بررسی شاخص تولید صنعتی در مهر ماه سال جاری نشان می دهد که برای پنجمین ماه متوالی (نسبت به ماه مشابه پارسال) رشد ۷.۷ درصدی در این بخش رقم خورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۹ درصد از تصادفات فوتی شهر تهران مربوط به موتورسواران بوده است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:۴۹ درصد از تصادفات فوتی شهر تهران مربوط به موتورسوران بوده است.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان از رشد ۴۹ درصدی صادرات استان طی چهار ماه ابتدای امسال خبرداد.‌
همزمان با گسترش بحران مواد مخدر در آمریکا، این کشور چینی‌ها را  متهم به تامین یکی از مواد مخدر صنعتی مورد مصرف جوانان آمریکایی کرد.
همزمان با گسترش بحران مواد مخدر در آمریکا، این کشور چینی‌ها را  متهم به تامین یکی از مواد مخدر صنعتی مورد مصرف جوانان آمریکایی کرد.
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز گذشته به معادل ۴۹ میلیون دلار رسید.
براساس گزارشی که در شرکت مترو در خصوص طرح عفاف و حجاب تهیه شده، مشخص شده است که ۵۱ درصد به تذکرات لسانی توجه کرده‌اند و ۴۹ درصد به آن بی‌توجه بوده‌اند. این طرح در دو فاز تذکر لسانی، ممانعت از ورود در مترو اجرا شده است. فاز نخست با حضور پرسنل ستادی و عملیاتی در ایستگاه‌های منتخب از ۱۵ فروردین آغاز شده بود و فاز دوم نیز که از ۲۶ فروردین با حضور پرسنل ایستگاه، یگان حفاظت و انتظامات آغاز شده، در کنار تذکر لسانی از ورود زنان فاقد پوشش رسمی به مترو ممانعت می‌شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۹ درصد تصادفات فوتی پایتخت به عدم توجه به جلو مربوط می‌شود همچنین متخلفین حادثه ساز در تصادفات ۲۰ تا ۳۰ ساله هستند.
عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با بیان اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان دارای بیشترین جمعیت در معرض خطر فرونشست زمین هستند، گفت: استان خراسان رضوی از نظر وسعت پهنه‌های فرونشستی در رتبه اول قرار گرفته است؛ این استان از نظر تعداد کل واحدهای مسکونی فاقد اسکلت در معرض خطر فرونشست زمین، رتبه اول را داراست.
اصفهان- در جریان سفر رئیس دستگاه قضا به اصفهان، ۴۹ خانواده اولیای دم از حق قصاص خود گذشتند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر بروز علائم مسمومیت در سایر مدارس استان مشاهده نشده‌است، ادامه داد: پس از حصول اطمینان از سلامت دانش آموزان و رفع کامل علائم مسمومیت ترخیص خواهند شد.
امیر عزیزی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز عصر شنبه در این خصوص گفت: در پی این گزارش و با مراجعه نیروهای اورژانس در مجموع ۴۹ نفر از دانش آموزان دختر به مراکز درمانی منتقل شده اند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که یک فرد ۴۹ ساله در زندان ایالت میزوری با تزریق داروی کُشنده اعدام شده است.
دو اتوبوس حادثه‌دیده صحنه‌های وحشتناکی را به رخ کشیدند. مسافرانی که برای نجات جان‌شان در میان آهن‌پاره‌های دو اتوبوس قدیمی تقلا می‌کردند. عملیات آغاز شد، تیم‌های امدادی وارد مهلکه شدند و نجات مسافران در دستور کار قرار گرفت. مجروحان از میان اتوبوس‌های سبز و سفید که خط‌های آبی روی بدنه‌شان خودنمایی می‌کرد، بیرون کشیده شدند.
رسانه ها از وضع تحریم هایی علیه ۱۴۱ فرد و ۴۹ شرکت روسی از سوی سوییس خبر دادند.
۳۳۷ شرکت بورسی بیش از ۴۹ همت از سود مجامع را به صورت تمام الکترونیکی از طریق سامانه سجام به حساب بیش از ۴۵ میلیون سهامدار واریز کردند.
ارتش سومالی اعلام کرد که موفق شده حداقل ۴۹ تروریست الشباب را در عملیات ویژه نظامی به هلاکت برساند.
مسئولان سومالی اعلام کردند که در عملیات ارتش این کشور ۴۹ تروریست الشباب کشته شدند.
در پی کمبود انواع آنتی‎بیوتیک در داروخانه‎های کشور، جمعیت هلال‎احمر بعد از هماهنگی با سازمان غذا و دارو، اقدام به واردات آنتی‎بیوتیک کرده است.
رئیس جمعیت هلال‌ احمر گفت: محموله ۴۹ تنی حاوی داروی آنتی بیوتیک خریداری شده، امشب وارد کشور می‌شود.
مهاجم سابق تیم‌های پورتو و رئال سوسیه داد در سن ۴۹ سالگی هنوز هم قرار به بازی باشد با هیاهو بازی می‌کند و کری می‌خواند
بانک مرکزی از انجام معاملات ۴۹ میلیون یورویی در سامانه نیما طی روز گذشته و ۱۰ میلیون دلاری در بازار متشکل ارزی خبر داد.
نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد در درگیری‌های مرزی شب گذشته بین نیروهای این کشور و جمهوری آذربایجان، دست‌کم ۴۹ نظامی ارمنستان کشته شده‌اند.
دادستان کل کشور از کاهش ۴۹ درصدی کلاهبرداری ها در فضای مجازی خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ