در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، تیم ملی ایران در بخش مردان به جایگاه دوازدهمی اکتفا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی موتور کراس دختران ایران صبح پنج شنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
اولین اردوی تیم ملی موتور کراس دختران ایران نهم و دهم مرداد ماه ۱۴۰۲ در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها 117 بار به میدان رفته و در مجموع 10 هزار و 95 پوئن به دست آورده است.
سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه به شکل رسمی از آقای "هیثم بن طارق آل سعید" سلطان عمان در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواختن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عمان از یگان تشریفات حاضر در میدان سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
دلیل اصلی جذب گردشگران به شهر اصفهان، آثار تاریخی آن مخصوصا مجموعه نقش جهان است. میدان نقش جهان اصفهان یا میدان شاه که میدان امام هم نام دارد، در مرکز مجموعه تاریخی نقش جهان قرار دارد. این اثر تاریخی زیبا در سال ۱۳۵۸ در لیست یونسکو قرار گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در بیش از 20 هزار و 200 رالی مقابل حریفان به میدان رفته است.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در 447 ست مقابل حریفان قدرتمند جهان به میدان رفته است.
با وجود درخشش شریفی در یکضرب و علیرضا یوسفی در دوضرب، هیچ کدام از وزنه برداران ایرانی روی سکوی مجموع دسته فوق سنگین آسیا نرفتند.
کاراته کاهای ایرانی حاضر در روز سوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب یک مدال طلا و یک‌ مدال نقره شدند.
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
پرونده کاراته‌کاهای ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب مدال طلای کومیته تیمی و رسیدن به مجموع ۳۳ مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.
پرونده کاراته‌کاهای ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب مدال طلای کومیته تیمی و رسیدن به مجموع ۳۳ مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.
تکواندوی مردان و زنان ایران در مجموع با ۳ مدال برنز در جایگاه نازل هجدهمی جهان جای گرفت.
مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در حاشیه مسابقات جهانی ترکیه برگزار و ایران با اکثریت آرا به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ انتخاب شد.
ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی، که به دلیل مصدومیت امروز مقابل ایران به میدان نمی‌رود از امروز تمرین در مجموعه تمرینی باشگاه چلسی را آغاز کرد.
مسابقات کشوري پدل مردان ايران از سري مسابقات زيرمجموعه انجمن پدل به ميزباني باشگاه اف جي بي انقلاب و همکاري هيات تهران از ۱۴ شهريور در مجموعه پدل باشگاه انقلاب آغاز شده است.
پرونده تیم ملی پاراتکواندو ایران در هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با قهرمانی تیم ملی در مجموع مردان و زنان بسته شد
توطئه مشترک آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران در کودتای ۲۸ مرداد طی ۵ روز در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد روایت می‌شود.
ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۵۱۵ نفر رسید.
شلیک با کلاشنیکف به خاطر قدرتنمایی
زمان اعلام نتایج آزمون قضاوت اعلام شد
تا هشتم شهریور که مجمع و انتخابات برپا شود، هیات رییسه فدراسیون از رسمیت افتاده است و حدنصاب قانونی ندارد. مشخص نیست چه کسی تا 21 مرداد درباره سهمیه‌های تیم‌های ایرانی تصمیم می‌گیرد.
در ماده اسلالوم، تیم بانوان مدال طلا کسب کرد و تیم مردان ایران نیز در مجموع هشتم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ