کاراته کاهای ایرانی حاضر در روز سوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب یک مدال طلا و یک‌ مدال نقره شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوشان پاورلیفتینگ بانوان ایران در مسابقات جام بین قاره ای با کسب مدال طلا و نقره مجموع دسته های وزنی ٦٩ و ٧٦ کیلوگرم خوش درخشیدند.
علی داوودی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین ایران در مسابقات جایزه بزرگ کوبا با رکورد مجموع ۴۴۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید.
با وجود درخشش شریفی در یکضرب و علیرضا یوسفی در دوضرب، هیچ کدام از وزنه برداران ایرانی روی سکوی مجموع دسته فوق سنگین آسیا نرفتند.
مصطفی جوادی با حدنصاب مجموع ۳۶۴ کیلوگرم «۱۵۹ یک‌ضرب و ۲۰۵ دوضرب» ضمن کسب مدال برنز دوضرب، در مجموع نیز در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز وزنه‌برداری قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
کاراته کاهای ایرانی حاضر در روز سوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب یک مدال طلا و یک‌ مدال نقره شدند.
طبق مصوبه مجمع فوق العاده فدراسیون شطرنج، مدال‌های جهانی و آسیایی قهرمانان این رشته معادل سابقه مدیریت برای آنها جهت ورود به انتخابات فدراسیون لحاظ خواهد شد.
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: قرار بود نام من برای حضور در انتخابات هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا رد شود و نمی دانم چرا انجام نشد.
در مسابقات آسیایی ازبکستان، کاروان کاراته ایران در تمامی رده های سنی موفق به کسب ۷ مدال طلا، ۷ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۳۴ مدال شد.
با کسب ۵ طلا، ۴ نقره و ۷ برنز دیگر مجموع مدالهای ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در پایان روز دوم شد به عدد ۲۳ رسید.
نمایندگان کاراته ایران در روز دوم مسابقات قهرمانی اسیا صاحب 16 مدال رنگارنگ شدند. 
دهدار در جدال با فارس الباخ وزنه‌بردار سرشناس تبعه قطر، در حرکت یکضرب فوق‌العاده‌ ظاهر شد و با مهار صحیح وزنه های 168، 173 و 177 کیلوگرمی صاحب مدال طلا شد، همین وزنه خوب نقره مجموع راهم برایش به ارمغان آورد
ملی پوش ایران در دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات جهانی توانست به نخستین مدال مجموع تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات دست پیدا کند. او طلای یک ضرب را هم به خود اختصاص داد.
ملی پوش پرافتخار وزنه برداری ایران در مسابقات دسته ۸۹ کیلوگرم قهرمانی جهان در حرکت یک ضرب به عنوان دوم رسید اما در مجموع روی سکو قرار نگرفت.
دو صندوق پالایشی یکم و دارایکم که این روزها بر مدار سبز قرار گرفته اند قرار است به مجمع بروند تا بازارگردان های خود را انتخاب کنند. این مجامع کی برگزار می شوند؟
زارعى به مدال برنز حركت يكضرب و چترايى به نقره دوضرب و برنز مجموع دسته 89 كيلوگرم دست پيدا كردند.
دختر وزنه بردار ایران در گروه B دسته 71 کیلوگرم موفق به کسب عنوان نخست با رکورد 183 کیلوگرم شد.
جردن باروز شب گذشته (جمعه) با برتری مقابل محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، به ششمین مدال طلای جهان در دوران قهرمانی خود رسید تا به همراه یک مدال طلای المپیک به پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا به لحاظ مجموع مدال‌های طلای جهان و المپیک تبدیل شود.
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است آزادکاران جوان می توانستند در رقابتهای جهانی مدال های بیشتر و خوشرنگتری بگیرند اما در مجموع عملکرد آنها امیدوارکننده و قابل توجه بود.
ورزشکاران ایران با کسب مجموع ۱۳۳ مدال رتبه سوم جدول مدالی بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه را کسب کردند.
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با رکورد مجموع ۱۶۵ کیلوگرم اولین مدال تیم وزنه برداری بانوان را به گردن آویخت.
اسپیس ایکس مجموعه جدیدی از ماهواره های اینترنتی استارلینک را به مدار زمین فرستاد. این بیست و یکمین عملیات پرتاب ماهواره استارلینک در سال جاری میلادی است.
سنا ضیغمی نژاد و شاهین ایزدیار 4 مدال دیگر کسب کردند تا مجموع مدال های تیم پارا شنا را به 10 برسانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ