وزارت دفاع روسیه اسناد حاوی اسامی تمام مقامات کلیدی آمریکا ناظر بر برنامه بیولوژیکی-نظامی اوکراین را در اختیار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نه حقابه هیرمند را داده، نه ستیز علیه فقه جعفری و شیعیان و هزاره‌ها را متوقف کرده، نه در مرز‌های ما از اقدامات خلاف قانون دست برداشته، نه انتخابات برگزار کرده و نه دست از تبعیض و تضییع حقوق مردم برداشته است. حضرات بدانند طالبان امروز همانست که در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ دیپلمات‌ها و خبرنگار ایرانی را به شهادت رسانده با این تفاوت که امروز چهره واقعی مزدور آمریکا بودنش از هر زمان دیگری آشکارتر شده است.
در هفته‌های اخیر اخباری از عزم کاندیداتوری برخی چهره‌های نزدیک به قالیباف در مجلس دوازدهم شنیده می‌شود. کاندیداتوری نمایندگان قالیبافی در مجلس امری حتمی و معمول است، اما این‌بار اسامی از سمت‌های نزدیک به قالیباف در بدنه ساختاری مجلس شنیده می‌شود.
فرمانده کل سپاه از نمایشگاه عملکرد و پیشرفت تحقق محله اسلامی در مجتمع فرهنگی پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین بازدید کرد.
جمهوری اسلامی نوشت: دو ماه دیگر، عمر سلطه طالبان بر افغانستان به دو سالگی می‌رسد و مسئولان ما به جای آنکه از فرصت جابجائی قدرت حداکثر استفاده را برای تأمین امنیت در مرز‌های شرقی کشورمان کرده و مؤلفه‌های همبستگی دو ملت ایران و افغانستان را تقویت کنند، تمام وقت و نیرو و امکانات کشور را صرف تطهیر یک گروه تروریستی کردند که هر روز مشکل امنیتی جدیدی برای ما به وجود می‌آورد.
مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید با تصحیح خطای محاسباتی گذشته خود که در تعامل با طالبان داشتند، با توطئه جدید این گروه هوشیارانه برخورد کنند. طالبان می‌خواهند مسئولان ایرانی در زمین آن‌ها بازی کنند تا توطئه درگیر شدن در مرز‌های شرقی محقق شود.
اداره کل موزه‌های کشور در بخشنامه‌ای به ادارات کل میراث فرهنگی استان‌ها اعلام کرد: حضور افراد بدون رعایت حجاب اسلامی در موزه‌ها ممنوع است
به گفته ابراهیم نیا؛ چنانچه مدیریت منافع ملی هر سه کشور چین، ایران و عربستان، براساس انسجامی عملیاتی پیش برود؛ در آینده تغییرات اساسی دیگری در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه رخ خواهد داد که بی شک واکنش جدی غرب، اروپا و ایالات متحده، را در پی خواهد داشت.
روزنامه ورزشی گل در گزارشی اسامی ورزشکاران و چهره‌های ورزشی پناهنده ایرانی را منتشر کرده است. تعداد این ورزشکاران چشمگیر و تاثر برانگیز است. آیا وزارت ورزش و دولت ایران برنامه‌ای برای رفع مشکلات ورزشکاران نخبه کشور و جلوگیری از مهاجرت و پناهندگی آنها دارد؟
وزیر جهاد کشاورزی گفت: محصولات کشاورزی با برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در ماه‌های منتهی به پایان سال کمبودی در تأمین آنها وجود ندارد.
با توجه به اهمیت شناسایی محرک‌های انتخاب غذا، پژوهشگران مرکز تحقیقات تعیین‌کننده‌های اجتماعی سلامت پژوهشکده علوم غدد درون‌ریز و متابولیسم دانشگاه شهید بهشتی مطالعه‌ای با هدف ارزیابی روایی و پایایی پرسشنامه انتخاب‌های غذایی جهت شناخت مهم‌ترین محرک‌های انتخاب غذا در بزرگسالان ایرانی انجام شد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مهم‌ترین جغرافیای زمان و جهان یک انقلابی شکل گرفت و نظامی مستقر شد که این نظام با صراحت اعلام کرده که در کنار مظلومان و در مقابل ظالمان عالم خواهد ایستاد.
جمهوری اسلامی نوشت: در سال‌های اخیر بعضی از این حضرات با بدزبانی‌هایشان، مرز‌های اخلاقی را نیز پشت سر گذاشته و به جای تقوای الهی، درس عبور از خط قرمز‌های حرمت انسان در خطبه‌های جمعه می‌دهند!
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص بودجه در ماه‌های آخر سال برای مباحث اجتماعی، منجر به پول‌پاشی می‌شود.
داوران هفته هشتم لیگ برتر ایران اعلام شدند در حالی اعلام شدند که سوت بازی پرسپولیس و استقلال در اختیار عرب براقی و حاج ملک خواهد بود.
رئیسی با اشاره به تحولات قفقاز، ضمن تبیین سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استقبال از آزادی خاک قره‌باغ و آمادگی برای بازسازی آن، هرگونه تغییر در مرز‌های بین‌المللی و تاریخی و ژئوپلتیک منطقه را غیرقابل قبول خواند.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای لاریجانی از مدت‌ها پیش جلسات ستادی و هم‌اندیشی و دیدارهای گسترده با چهره‌های سیاسی را کلید زده و درصدد است تا چهره اصلی مجلس آینده باشد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سیاست حذف ارز ترجیحی در ماه‌های ابتدایی سال گفت: با وجود تخصیص ماهیانه ۲۴هزار میلیارد تومان سهم فروش شرکت‌های مرتبط با کالاهای اساسی کاهش قابل‌توجهی داشته است.
رئیس خصوصی‌سازی گفت: نماد استقلال هفته آینده در فرابورس دیده می‌شود تا مردم بتوانند خرید و فروش کنند، نماد پرسپولیس هم ۳ هفته آینده باز می‌شود.
جوابیه «سازمان امور مالیاتی» به گزارش تابناک اقتصادی
در مورد زمان یارانه مرداد ۱۴۰۱ هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی مشخص نکرده است، اما همچون تیر ماه باید انتظار داشته باشیم که آغاز واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه باشد. پایان واریز‌ها نیز هنوز به شکل کامل مشخص نشده، اما احتمالا بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.
پرونده پیچیده 400 میلیون یورویی حسن میرکاظمی معروف به «حسن رعیت» پس از تلاش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دادگاه بررسی و حکم وی و همدستانش صادر شد و حکم دادگاه بدوی به تایید دیوان عالی کشور رسید. دادنامه صادر شده در دیوان عالی کشور نکات مهمی در بر دارد.
حضور سیدمحمد خاتمی، سید حسن، سید یاسر و سید علی خمینی، اسحاق جهانگیری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم چهلمین روز ارتحال سید محمود دعائی در حرم مطهر امام / جماران
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که تغییر مدیران شمار قابل توجهی از شبکه‌های تلویزیونی در راه است و چهره‌های تازه‌ای در مسیر مدیریت شبکه‌های تلویزیونی هستند؛ هرچند اسامی کاندیدای مطرح در گمانه زنی‌ها به لحاظ فکری یا توان اجرایی، تفاوت آشکاری با مدیران کنونی ندارد، به هر حال، نخست باید دید آیا این اشخاص منصوب می‌شوند و در صورت انتصاب، به شکل عملی نیز ناموفق هستند و نمی‌توان پیش‌داوری قطعی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ