ضیا عربشاهی در قامت یک مدافع تمام عیار برای رضا درویش ظاهر شده و می‌گوید ایجنت ها عامل اصلی ناکامی باشگاه پرسپولیس در خرید مهاجم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب‌آهن با انتقال مهرداد رضایی، هافبک سابق مس رفسنجان، احتمالا در بازار نقل و انتقالات تنها یک خرید دیگر خواهد داشت.
یحیی گل محمدی در بازی حساس برابر تراکتور علاوه بر محمد عمری درهای ترکیب را به سوی یک بازیکن جوان دیگر از محصولات آکادمی گشود.
پرسپولیس در سومین بازی دوستانه خود نیز هیچ گلی دریافت نکرد؛ علیرضا بیرانوند و مهرشاد اسدی گلرهای یحیی در این بازی بودند.
در فهرستی که یحیی به باشگاه پرسپولیس داده اسامی مهمی دیده می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان مد نظرش انجام نداده است.
سرمربی پرسپولیس اولین اقدام برای بستن تیم قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر را آغاز کرد.
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
وینیسیوس و رودریگو امیدهای گلزنی امشب رئال مادرید به منچسترسیتی هستند اما جالب اینکه دو گل اخیری که سیتی دریافت کرده توسط دو نفری به ثمر رسید که اسم‌شان وینیسیوس و رودریگو بود.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
ژوائو ویکتور گومز دا سیلوا، بازیکن برزیلی بسکتبال آماتور، به خاط شباهت نامش با یک فوتبالیست 350 هزار یورو دریافت کرده است.
کمیته وضعیت در آرای صادره امروز، شکایت علیه رشید مظاهری دروازه بان فعلی تیم پیکان که در دور رفت بازی ها دروازه بان سپاهان بود، را رد کرد.
سرمربی پرسپولیس بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان به شیوه بازی و اتفاقات شکل گرفته در آن اعتراض تندی داشت.
کانسپت ردیاب هوشمند گوگل بر پایه GPS است، ابعاد کوچک و سبکی دارد، بنابراین می‌توان آن را به راحتی حمل کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی خود را برای خط زدن اسم چند بازیکن ناکارآمد در زمستان گرفته است.
مجموعه اتفاقات بیادماندنی جام جهانی در سی و دو کلمه با حروف متفاوت الفبا از نگاه ورزش سه گردآوردی شد.
یکی از کوچه‌های منطقه امامزاده یحیی در منطقه 12 تهران «سرطون» نام دارد. اسمی عجیب که سالهاست بر روی این کوچه مانده است.
برخی از چهره‌ها از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشوری، یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
خانه تکانی فولاد در نیم‌فصل با خروج چند بازیکن اسمی!
با وجود نقدهایی که به برخی از هافبک های تیم استقلال و هم چنین مهاجمان این تیم وجود دارد، ساپینتو با ایمان کامل به شاگردانش به کار و مبارزه ادامه می دهد.
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟
با انتشار لیست جدید بدهی‌های باشگاه پرسپولیس، اسامی عجیبی در بین آنها دیده می‌شود که در ادامه این گزارش به آنها خواهیم پرداخت.
سرنوشت بیست و دومین دوره لیگ برتر تا حدود زیادی در گرو عملکرد سرمربیان مشهور خارجی روی نیمکت تیم‌های شاخص فوتبال ایران خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ