ضیا عربشاهی در قامت یک مدافع تمام عیار برای رضا درویش ظاهر شده و می‌گوید ایجنت ها عامل اصلی ناکامی باشگاه پرسپولیس در خرید مهاجم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافا یوسته شایعات مربوط به بازگشت نیمار را تکذیب کرد و گفت به گمانه‌زنی‌ها دامن نمی‌زنند.
مجری برنامه فوتبال برتر شب گذشته در بخش مربوط به محمدرضا عجمی‌پور فوتبالیست فقید نفت آبادان یک ماجرای غم‌انگیز را تعریف کرد.
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نکونام حمایت می‌کنیم تا او بتواند در استقلال موفق باشد.
مدیر بنفیکا هرگونه مذاکره مخفیانه و بدون هماهنگی با ژوائو فلیکس را رد کرد.
محسن رضایی بسیار تلاش کرد وجهه نظامی بودن را از خود دور کند و یک وجهه اقتصادی به خود بگیرد، اما در این مسیر گویا موفق نبوده است. با این حال او قرار است در دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نقش‌آفرینی جدی داشته باشد.
مدیر برنامه کواراتسخلیا پیش بینی می کند که او در آینده از این سطح هم بالاتر خواهد رفت و البته به این قهرمانی بسنده نخواهد کرد.
اولین مدیر برنامه‌های لیونل مسی در بارسلونا معتقد است باشگاه توان مالی جذب او را ندارد و مسی باید با قراردادی سمبلیک و به شکل رایگان برای بارسا بازی کند.
زهرا عقیلی معتقد است، دوران سالمندی خانه‌نشینی، غرزدن و گلایه کردن از بیمار‌های گوناگون نیست. او از زمانی که در مسیر ورزش حرفه‌ای گام برداشت همیشه موفق بود و در کارنامه موفقیت‌هایش چیزی بیش از ٤٠ مدال کشوری و ۳۰ تقدیرنامه از سازمان‌ها و اداره‌های مختلف دریافت کرده است.
رامی عباس، مدیر برنامه محمد صلاح، از اخباری که درباره جدایی این بازیکن از لیورپول پخش شده عصبانی است.
ژوائو کانسلو خرید بزرگ زمستانی بایرن بود ولی او حالا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. حسن صالح حمیدزیچ در این مورد توضیح داد.
مدیر آکادمی باشگاه دیناموتفلیس معتقد است خویچا کواراتسخلیا می تواند به راحتی در رئال مادرید بدرخشد.
داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختار دونتسک، می‌گوید این باشگاه آماده است تا هروقت جنگ تمام شد میخایلو مودریک را پس بگیرد.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، از بیانیه خیل مارین، مدیر اجرایی باشگاه، علیه رئال و کمیته داوران اسپانیا حمایت کرد.
یکی از مسائل مهم ما در کشور این است که ما قدر شرایط خودمان را نمی‌دانیم و به خاطر برخی نارسایی‌ها در اقتصاد و برخی بی‌سلیقگی‌ها در امور دیگر آن حقیقت انقلاب که استقلال کشور را تأمین کرد، دیده نمی‌شود، اما حاج قاسم این را درک می‌کرد.
یکی از مسائل مهم ما در کشور این است که ما قدر شرایط خودمان را نمی‌دانیم و به خاطر برخی نارسایی‌ها در اقتصاد و برخی بی‌سلیقگی‌ها در امور دیگر آن حقیقت انقلاب که استقلال کشور را تأمین کرد، دیده نمی‌شود اما حاج قاسم این را درک می‌کرد.
داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختاردونتسک، از میخائیلو مودریک به عنوان سومین بال چپ برتر حال حاضر دنیا نام برد.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
مدیر برنامه «سلمان رشدی» تایید کرد که طی حمله به او در نیویورک، یک چشم او کور شد و سلمان رشدی قادر به استفاده از یک دستش هم نیست.
مدیر برنامه‌های آنتونیو رودیگر فاش کرد که او پیشنهادهای مالی بسیار بهتر را به‌خاطر رئال رد کرد.
مدیر برنامه های آنتونیو رودیگر فاش کرد که او پیشنهادات مالی بسیار بهتر را به خاطر رئال رد کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: اختیار انتصابات با شهردار تهران است و صحبت شایسته اصل منجر به عزل شایسته اصل نشده است.
فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی، با اطمینان از ماندنی شدن برناردو سیلوا خبر داد.
مصاف ملوان – پیکان در استادیوم پاس با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تهرانی پایان یافت تا هفته نخست لیگ برتر برای تیم تازه وارد دستاوردی نداشته باشد.
مدیر باشگاه پالما از حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران تمجید کرد و گفت: حضور طیبی در پالما مایه افتخار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ