تیم شهداب ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا مغلوب سانتوری ژاپن شد و از راه‌یابی به فینال این رقابت‌ها بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: زمانی که رئیسی دولت را تحویل گرفت، خزانه خالی بود و مشکلات کشور بسیار زیاد بود اما این دولت توانست بسیاری از مشکلات را مهار کند.
سرپرست حجاج ایرانی گفت: با تلاش و فعالیت کارگزاران و خادمان ضیوف الرحمان تا این مرحله عملیات حج به خوبی پیش رفته است.
نماینده آمریکا در امور قفقاز امروز با اتخاذ موضعی عوام‌فریبانه ادعا کرد که کشورش در برقراری صلح پایدار بین باکو و ایروان تلاش می‌کند!
نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت و تلاش  فدراسیون سوارکاری  برای حفظ گونه اسب کاسپین ستودنی و ارزشمند است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: کاهش مدت زمان حضور چندان به کاهش هزینه سفر حج منجر نمی‌شود زیرا ما به صورت کلی هتل را در موسم حج تا اول محرم اجاره می‌کنیم.
نماینده لهستان در اتحادیه اروپا می‌گوید این کشور موضوع ممنوعیت واردات محصولات کشاورزی روسیه را در نشست این اتحادیه مطرح می‌کند.
یک نماینده پارلمان عراق نسبت به تلاش برخی سیاستمداران این کشور برای اجرای پروژه‌های اشغالگری آمریکا در عراق از طریق موضع گیری علیه نیروهای حشد شعبی هشدار داد.
تنها نماینده باقی مانده ایران در مسابقات تنیس روی میز گرنداسمش به منظور صعود به جدول ۳۲ نفره این رقابت‌ها به مصاف حریفی از کره‌جنوبی می‌رود.
یک نماینده مجلس تلاش کرد تا مانع از تهیه گزارش توسط خبرنگار صداوسیما شود. در حالی که نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان
یک نماینده مجلس تلاش کرد تا مانع از تهیه گزارش توسط خبرنگار صداوسیما شود. در حالی که نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان
نماینده ویژه وزارت خارجه روسیه در غرب آسیا می‌گوید هر گونه تلاش برای دورکردن مسکو از معادلات این منطقه و برهم‌زدن روابط روسیه با کشورهای غرب آسیا محکوم به شکست است.
ساوه- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: مطالبات معلمان از دولت به حق بوده و مجلس تلاش خود را برای تحقق این خواسته ها انجام خواهد داد.
نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق از تداوم تلاش های نخست وزیر این کشور برای تحقق هدف نزدیکی روابط ایران و عربستان خبر داد.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور خبر داد و گفت: باید مردم دراین خصوص هوشیار باشند.
نماینده تبریز گفت: خواسته آقای اژه‌ای از نمایندگان این بود که شما از من اجرای قانون را بخواهید. یعنی شما نمایندگان بر موضع قانون پافشاری کنید و تلاش نکنید به من دیکته کنید که من چه کار باید بکنم یا نباید بکنم.
عباس‌زاده مشکینی گفت: بار‌ها تلاش بر توضیح ابهامات بود، اما آژانس هر بار از دل توضیحات ما نیز چند نکته و بهانه را استخراج کرده است. مشت آژانس برای جمهوری اسلامی ایران باز است و امیدوار هستم برای سایر ملت‌های جهان نیز باز شود.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد از رویکرد خصمانه کشورهای غربی علیه کشورش گفت که آیا بهتر نیست شورای امنیت برای محکومیت تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت سوریه تشکیل جلسه دهد؟
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بدانند که تلاش آنان برای سست کردن پایه‌های انقلاب راه به جایی نمی‌برد و مردم ایران پای انقلاب ایستاده اند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با وجود دسیسه‌های دشمن اما نیروی انتظامی با همه توان برای حفظ و پایداری امنیت و آسایش ملت تلاش می‌کند.
قاسمی‌پور گفت: تلاش خواهیم کرد از طریق راهکار‌های قانونی پیگیر وضعیت کسانی که در وقایع اخیر دستگیر شدند، یا مشکلی برایشان به وجود آمده باشیم.
نماینده روسیه نزد سازمان ملل اعلام کرد این کشور به اقدامات خود برای کمک به پایان دادن به بحران قره باغ ادامه می دهد.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به تلاش آمریکا برای فرسایشی شدن مذاکرات برجام گفت: آمریکا به دنبال وقت کشی است.
نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مدیران ناکاربلد و ناتوان، تلاش‌ها و دلسوزی‌های دولت را در صفر ضرب می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ