سرویس اطلاعات خارجی روسیه از برنامه رسانه‌ای وزارت امور خارجه آمریکا برای ایجاد شورش مسلحانه در روسیه از طریق پخش اخبار جعلی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قسمت اخیر برنامه «مهلا» به گفتگویی صریح با فاطمه سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داشت که بریده‌های این گفتگو بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای داشت. در بخشی از این گفتگو دختر سردار سلیمانی از علاقه پدرش به تماشای سریال‌های روز دنیا همچون «۲۴»، «فهرست سیاه» و «خانه کاغذی» می‌گوید که بخش‌های مربوط به این خاطرات در نسخه بارگذاری شده در سکوی پخش‌کننده حذف شد و برخی حذف این بخش را به نظارت ساترا و اعمال ممیزی بر این برنامه مرتبط دانستند.
هنوز هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند که دونالد ترامپ با چه هدفی اسناد محرمانه و فوق محرمانه دولت را از کاخ سفید خارج کرده و در اقامتگاه شخصی‌اش در مارالاگو نگهداری می‌کرد. براساس گزارش‌های رسانه‌ای در میان اسنادی که نزد ترامپ نگهداری می‌شد اسنادی از قبیل برنامه حمله نظامی به کشور‌های دیگر، اسناد مرتبط با ارزیابی توانایی هسته‌ای دیگر کشور‌ها و ایالات‌متحده امریکا وجود داشته است.
قانونگذار ارشد آمریکایی با اشاره به گزارش‌های رسانه‌ای درباره تلاش دولت بایدن برای دستیابی به تفاهمی با ایران بر سر برنامه هسته‌ای تأکید کرد که دولت باید به تعهداتش در قبال کنگره ذیل قانون موسوم به «قانون بررسی توافق هسته‌ای ایران» (اینارا) پایبند بماند.
برنامه سفر رییس جمهور ایران به سه کشور آمریکای لاتین بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی‌ زبان داشت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرده است.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای دولت آمریکا برنامه خروج تدریجی اتباع خود از تایوان را در دستور کار دارد.
بخش رسانه‌ای تیم‌ملی با یک بیانیه نسبتا شدیداللحن به اظهارات شب گذشته محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر پاسخ داد.
بخش رسانه‌ای تیم ملی به اظهارات اخیر مجری برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.
۷ ماهش بود که از میله آویزان می‌شد. ۱۳ ماهش بود که پایش را ۱۸۰ درجه باز می‌کرد. تقریبا ۳ سالش بود که در برنامه «اعجوبه‌ها»‌ی کشور چین شرکت کرد و با اجرای حرکات نمایشی لقب کودک شگفت‌انگیز را گرفت؛ از باشگاه لیورپول سر در آورد و یک چهره رسانه‌ای مطرح شد؛ اما حالا ۱۰ ساله است و باشگاه «سپاهان» اصفهان از توقف صفحات رشد آرات حسینی خبر داده است!
یک مدیر برنامه فوتبالی در روسیه خبر جدیدی را درباره سردار آزمون رسانه‌ای کرد که بازتاب زیادی در این کشور داشت.
یک مدیر برنامه فوتبالی در روسیه خبر جدیدی را درباره سردار آزمون رسانه‌ای کرد که بازتاب زیادی در این کشور داشت.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند باشگاه بایرن مونیخ در تابستان امسال پروژه نوسازی و افزایش ظرفیت ورزشگاه خانگی‌اش، آلیانز آرنا، را کلید خواهد زد.
رییس جمهور ضمن انتقاد از نحوه پوشش رسانه‌ای تغییر رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اگر ناراحتی قلبی میرکاظمی به نقطه‌ای برسد که همکاری با وی را دچار مشکل نکند، به طور حتم از تجربیات او در دولت استفاده خواهیم کرد.
واکنش قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی به خروجش از برنامه زنده تلویزیونی پایش و هجمه‌های رسانه‌ای به طرح مولدسازی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امیرعبداللهیان در پاسخ به این پرسشی درباره حقوق زنان در ایران و ضرورت اصلاحات در این حوزه گفت: در جمهوری اسلامی ایران زنان از حقوق بالایی برخوردار هستند، مرگ طبیعی مهسا امینی باعث تاسف است، اما واقعیت آن است که فضای مجازی و رسانه‌ای غرب یک هجمه برنامه ریزی شده با اهداف سیاسی و امنیتی خاص علیه ایران ترتیب داد.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
پس از تاخیر ۵۰ دقیقه‌ای در حضور کارلوس کی‌روش در نشست خبری، مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد این برنامه لغو و به فردا موکول شده است.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای اغتشاشات اخیر گفت: پرحجم ترین حملات رسانه ای را در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که برخی از افراد ناآگاه فریب خوردند.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: این حجم اقدامات رسانه‌ای متحدانه درست بعد از یک اتفاق ناگوار در ایران این موضوع را نشان میدهد که ایجاد ناآرامی و اغتشاش در ایران برنامه ریزی شده بود .
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: یکی از خبرگزاری‌ها پایش کرده است که شبکه‌های رسانه‌ای بیگانه در ۲۰ روز اول ۱۷ هزار دروغ مخابره کردند. ابزار اصلی آنها دروغ است و این‌ها را باور نکنید.
برخی از ناظران رسانه‌ای بر این باور هستند اگر پخش مسابقات ورزشی، به ویژه فوتبال‌ها از برنامه‌های صداوسیما مستثنی شوند، عملا این سازمان با مخاطبانی حداقلی در سطح ملی مواجه خواهد شد. فهم این قاعده دشوار نیست؛ زمانی که شما عادل فردوسی‌پور و برنامه محبوب ۹۰ را تعطیل می‌کنید، مخاطب ایرانی به سراغ برنامه فوتبالی تلویزیون ایران اینترنشنال به مجری‌گری مزدک میرزایی گرایش پیدا می‌کند؛ و این یعنی ریزش خودخواسته در مخاطبان!
یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، بعد از مدتها غیبت رسانه‌ای در یک برنامه شرکت کرد تا درحالیکه نمی‌توانست احساساتش را کنترل کند تولد فرانتس بکن‌باوئر را تبریک بگوید.
این ایام هم که اخبار مجمع در رسانه‌ها زیاد شد به‌دلیل بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است و عملاً هم دولت و مجلس منتظر هستند و ما اگر بتوانیم سیاست‌ها و قانون برنامه هفتم توسعه را به بودجه 1402 برسانیم خیلی خوب است لذا جلسات مجمع و کمیسیون‌ها صبح و عصر ادامه دارد تا این کار صورت پذیرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ