توطئه مشترک آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران در کودتای ۲۸ مرداد طی ۵ روز در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد روایت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشورمان در روز پایانی مجمع عالی فرماندهان سپاه چه گفتند؟
در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشری در آمریکا، رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.
روایتی از دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
صالحی گفت: کلام آخر که به نظر بنده امر مهمی است و آن اینکه ما در دوران و عصر روایت گری (narration) و تصویرسازی (image building) قرار گرفته‌ایم. هر کشوری که بتواند با زبان قابل فهم و قابل هضم و لین برای نسل پرسشگر امروز روایت خودش را از آینده مطلوب جهان و چگونگی شکل گیری آن و تصویری منطقی و قابل پذیرش از مسؤلیت پذیری خودش در ارتباط با ملتش و جامعه جهانی ارائه کند یقینا گوی سبقت را برده است و بالطبع جایگاهی درخور و نقش آفرین در عرصه جهانی خواهد یافت.
ماجرای قتل ناصرالدین شاه در قالب نمایشگاهی از کتیبه های روایتگر قتل، دفترچه خاطرات، قرآن های اهدایی، صندلی و دستمال خونی به جا مانده؛ روایت شد.
کتیبه‌های روایتگر ترور ناصرالدین شاه برای اولین بار از ۲۵ تیر ۱۴۰۲ به مدت دو هفته به همراه آثار نفیسی از گنجینه کاخ گلستان مانند دستمال و صندلی خونی، در چادرخانه کاخ به نمایش درمی آید.
رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه قدرت هسته‌ای ایران قابل نفی شدن نیست گفت: روایتگری از فعالیت هسته‌ای ایران یک تصویر وارونه از حقایق را نشان می‌دهد و در این زمینه نقش سفرا بسیار مهم است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایجاد یک ظرفیت گسترده برای روایتگری صحیح حائز اهمیت است، زیرا اکنون با روایتگری مستمر علیه کشور و صنعت هسته‌ای مواجه هستیم.
وزیر میراث فرهنگی با اشاره به لزوم روایتگری صحیح از فرهنگ ملی و دینی گفت: خط قرمزی برای گردشگری نداریم.
تهیه کننده مستند حال خوب گفت: همه ما در شرایطی که با فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی مواجه هستیم سعی می‌کنیم که حال خوب را به یکدیگر بدهیم.
مستند «پرواز یک و بیست دقیقه»، روایتگر ناگفته‌هایی درباره سردار سلیمانی است که طی گفتگو‌هایی با خانواده، دوستان و همرزمان حاج قاسم، بخش‌هایی از ویژگی‌های شخصیتی ایشان را بازگو می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز رسانه‌ها نیز مانند دیپلماسی صرفاً روایتگر میدان نیستند، بلکه خود بخش مهمی از میدان محسوب می‌شوند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز رسانه‌ها نیز مانند دیپلماسی صرفاً روایتگر میدان نیستند، بلکه خود بخش مهمی از میدان محسوب می‌شوند.
توضیحات محمد لسانی کارشناس فضای مجازی از کودتای رباتیک در ایجاد هجمه‌های رسانه‌ای در فضای مجازی در غائله اخیر اغتشاشات را مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور با اشاره به اغتشاشات اخیر، از نقش مهم و موثر روایتگری درست و تبیین دقیق حوادث در آگاهی احاد مردم و ناکام ماندن طراحی‌های دشمن گفت و افزود: دشمن از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع نیازهای اساسی و حرکت کشور در مسیر پیشرفت آن هم بدون هیچگونه عقب‌نشینی از اصول عصبانی بوده و در صدد وارد کردن ضربه به کشور است.
رئیس‌جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق‌طلبانه و مقابله با غرض‌ورزی امپراتوری رسانه‌ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، گفت: دشمنان می‌خواهند واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
رئیس‌جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق‌طلبانه و مقابله با غرض‌ورزی امپراتوری رسانه‌ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، گفت: دشمنان می‌خواهند واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
ترامپ در مصاحبه با شبکه راستگری «نیوزمکس» در توصیفش از عملیات تفتیش ماموران اف‌بی‌آی از ویلای او در ایالت فلوریدا گفت: «این عملیات مثل یک کودتای نظامی بود. یک تصویر زیبا نبود»
بحران کانال سوئز، قتل عام مردم ایرلند شمالی، کودتای آلبانی، مشارکت در کشتار مردم عراق، افغانستان، سوریه و یمن بخشی از کارنامه خونین الیزابت دوم است.
«درک بهتر کارنامه و سیاست های گورباچف و نقش آن ها در فروپاشی شوروی، تنها زمانی به طور دقیق‌تر میسر می شود که مولفه‌های ساختار، بحران‌های انباشتی شوروی و البته عاملیتِ شخص گورباچف در کنار یکدیگر دیده و تحلیل شود. مولفه‌هایی که در کنار یکدیگر، در نهایت شوروی را در سال ۱۹۹۱ به کودتای آگوست و البته نقطه فروپاشی رساندند.»
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه روایت‌گری و جهاد تبیین در اولویت حرکت زنان در مقابله با جنگ نرم است، گفت: وظیفه ما زنان این است که در این عرصه پیشتاز باشیم.
وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت روز خبرنگار بر مسئولیت خطیر خبرنگاران برای روایت آرمان‌های بلند و دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر جنگ ترکیبی و شناختی دشمن تاکید کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس این نهاد انقلابی تاکید کرد که ارتقاء سطح آگاهی و افزایش اطلاعات عمومی جامعه جزء ضرورت هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ