مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه خرس‌ها پستانداران بزرگ جثه‌ای هستند که در زمره گونه‌های حمایت شده سازمان حفاظت محیط زیست و فهرست سرخ IUCN و ضمیمه II کنوانسیون CITES قرار دارند، بیان کرد: خرس‌ها در زیستگاه‌های خود تراکم پایینی دارند و خطرات متعددی آن‌ها را تهدید می‌کند لذا حفاظت از آن‌ها یکی از اولویت‌های اساسی در برنامه‌های مدیریتی و حفاظتی در کشور به شمار می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبلیغی از سیگار ایرانی در روزنامه اطلاعات نود سال قبل را مشاهده کنید.
عکس این شی پرنده ناشناس در نزدیکی ال اسکوریال، چوبوت، آرژانتین، در حال معلق شدن بر فراز دشت‌های پاتاگونیا در هر دو موقعیت افقی و عمودی گرفته شده است.
اگرچه هواداران اصفهانی نتوانستند جوی که تبریزی‌ها در یادگار امام ایجاد کرده بودند، را تکرار کنند، اما قرمزپوشان را با یک شکست تلخ به خانه فرستادند.
کره‌شمالی برای اولین‌بار پهپاد‌های رزمی و شناسایی که پیش‌تر چندین‌بار در تصاویر ماهواره‌ای مشاهده شده بودند را معرفی کرد.
ماموریت ناسا یک سیاهچاله بسیار پرجرم را مشاهده کرده‌است که جریانی بسیار پرانرژی را مستقیماً به سمت زمین می‌فرستد. با این حال، هنوز وحشت نکنید. هر چقدر هم که این رویداد کیهانی وحشتناک است، در فاصله بسیار امنی در فاصله حدود ۴۰۰ میلیون سال نوری از ما قرار دارد.
تعداد این نوع مار پایتون در این منطقه آنقدر زیاد شده است که موجب هشدار مسئولان مراقبت از محیط‌زیست شده است. اشتهای سیری‌ناپذیر این مار‌ها به اکوسیستم طبیعی شکننده این منطقه صدمه زده و گونه‌های جانوری بومی متعددی را از بین می‌برد.
زحل در این طول موج فروسرخ که توسط تلسکوپ مشاهده می‌شود، بسیار تاریک به نظر می‌رسد، زیرا گاز متان تقریباً تمام نور خورشید را که به جو می‌تابد، جذب می‌کند. با این حال، حلقه‌های یخی آن نسبتا روشن باقی مانده‌اند که منجر به ظاهر غیرمعمول زحل در تصویر جیمز وب شده است.
برای مشاهده عکس کودکی عادل فردوسی پور با ما در ادامه همراه باشید.
عکسی از کامران میرزا و مظفرالدین میرزا پسران ناصرالدین شاه را مشاهده می‌کنید؛ اولی حاکم تهران شد و دومی شاه! کامران میرزا با به چوب بستن بازرگانان، باعث آغاز مشروطه شد را منتشر کرد.
بخشی از بدنه کپسول «دراگون» (Dragon) شرکت اسپیس‌ایکس حدود ساعت ۴:۵۲ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی، به رگه‌های درخشانی بر فراز ایالت‌هایی مانند کلرادو و آریزونا تبدیل شد.
عکسی از خلیل طریقت‌پیما معروف به خلیل عقاب در حال کشیدن اتوبوس را مشاهده می‌کنید. او چند روز پیش در ۹۹ سالگی درگذشت.
در دیوارنگاره جدید میدان انقلاب عکس کشور‌های گوناگونی همچون آذربایجان دیده شد.
یک هاله نور بسیار بزرگ دایره‌ای شکل وهم‌انگیز از نور قرمز، درست شبیه بخشی از فیلم‌های علمی تخیلی، اخیرا در آسمان شب در بالای ایتالیا چشمک زد. این هاله نور عجیب که شبیه دیسک بود، تنها برای چند هزارم ثانیه در آسمان دیده و سپس ناپدید شد.
دانشمندان بیش از سه هزار مشاهده EXI از مریخ در یک سال را - دوره‌ای که معادل دو سال زمینی است - در کنار هم قرار دادند تا از ترکیب آن‌ها یک نقشه رنگی تولید کنند.
در این مطلب عکسی جالب از امامزاده صالح در عصر قاجار را مشاهده می‌کنید.
با مشاهده تصاویر نمای جانبی، به‌احتمال زیاد اذیت خواهید شد، مخصوصأ اگر از طرفداران تویوتا و مدل محبوب لندکروزر باشید! در این بخش با وجود تلاش‌های ستودنی در شبیه‌سازی، ابعاد ریز رینگ‌ها و تایر‌ها هیچ تناسبی با بدنه ندارند. در نمای عقب هم شباهت این خودرو به لندکروزر LC ۳۰۰ انکارناپذیر است و باز هم باید به تحسین استعداد چینی‌ها پرداخت!
منطقه‌ای در سواحل هاوایی که کشتی در آن مشاهده شد، به نام منطقه انحصاری اقتصادی ایالات متحده (EEZ) شناخته می‌شود که برای عبور کشتی‌های بین المللی باز است.
این ویژگی فعلا در آخرین نسخه بتا واتس‌اپ برای آیفون مشاهده شده است و مشخص نیست چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت.
تصویری از پارک پرواز در سعادت‌آباد تهران با پوششی برفی را مشاهده کنید.
این تست تصویر ۲ حیوان است که شما در نگاه اول تنها یکی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. تصویری که شما ابتدای کار متوجه آن شدید پاسخ تست شماست.
پیگیری‌ها حاکی از این است که پلنگ مذکور از ابتدای هفته گذشته مشاهده شده و تیم‌هایی از اداره کل محیط زیست تهران به دنبال زنده‌گیری و ردزنی پلنگ بوده‌اند.
دستیاران کی‌روش در آستانه شروع اولین تمرین تیم ملی با هدایت این مربی، در هتل المپیک رویت شدند.
خوان گفت زمانی که برای اولین بار این شیء را مشاهده کرد، در شوک بود و گفت که حالت او ترس نبود، بلکه چیزی شبیه بهت بود.
طرح صفحه‌ی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر را مشاهده کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ