منابع سعودی به زمان افتتاح سفارت کشورمان در عربستان اشاره کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسر اکوواس در امور سیاسی در تازه‌ترین موضع این سازمان درباره جدول زمانی دخالت نظامی احتمالی در نیجر برای بازگرداندن «بازوم» به قدرت گفت: امروز موعد مداخله نظامی ضد نیجر تعیین شد.
یک رسانه فرانسوی موعد نهایی سفر رسمی به تعویق افتاده پادشاه جدید انگلیس به فرانسه پس از خیزش اعتراضات سراسری علیه قانون بازنشستگی دولت ماکرون را فاش کرد.
مطرح شدن مجدد محور مقاومت در منطقه در سایه حرکت تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت شرق به جای آمریکا از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
سخنگوی ریاست اقلیم کردستان عراق موعد برگزاری انتخابات پارلمان اقلیم را اعلام کرد.
منابع اماراتی اعلام کردند که دور پنجم انتخابات مجلس ملی این کشور در اکتبر آینده برگزار خواهد شد.
میزگرد چالش های سرمایه گذاری و دلایل خلق مناطق آزاد در خبرگزاری مهر مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت که در این میزگرد گفته شد هنوز هدف ایجاد مناطق آزاد اقتصادی برای دولت و مسئولان مشخص نیست.
دولت رضاشاه در سال اول جنگ جهانی دوم متهم به تمایل به آلمان هیتلری و گرایش به نازیسم شد و همین امر نیز بهانه متفقین برای اشغال ایران شد. در واقع برخلاف شایعه طرفداری رضاشاه از آلمان نازی که در آن زمان به‌طور وسیعی توسط دولت بریتانیا و بنگاه خبری بی‌بی‌سی تبلیغ می‌شد، حتی مورد قبول مقامات بریتانیا نیز نبود.
منابع کویتی از مشخص شدن موعد برگزاری انتخابات مجلس امت این کشور خبر دادند.
شکی نیست که پذیرش ارزش‌های دینی با زور و اجبار قانون شدنی نیست. نه تنها این هدف محقق نمی‌شود، بلکه اثر منفی دارد. اگر سرقت و قتل در قانون منع شده و برایش مجازات تعیین گردیده به این علت نیست که دین آن را حرام کرده است، بلکه این فعل جرم است، چون نظم اجتماعی را به هم می‌زند و عرف عقلا در مورد جرم بودن آن‌ها اتفاق نظر دارند، لذا همه مقررات و قوانین نیز باید از همین زاویه تصویب شود. چرا گرایش به دین چنین شده است؟
کشورهای عربی در منطقه اعلام کردند که روز پنجشنبه اولین روز ماه رمضان است.
قاضی پرونده تحقیق رئیس بانک مرکزی لبنان به موعد بازجویی ریاض سلامه اشاره کرد.
هیئت عالی انتخابات تونس موعد برگزاری دور دوم انتخابات پارلمانی این کشور را اعلام کرد.
رئیس پارلمان لبنان موعد برگزاری جلسه مجلس این کشور برای انتخاب رئیس جمهور را اعلام کرد.
رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با داروهای تولیدی در ایران بیش از ۷۰ درصد، گرایش دوباره به مواد مخدر کاهش پیدا کرده است.
کنست رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه ۲۹ دسامبر رأی اعتماد به کابینه جدید «بنیامین نتانیاهو» را بررسی می‌کند.
شاید اگر در همان ماه‌های ابتدای بر اساس پیشرفت مذاکرات توسط تیم دیپلماتیک دولت قبل، مذاکرات به نتیجه ختم می‌شد، هیچ‌گاه گرایش ایران به حصول توافق، موضعی از روی ضعف مورد ارزیابی قرار نمی‌گرفت. در واقع، آن‌گاه که توافق باید امضا می‌شد، نشد و اکنون که همه از برجام و آینده‌اش ناامید شده‌اند، احیای آن، کاری بس سخت خواهد بود.
در آستانه شب یلدا نمایشگاهی از محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی کرمانشاه در زمینه مواد غذایی و صنایع دستی در محوطه اداره کل بهزیستی استان گشایش یافت.
علی مطهری: آنچه رئیس جمهور چین امضا کرد درواقع همه‌ی خواسته‌های عربستان بوده است؛ حتی به موضوع جزایر سه‌گانه ایران هم اشاره کرده است و بنوعی مورد تایید چین هم قرار گرفته است.
قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق به موعد سفر محمد شیاع السودانی نخست وزیر این کشور به ایران اشاره کرد.
نفیسه بیگی، مدرس دانشگاه و دکترای علوم تربیتی با بیان اینکه یکی از بارزترین علل وجود اعتیاد در جوامع مختلف در دسترس بودن مواد مخدر است گفت: در بسیاری از کشور‌ها مصرف دخانیات برای نوجوانان ممنوع است و بر اساس این ممنوعیت فروش مواد مخدر به آن‌ها انجام نمی‌شود، ولی در کشور ما نوجوانان به راحتی می‌توانند مواد مخدر را تهیه کنند و متاسفانه در این حوزه نقص قوانین وجود دارد.
لازم به ذکر است مهندس ضرغامی در سال‌های گذشته یادداشت‌های مفصلی در مورد علل گرایش به بدحجابی و راه‌حل‌های آن در رسانه‌ها منتشر کرده است.»
در بررسی اعتراضات اخیر هر یک از رسانه‌ها به سهم خود رویکرد صاحب‌نظران در این حوزه را جویا شده‌اند که در گزارش حاضر تلاش بر آن است به اختصار دیدگاه‌های تخصصی آن‌ها در چهار سطح ارائه و جمع‌بندی شود. در سطح اول چرایی شکل‌گیری اعتراضات پس از ماجرا مرگ مهسا امینی بررسی می‌شود. در سطح دوم، چرایی گرایش پیدا کردن اعتراضات به سمت خشونت و در سطح سوم، جمع‌بندی‌ای از تاثیر اعتراضات بر رابطه میان مردم و حاکمیت ارائه می‌شود. در بخش پایانی نیز این مساله مورد بررسی قرار می‌گیرد که راه‌حل گذار از بحران و مجموعه اقدامات پیشنهادی این صاحب‌نظران به دولت چه بوده است.
وزیر اقتصاد گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل جدید گزارشگری فساد، ۸ پرونده در ۵ استان گشوده شده و در یکی دو مورد که گزارش‌ها تایید شده است پاداش ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برای گزارشگر واریز می‌شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: بیشترین گرایش مصرف موادمخدر، گل در بین جوانان است، افزود: با توجه به تبلیغات نادرست در زمینه موادمخدر گل در فضای مجازی مبنی بر اینکه مخدر گل اعتیادآور نیست، جوانان ناآگاهانه از آن استفاده می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ