مطرح شدن مجدد محور مقاومت در منطقه در سایه حرکت تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت شرق به جای آمریکا از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرآن‌سوزی و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم نمی‌تواند مانع رشد و توسعه گرایش نسبت به اسلام و قرآن شود.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس تاکید کرد: تمام این آمار‌ها نشان می‌دهد موضوع تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی تاثیر خود را با سرعتی بیش از تصور بر زندگی و حیات کشور و منطقه ما گذاشته است و اگر هرچه سریعتر اقدام موثری صورت نگیرد قطعا همه متضرر خواهند شد.
سرلشکر سلامی گفت: آمریکا دیگر آمریکای سابق نیست؛ هزینه‌های زیادی می‌کند، اما دستاوردی ندارد و این روند هم‌اکنون موجب شده است که تعدادی از حامیان آمریکا به سمت چین، روسیه و ایران گرایش پیدا کنند.
اهواز- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی خوزستان گفت: نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین‌المللی گرایش و تمایل نسبت به غذای حلال افزایش یافته و این اتفاق وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.
انجمن دوستی ایران و عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از توافق دو کشور بزرگ اسلامی، که همراه با بازگشایی رسمی سفارتخانه‌ها در خاک یکدیگر رقم خواهد خورد، بسیار خرسندیم و خداوند را شاکریم که در سالگرد از سرگیری اعلام موجودیت انجمن دوستی ایران و عربستان شاهد از سرگیری گشایش باب برادری و دیپلماتیک بین دو کشور مهم در منطقه هستیم.
یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بحث انتخابات و تأیید صلاحیت ها مسئولان سه قوه وظیفه دارند به گونه ای عمل کنند تا مردم به کار و نتیجه انتخابشان امیدوار شوند.
عباس عبدی نوشت: حقیقت دین به حاشیه رفته و ظواهر و اطلاعات فقهی جایگزین واقعیت دین شد.
علی‌رغم آن که چت جی پی تی (Chat GPT) در تطبیق الگو خوب است ذهن انسان کار‌های بسیار بیشتری انجام می‌دهد. خطر تداوم استفاده از اصطلاح "هوش مصنوعی" این است که خطر متقاعد کردن ما در پذیرش این فرض را دارد که جهان بر اساس یک منطق منحصر به فرد کار می‌کند: منطق عقل گرایی بسیار شناختی و خونسرد.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه، افزایش تعاملات دو کشور برای تأمین صلح و ثبات در منطقه و حاکمیت چند جانبه گرایی را ضروری ارزیابی کرد.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به بلاتکلیفی فدراسیون و گرایش ملی‌پوشان این رشته به مربیگری، گفت: متاسفانه طی چند ماه گذشته به دلیل بی‌برنامگی و بلاتکلیفی فدراسیون، ملی‌پوشان مطرح اسکواش به دلیل امرار معاش به سمت مربیگری گرایش پیدا کرده‌اند.
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه عهد می‌بندم آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که یا هم کیشان من هستند و یا هم نوعان من، گفت: آسایش و آرامش مهمترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است.
در سال گذشته میلادی منطقه آمریکای لاتین سه رخداد سیاسی  مهم و چالشی به وقوع پیوست که بر روند و آینده چپ گرایی در این منطقه تاثیرگذار خواهد بود.
گرایش جامعه به سمت زیبایی، باعث شده تا افراد نسبت به داشتن دندان‌های سالم، حساسیت بیشتری به خرج دهند. از همین رو، در سال‌های اخیر؛ شاهد افزایش مراجعات به مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی هستیم.
علی مطهری: آنچه رئیس جمهور چین امضا کرد درواقع همه‌ی خواسته‌های عربستان بوده است؛ حتی به موضوع جزایر سه‌گانه ایران هم اشاره کرده است و بنوعی مورد تایید چین هم قرار گرفته است.
باوجود همکاری راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین، شواهد نشان میدهد پکن توجهی به سرمایه‌گذاری در صنعت انرژی ایران ندارد و در این میان قرارداد ۶۰ میلیارد دلاری برای سرمایه‌گذاری در گاز قطر امضا کرد.
معاون سیاسی وزارت امورخارجه گفت: همکاری‌های ایران و هند به ویژه در عرصه‌های منطقه ای و بین المللی را تحکیم بخش زیرساخت چندجانبه گرایی در نظام بین الملل خواند.
نفیسه بیگی، مدرس دانشگاه و دکترای علوم تربیتی با بیان اینکه یکی از بارزترین علل وجود اعتیاد در جوامع مختلف در دسترس بودن مواد مخدر است گفت: در بسیاری از کشور‌ها مصرف دخانیات برای نوجوانان ممنوع است و بر اساس این ممنوعیت فروش مواد مخدر به آن‌ها انجام نمی‌شود، ولی در کشور ما نوجوانان به راحتی می‌توانند مواد مخدر را تهیه کنند و متاسفانه در این حوزه نقص قوانین وجود دارد.
آینه عظیم تلسکوپ فضایی جیمز وب از گرانش یک خوشه کهکشانی برای نگاهی به یک کهکشان شناخته شده استفاده کرد، اما یک چرخش وجود دارد: تحقیقات جدید منتشر شده در روز چهارشنبه (۲۶ اکتبر) نشان می‌دهد که وب ممکن است دو کهکشان را مشاهده کند نه یک کهکشان. این منطقه قبلاً توسط تلسکوپ فضایی هابل تصویربرداری شده بود، اما این نمای جدید واضح‌تر از همیشه است.
رئیس‌جمهور کشورمان گفت: امروز دوره یکجانبه گرایی گذشته و قدرت آمریکایی‌ها در منطقه رو به افول است.
پاشینیان همچنین با تایید مواضع منطقی کشورمان در گفتگوها برای بازگشت همه طرف ‌ها به برجام، افتتاح سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر قاپان را تبریک گفت و راه اندازی آن را نشانگر اراده دو کشور در توسعه روابط و همکاریهای دو جانبه خواند.
مولفه اول این است که ذهنیت آمریکا درباره وضعیت و موقعیت ایران در مذاکرات تغییر پیدا کرده است. با توجه به مساله ناآرامی‌ها و اعتراضات در ایران، ذهنیت کاخ سفید این است که تهران نیاز مبرم‌تری به توافق در شرایط کنونی نسبت به یک ماه پیش دارد تا بتواند با گشایش در عرصه بین‌المللی، زمینه را برای مدیریت بهتر شرایط داخلی خود فراهم کند.
وزیر امور خارجه ایران آخرین وضعیت گفتگوهای جاری برای احیای برجام و پیام‌های تبادل شده با طرف آمریکایی را تشریح کرد و گفت: تروریسم و افراط گرایی همچنان چالش اصلی در منطقه خاورمیانه است.
شی جین پینگ نیز ضمن اشاره به اهمیت حفظ ثبات منطقه و نقش سازنده جمهوری اسلامی ‌ایران در این راستا، تاکید کرد که چین مخالف سیاست فشار و یکجانبه گرایی است.
شعارهای انقلاب به‌ نفع کشور است، بر خلاف کسانی که می خواهند وانمود کنند که آقا انقلاب دردسرِ برای کشور است، نه برعکس انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمان های انقلابی ـ که البته هنوز به آرمان ها نرسیدیم ـ توجه به این آرمانها و رفتن به سمت این آرمان ها، دوای درمان دردهای کشور است؛ دردسر نیست، رفع دردسر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ