کلین آکوستا، هافبک تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم نباید به بیل اجازه دهد که در زمین راحت باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات تل آویو در واکنش به توافق آمریکا و ایران گفته‌اند که این توافق برنامه هسته‌ای تهران را متوقف نمی‌کند.
سرویس اطلاعات خارجی روسیه از برنامه رسانه‌ای وزارت امور خارجه آمریکا برای ایجاد شورش مسلحانه در روسیه از طریق پخش اخبار جعلی خبر داد.
طبق اطلاعات آمریکا، مشخص نبوده یوگنی پریگوژین، موسس گروه نظامی واگنر چه زمانی حرکت خود را انجام خواهد داد؛ اما به نظر می‌رسید که وی تصمیم خود را پس از اعلام وزارت دفاع روسیه در ۱۰ ژوئن مبنی بر اینکه شرکت‌های نظامی باید تا یک ژوئیه با آن‌ها قرارداد ببندند، اتخاذ کرده است.
بنا به افشاگری یک رسانه آمریکایی، این کشور از برنامه اوکراین برای انفجار خطوط لوله گازی روسیه مطلع بوده است.
بنا به اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، افراد دخیل در برنامه دفاعی ایران در فهرست تحریمی این کشور قرار گرفتند.
بنا به اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، افراد دخیل در برنامه تسلیحاتی ایران در فهرست تحریمی این کشور قرار گرفتند.
بانک‌های بزرگ آمریکا ممکن است با افزایش ۲۰ درصدی سرمایه مورد نیاز خود مواجه شوند.
کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر، پس از ورود به کمپ وین در اتریش که آخرین تمرین بازیکنان قطر قبل از سفر به آمریکاست، قصد دارد شرایط فیزیکی بازیکنان تیمش را بالا ببرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بدون محدودیت درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
این رسانه انگلیسی نوشت: توقیف محموله، جدیدترین تشدید تنش میان واشنگتن و تهران پس از سال‌ها تحریم‌های آمریکا بر سر برنامه هسته‌ای ایران است. ایران تحریم‌های آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسد و صادرات نفت این کشور در حال افزایش است.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم رویکرد دوگانه واشنگتن اعلام کرد دیپلماسی بهترین راه در قبال برنامه هسته‌ای ایران است.
ژنرال ارشد آمریکایی با طرح ادعایی خصمانه از برنامه ریزی برای هدف قرار دادن نیروی قدس سپاه پاسداران ایران پس از حمله پهپادی به سوریه خبر داد.
منابع آمریکایی از وجود اختلاف نظر میان آمریکا و اروپا بر سر برنامه هسته‌ای ایران خبر می‌دهند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای فاش کرد: ۲۰ هزار سند درباره برنامه بیولوژیکی نظامی آمریکا در اوکراین داریم.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که واشنگتن دوره گسترده آموزش نیروهای اوکراین را در آلمان آغاز خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به برنامه ریزی ایران برای حضور در تنگه پاناما واکنش نشان داد.
تایلر آدامز، کاپیتان تیم ملی آمریکا، به طور تصادفی تایید کرد که این تیم در رقابت های کوپا آمه‌ریکای 2024 بازی خواهد کرد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین مصاف خود در جام جهانی آمریکا به مصاف تیم ژاپن می رود.
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا خبر داده است که این کشور مجموعه جدیدی از تحریم‌های ضد کره‌شمالی را پس از آزمایش‌های موشکی اخیر در پیش گرفته است.
دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال آمریکا و باشگاه لیورپول مدعی شد تمرکز کارلوس کی‌روش در دیدار ایران مقابل آمریکا، متوقف کردن «پولیشیچ» و از کار انداختن سلاح تهاجمی این تیم است.
یک روزنامه انگلیسی نوشت، کارلوس کی‌روش در سال ۱۹۹۸ توسط فدراسیون فوتبال آمریکا استخدام شد تا یک برنامه اقدام برای تبدیل کردن تیم ملی فوتبال آمریکا به یک مدعی جام جهانی تا زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۰ تهیه کند.
کاخ سفید مدعی شد که تداوم تلاش کره شمالی در زمینه توسعه تسلیحاتی، به افزایش حضور نظامی واشنگتن در منطقه منجر خواهد شد.
حجت الاسلام طائب در خصوص فساد در کشور، اظهار داشت: هم فساد و هم مبارزه با فساد وجود دارد اما تصویر فساد، بزرگتر از خود فساد است اما تصویر مبارزه با فساد کوچکتر از واقعیت است و بدانید که فساد روند نزولی و مبارزه با فساد روند صعودی دارد.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت مقام کاخ سفید مدعی شد که به نظر می‌رسد دیپلماسی در حال حاضر کارساز نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ