بارسلونا امروز در نوکمپ میزبان الچه است و این شانس را دارد تا با کسب پیروزی، پس از دو سال به صدر جدول لالیگا برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان النی کاپوچیانی موفق شد در این بازی با نتیجه 72 بر 54 به برتری رسیدند تا بار دیگر قدرت‌ خود را نشان دهند. حریف کشورمان در فینال برنده تایلند و اندونزی خواهد بود. تیم قهرمان به دویژن A صعود می‌کند.
بایرن مونیخ آماده است تا پیشنهادی فراتر از 100 میلیون یورو برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه کند.
سادیو مانه، مهاجم بایرن مونیخ، واکنش تندی به درخواست مصاحبه یک خبرنگار آلمانی نشان داد.
باشگاه بایرن مونیخ به هری کین، ستاره انگلیسی، پیشنهاد پرداخت دستمزد 20 میلیون یورویی داده است.
طی دو دهه اخیر حدود ۲۷ درصد چاه‌ها دچار کف‌شکنی و جابه‌جا شده و سالانه حدود ۱۶۰ کیلومتر مجوز کف‌شکنی و ۸۲۰ کیلومتر جهت جابه‌جایی چاه‌ها در کشور صادر می‌شود. بیشترین تعداد جابه‌جایی و کف‌شکنی چاه‌ها در استان‌های فارس، اصفهان، کرمان و خراسان رضوی است.
یک سایت عبری زبان در گزارشی به پیامدهای جنگ چندجانبه علیه رژیم صهیونیستی و ویرانی بی سابقه اراضی اشغالی اشاره کرد.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یک‌صدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
بر اساس استانداردهای جدید AFC‌ فقط 5 ورزشگاه ایران می‌توانند میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشند.
پس از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی چندین بازیکن از حضور در تیم باز ماندند.
آژانس مرزی اتحادیه اروپا اعلام کرد که موج مهاجران غیرقانونی از آفریقا در مقایسه با سال قبل رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.
تیم ملی فوتسال هند برای نخستین بار تشکیل می‌شود و در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.
تیم ملی فوتسال هند برای نخستین بار تشکیل می‌شود و در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.
«عبدالباری عطوان» با اشاره به بازداشت نماینده اردنی به دست رژیم صهیونیستی از وقوع یک بحران بی سابقه میان دو طرف و احتمال واکنش‌های نظامی از سوی اردنی‌ها علیه تل آویو نوشت.
دومین میزبانی بزرگ فیفا در فاصله یک هفته لغو می‌شود؛ این در تاریخ برنامه‌ریزی رقابت‌های ورزشی بی سابقه است.
بعد از شکست 4-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی هواداران این تیم از جردن هندرسون عصبانی هستند و در شبکه‌های اجتماعی کارزاری علیه کاپیتان لیورپول به راه افتاده و هواداران خواهان خداحافظی او شده‌اند.
رئیس جمهور پیشین تایوان با وعده «صلح» وارد چین شد
جهانپور درباره اینکه آیا تاکنون بحران‌های این‌چنینی که حتی به دارو‌های ساده هم رسید، وجود داشته یا خیر هم می‌گوید: «همه فراز‌وفرود‌ها را به شکل‌های مختلف در بیش از ۴۰ سال گذشته داشتیم، اما به‌جرأت می‌گویم که هیچ‌کدام از آن‌ها از نظر طول زمانی، مدیریت بحران و ابعادش قابل مقایسه با چیزی که در ماه‌های بعد از اجرای طرح دارویار دیدیم، قابل مقایسه نیست. این طرح مشکلات دارویی را به لحاظ وسعت و زمان افزایش داد و به‌مراتب از همه بحران‌های مقعطی در گذشته بیشتر بود.»
کریم بنزما و لوکا مودریچ، دو ستاره رئال مادرید، در بازی شب گذشته از سوی هواداران لیورپول هم تشویق شدند.
مسئول کمیته امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی می‌گوید در هفته‌ی اخیر در مسیرهایی شاهد ریزش بهمن بودیم که اصلا سابقه ریزش بهمن در آن مسیرها وجود نداشته است.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری بعد از این مسابقه در حالی که به‌شدت از مجتبی حسینی همتای خود در تیم پیکان ناراحت بود جملاتی بر زبان آورد که توهین‌آمیز و زشت بود،
در شرایطی که امانوئل مکرون برای برای تماشای دیدار نیمه نهایی به قطر سفر کرده، پلیس فرانسه تمهیدات ویژه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته است.
یک خبرنگار آمریکایی دیگر در جریان مسابقات جام جهانی جان خود را از دست داده است.
با دعوت از الخاندرو بالده به تیم ملی اسپانیا، باشگاه بارسلونا حالا با 17 بازیکن، بیشترین نماینده را در جام جهانی 2022 دارد. این در تمام ادوار جام جهانی بی‌سابقه است.
حضور یک تیم جوان ایرانی در مسابقات رالی فصل 2022 ترکیه بی‌تردید یک اتفاق هیجان‌انگیز و بی‌سابقه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ