عربستان سعودی به زوج‌های غیر متاهل اجازه نمی‌دهد با یکدیگر زندگی کنند اگرچه قوانین و آداب و رسوم در آن کشور در برخی از موارد کاهش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان به برناردو سیلوا پیشنهاد بسیار پر زرق و برقی داده است؛ اما اگر سیلوا به این کشور برود، در مقایسه با رونالدو چقدر درآمد خواهد داشت؟
کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال که در حال حاضر در تیم النصر عربستان توپ می‌زند و دوست دخترش، جورجینا رودریگز از شهرت و محبوبیت غیرقابل تصوری برخوردارند. قطعا این سطح از حضور و زندگی در ملاء‌عام با ریسک‌هایی همراه است، درنتیجه جای تعجب نیست که خانواده رونالدو بادیگارد‌هایی داشته باشند. اما بادیگارد‌های رونالدو چه کسانی هستند؟ در این مطلب می‌خواهیم با محافظان دوقلوی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز که از آن‌ها و خانواده‌شان محافظت می‌کنند و ماشین‌های لاکچری این دو را می‌رانند، بیشتر آشنا شویم.
کریستیانو رونالدو و همسرش، یکی از فرزندان خود را برای انجام عمل جراحی در بیمارستان بستری کردند.
نامزد کریستیانو رونالدو این روز‌ها در عربستان همکار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.
نامزد رونالدو خواهرش ایوانا بسیار به هم نزدیک هستند و به تازگی تصاویری از این دو خواهر در حال خرید در عربستان سعودی منتشر شد. جالب اینکه خواهر جورجینا هم با دوست رونالدو ازدواج کرده است.
النصری‌ها در شرایطی به این برد باارزش رسیدند که از حریف خود عقب بودند اما با ضربه ایستگاهی تماشایی کریستیانو رونالدو به بازی برگشتند و موفق به کسب پیروزی شدند.
کریستیانو رونالدو در پیروزی سه بر یک النصر مقابل الباطن گلی نزد اما او در بازی های قبلی النصر مقابل الوحده 4 گل زد و مقابل التعاون دو پاس گل داد و در بازی مقابل ضمک عربستان هم موفق شد هت تریک کند و سه گل به ثمر رساند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر با دیگر محل زندگی خود را در شهر ریاض تغییر داد.
جورجینا رودریگس با بچه‌ها صحرای عربستان می‌رود و حلقه الماس خیره کننده‌اش را به نمایش می‌گذارد.
ممکن است که نامزد زیبای کریستیانو رونالدو در صورت رعایت نکردن قوانین پوشش در عربستان سعودی با جریمه‌های مالی مواجه شود.
جورجینا رودریگس، نامزد فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان از علاقه خود برای فرزنددار شدن گفت.
یک نشریه انگلیسی جزئیات جدید از زندگی رونالدو در عربستان را فاش کرد.
کریس رونالدو که به تازگی به النصر عربستان پیوسته، به همراه خانواده اش در شهر ریاض سکونت دارد و در یکی از مجلل ترین خانه های این شهر ساکن شده است.
کریس رونالدو و جورجینا رودریگس برای حضورشان در عربستان از ساعت‌های گران قیمت و لوکس استفاده کردند.
جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو اولین بازی تیم النصر را در ورزشگاه از نزدیک دید.
جورجینا شب گذشته به جشنواره «جوی اواردز» رفت و روی فرش قرمز قرار گرفت. او در مصاحبه ‌ای که داشت از علاقه‌اش به عربستان گفت.
کریستیانو رونالدو و نامزدش برای صرف یک شام عاشقانه به رستورانی تاریخی در شهر ریاض عربستان رفتند.
تصاویری از جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو با حجاب اسلامی منتشر شده که حسابی جنجال آفریده است. اما واقعیت این تصاویر چیست؟
کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس در سوئیت پادشاهی بسیار بزرگی در عربستان سعودی ساکن شده‌اند.
در عربستان، یک دختر جوان با شکل و شمایلی شبیه به جورجیا همسر کریستیانو رونالدو، سروصدا به راه انداخت
کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز قصد دارند قوانین عربستان سعودی را زیر پا بگذارند.
جورجینا نامزد رونالدو به حضور او در النصر واکنش نشان داد.
کریستیانو رونالدو در حال فکر کردن در مورد آینده‌اش است و مراحل بعدی بعد از فسخ قراردادش با منچستریونایتد را در نظر می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ