صنعت شوینده یکی از صنایع بورسی است که دچار محدودیت در قیمت گذاری بوده و به همین علت با حاشیه سود پایین و یا زیاندهی به فعالیت خود ادامه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ابعاد امنیتی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور در دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس قرار دارد.
یک سازمان ایمنی سایبری آمریکا چالش های مربوط به زیرساخت احراز هویت و شناسایی ابر رایانش محوری را بررسی می کند. همچنین دامنه بررسی ها به مایکروسافت و سیستم ایمیل رایانش ابری آن نیز می رسد.
شرکت های بورسی به دلایلی سهام خود را دوباره خریداری می نمایند که قوانین این سهام و شرایط حاکم بر آن مورد توجه بسیاری از سهامداران در مجامع قرار گرفت.
در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.
قیمت کامودیتی های مختلف بر قیمت اوره موثر است. قیمت اوره نیز شرکت های اوره ساز بورسی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در این مطلب به پیش بینی قیمت اوره و بررسی اوره ساز های بورسی می پردازیم.
وزن شرکت‌های کامودیتی‌محور در بازار سهام ایران بسیار بالا و پررنگ است بجز بخش های دستوری یا با محدودیت های خاص، سایر بخش های بورسی کاملا تحت تاثیر قیمت گذاری جهانی محصولات کامودیتی هستند در این مطلب به بررسی چگونگی تاثیر این محصولات بر قیمت های سهام می پردازیم
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
بررسی وضعیت شاخص تولید صنعتی در آذر ماه حکایت از استمرار رشد مثبت شاخص کل تولید صنعتی شرکتهای بورسی برای هفتمین ماه متوالی دارد.
بررسی صورتمالی باشگاه استقلال نشان می دهد، این باشگاه با افزایش ۱۰۰۰ درصدی زیان روبرو است.
بررسی آخرین صورتمالی ایران خودرو نشان می دهد، این شرکت با افزایش زیاندهی مواجه است.
فارغ از جادوی فوق ستاره‌هایی چون مسی و امباپه، می خواهیم با بررسی دقیق آمار و ارقام به بررسی عملکرد دو فینالیست امشب بپردازیم.
پژوهشکده پولی و بانکی با بررسی اطلاعات شرکت‌های بورسی اعلام کرد رشد شرکت‌هایی که نهاده‌های تولید آن‌ها وابستگی شدیدی به واردات داشته در مهرماه امسال روند صعودی و مثبت داشته است.
بررسی شاخص تولید صنعتی در مهر ماه سال جاری نشان می دهد که برای پنجمین ماه متوالی (نسبت به ماه مشابه پارسال) رشد ۷.۷ درصدی در این بخش رقم خورده است.
یکی از موضوعاتی که همیشه گریبان گیر بازار سرمایه بوده است بحث دخالت دولت‌ها در شرکت‌های بورسی بوده تا جاییکه این دخالت‌ها باعث شده است تا درآمد شرکت‌های بورسی آسیب ببیند و حتی در برخی مواقع شرکت‌های بورسی متحمل زیان شده اند. اما طی سالیان گذشته ناشران هیچ موقع به فشار‌های دولتی اعتراض نکرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع با یک کارشناس بازار سهام به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
«سید احسان خاندوزی» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از انتشار صورت مالی ۴۰۰ شرکت غیر بورسی خبر داد.
بررسی قیمت سهام در بورس تهران بیانگر آن است که در سال جاری قیمت ۷ سهم زیر ۱۰۰ تومان می‌باشد. در بین این ۷ سهم یک غول بورسی و یک بانک دیده می‌شود.
راهکارهای میان مدت و بلند مدت حمایت از بازار سرمایه در نشست تخصصی وزیر امور اقتصادی و دارایی با رئیس سازمان بورس و مدیران شرکت‌های بزرگ بورسی در وزارت اقتصاد بررسی شد.
وزیر امور خارجه در رابطه با مذاکرات و آغاز گازدهی صدها سانتریفیوژ، توضیحاتی ارائه داد.
باند‌های تکدی‌گری برای تحریک حس ترحم مردم، کودکان را سرچهارراه‌ها می‌کشانند و حتی به آن‌ها آموزش می‌دهند که از مردم غذا قبول نکنند و فقط تقاضای پول کنند. آمار‌ها نشان می‌دهند که ۱۵ هزار متکدی در تهران مشغول هستند که حدود ۸ هزار نفر از آن‌ها کودک هستند.
باشگاه استقلال از ساپینتو درخواست کرده است اگر بازیکنی را می‌خواهد در خط حمله کنار بگذارد به باشگاه اعلام کند.
برخی مطالعات هشدار می‌دهند که یک وعده غذایی در ماه ماهی آزاد پرورشی اقیانوس اطلس می‌تواند مصرف کنندگان را در معرض سطوح آلاینده بیش از استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی قرار دهد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۵۶۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
در روزهای اخیر چند شرکت بورسی از مراحل افزایش سرمایه خود در سایت کدال خبر دادند. در این گزارش به بررسی این اطلاعیه ها می‌پردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ