رئیس کمیته قانون اساسی شورای فدراسیون روسیه بر غیر نظامی کردن مناطق مشرف به نیروگاه اتمی زاپروژیا تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که واشنگتن مسئول اصلی انحراف در اجرای توافق صادرات غلات از بنادر اوکراین است.
آمریکا ضمن تحریمهای شدید علیه روسیه،با سرو صدای زیاد در حال تزریق گسترده نظامی ارتش اوکراین است اما در خفا تسلیحات آمریکایی از طریق بازار سیاه به دست روس‌ها می‌رسد.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اجرای طرح صلح ارائه شده از سوی دولت کی‌یف گفتگو کردند.
وزیر دفاع آمریکا در حاشیه نشست مجازی «گروه تماس دفاعی اوکراین» (UDCG) اعلام کرد که دو کشور اروپایی دانمارک و هولند مسئول آموزش خلبانان اوکراینی با جنگنده‌های نسل چهارم اف-۱۶ خواهند بود.
معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به حمله بامداد امروز شبه‌نظامیان اوکراینی به منطقه بلگورود گفت که حامیان رژیم کی‌یف(آمریکا، اروپا و انگلیس) مسئول این خرابکاری هستند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در سخنانی تأکید کرد: آمریکا کلاهبرداران و راهزنان را در دولت اوکراین مستقر کرده‌است.
رئیس پارلمان کوبا با انتقاد از تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه روسیه می‌گوید واشنگتن مسئول اصلی دامن‌زدن درگیری‌ها و جنگ در اوکراین است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین در جهت موفقیت در سیاست‌ های خود استفاده می‌ کنند.
کاخ کرملین امروز آمریکا و اروپا را متهم کرد که به اوکراین حتی اجازه نمی‌ دهند به هر گونه گفتگوی صلحی فکر کند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: اسراییل در سند امنیت ملی خود، ایران را تهدید اول و آمریکا ایران را تهدید سوم خود می داند، ولی قرار بود آمریکا اول با ایران بعد روسیه و سپس چین مقابله کند. قرار نبود روسیه به اوکراین حمله کند، بلکه اوکراین قرار بود به روسیه حمله کند و سرزمین ها را پس بگیرد، ولی روسیه زودتر حمله کرد.
پرایس اشاره کرد، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به زودی تحریم‌های جدیدی علیه افراد و شخصیت‌های روس به دلیل نقش‌شان در جنگ علیه اوکراین اعلام خواهد کرد.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که اقدام آمریکا و ناتو در تامین تسلیحات برای اوکراین با هدف حمله به خاک مسکو، به واکنش تلافی‌جویانه روسیه و استفاده از جنگ‌افزارهای قدرتمندتر می‌انجامد.
رئیس‌جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که دو کشور قصد دارند تا نفربر زرهی پیشرفته را در اختیار اوکراین قرار دهند.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه واشنگتن در نقاط مختلف جهان، نمایندگان دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات خواستار افزایش کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین و تایوان شدند.
نماینده آمریکا در ناتو طی سخنانی گفت که اوکراین و کشورهای ناتو با کمبود اسلحه و تجهیزات نظامی مواجهند.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
رئیس جمهور کوبا ریشه درگیری ها در اوکراین را به سیاست های تهاجمی آمریکا و ناتو نسبت داد.
وزرای دفاع آمریکا و کانادا متعهد به کمک طولانی مدت به اوکراین شدند.
مقام ارشد امنیتی دولت روسیه اعلام کرد سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس در حال جذب و استخدام عناصر سازمان‌های تروریستی بین‌المللی هستند تا آنها را برای کمک به کی‌یف، به اوکراین منتقل کنند.
دبیرکل ناتو دلیل اصلی تداوم حمایت آمریکا از اوکراین در جنگ این کشور با روسیه و همچنین لزوم شکست مسکو در این جنگ را افشا کرد.
رئیس پارلمان روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: اوکراین توسط ناتو اشغال شده و به مستعمره آمریکا تبدیل شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از گفتگوی وزیر امور خارجه آمریکا با همتای اوکراینی اش خبر داد.
وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه آمریکا و متحدانش با ارسال تسلیحات به اوکراین در مسیر حل و فصل بحران این کشور مانع تراشی می کنند،گفت که آنها اوکراین را در راستای تحقق اهداف خود قربانی می کنند.
وزارت خارجه روسیه مقاله یک رسانه آمریکایی در خصوص سرقت برق نیروگاه زاپروژیا از سوی روسیه را کذب خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ