رئیس سازمان شیلات ایران گفت: هر شناوری که از سفر دریایی برگردد پس از تخلیه و تحویل دهی صیدها، در سامانه سماک برای سفر بعدی به صورت الکترونیکی مجوز سفر برای وی صادر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
پس از آن که مقاومت فلسطین یک پهپاد را در آسمان غرب رفح به پرواز درآورد، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن مجبور به استفاده از سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین شد.
در جریان سفر معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان مازندران از سامانه های شبیه‌ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
سامانه «اولین موکب» با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی توسط یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از ایجاد سامانه هویت دیجیتال خبر داد.
سرپرست مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران از طراحی سامانه رتبه‌بندی و تعالی شهر هوشمند ایران توسط محققان دانشگاه تهران خبر داد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه همرفتی بارشی هشدار سطح زرد صادر کرد.
سمنان- رئیس مرکز وکلا استان سمنان از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی وکلای استان خبر داد و گفت: سامانه تلفنی هر روز صبح ها پذیرای تماس مردم است.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
استاندارد تهران با بیان اینکه ۵۲ درصد از مالیات کشور از استان تهران خلق می‌شود، گفت: سامانه صدور مجوزها مانع پیشرفت نیست و مانند گذشته مرجعیت اصناف به عنوان تأیید نهایی پذیرفته می‌شود.
رییس مرکز وکلا گفت: اعطای پروانه وکالت بدون آزمون در سامانه تعریف شده و طی سه روز آینده با هماهنگی فنی در درگاه ملی مجوزها فعال می‌شوند.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: قصد داریم در نیمه نخست امسال در راستای پایش هوشمند و صدور مجوزها، کل اراضی کشاورزی کشور را به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین مجهز کنیم.
سازمان بورس و اوراق بهادار با اتصال به درگاه ملی مجوزهای کشور به نشانی (mojavez.ir) و ایجاد سامانه یکپارچه صدور مجوزهای نهاد مالی (سمین)، جهشی در بخش صدور مجوز نهادهای مالی ایجاد کرد.
خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: تمام مجوزهای کسب‌وکار بدون حضور و بدون کاغذ از طریق سامانه ملی مجوزها از امروز انجام می‌شود
وزیر اقتصاد گفت: در نظر داریم سلیقه کارمندان در صدور مجوزهای کسب و کار را حذف کنیم و صدور مجوزها بر اساس مقررات و سامانه صدور مجوزها سریعاً ارائه شود.
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، به منظور ایجاد سهولت در ارایه خدمات و مجوزهای زمین و مدیریت و پایش بهینه اراضی خبر داد.
درگاه ملی مجوزها به سامانه شکایت مجهز شده و متقاضی در صورت تاخیر یا مطالبه شروط یا مدارک غیر از موارد مصرح، می‌تواند بطور غیرحضوری شکایت را مطرح کند که در صورت ذی‌حق بودن، مجوز صادر می شود.
درگاه ملی مجوز‌های کشور به عنوان یک بستر واحد برای صدور مجوز‌ها باید اجرایی شود تا مشکلات متقاضیان سامان داده شود. اینکه تا الان بعد از گذشت حدود ۱۰ ماه از ابلاغ این قانون هنوز وزارت اقتصاد آن را اجرایی نکرده است، قابل قبول نیست. شواهد نشان می‌دهد که وزارت اقتصاد توان اجرای این قانون را ندارد.
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در مورد راه‌اندازی سامانه بومی معاملات بورس، گفت: به‌کارگیری این سامانه و نیز استفاده از آن نیازمند برخی از مجوزها است که باید از طریق بورس‌ها و سازمان بورس صادر شود.
رییس سازمان حفظ نباتات گفت: هر محصولی که می‌خواهد با منشأ صادراتی و وارداتی برای تولید وارد شود، باید در سامانه سماک (سامانه مجوزهای الکترونیکی کشاورزی) ثبت نام و راستی آزمایی شود.
رئیس جمهور برخی کار‌های انجام شده در این دولت را از آرزو‌های دیرینه کشور برشمرد و گفت: از بین بردن زمینه رانت و قاچاق دارو با اجرای طرح دارویار، ساماندهی صدور مجوزها، اجرای بخش‌های اصلی سامانه جامع تجارت، از جمله مواردی است که باید به خوبی برای افکار عمومی تبیین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ