نمی‌تواند طبق برنامه تایوان را در برابر چین مسلح کند.
یک روزنامه انگلیسی نوشت، کارلوس کی‌روش در سال ۱۹۹۸ توسط فدراسیون فوتبال آمریکا استخدام شد تا یک برنامه اقدام برای تبدیل کردن تیم ملی فوتبال آمریکا به یک مدعی جام جهانی تا زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۰ تهیه کند.
کلین آکوستا، هافبک تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم نباید به بیل اجازه دهد که در زمین راحت باشد.
حجت الاسلام طائب در خصوص فساد در کشور، اظهار داشت: هم فساد و هم مبارزه با فساد وجود دارد اما تصویر فساد، بزرگتر از خود فساد است اما تصویر مبارزه با فساد کوچکتر از واقعیت است و بدانید که فساد روند نزولی و مبارزه با فساد روند صعودی دارد.
آمریکا بار دیگر هشدارهای مسکو درباره برنامه کی‌یف برای انجام «عملیات پرچم دروغین» و انفجار یک «بمب کثیف» را رد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا در ابتدا در ماه جولای هشدار داد که ایران برنامه دارد به روسیه پهپاد‌هایی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد و در حال حاضر مدارکی داریم که این پهپاد‌ها برای حمله به شهروندان غیرنظامی و زیرساخت‌های مهم غیرنظامی به کار گرفته می‌شوند.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت مقام کاخ سفید مدعی شد که به نظر می‌رسد دیپلماسی در حال حاضر کارساز نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ