بارسلونا با پیروزی 1-0 مقابل مایورکا به صدر جدول لالیگا صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا اواسط هفته دو بازیکن خارجی برای مذاکره با استقلال و جذب راهی تهران می‌شوند.
اگر مرد اهل مایورکا نبود، مقروض‌ترین بارسلونای تاریخ حتی با ژاوی و اهرم‌های مالی هم رنگ قهرمانی لالیگا را نمی‌دید. به احترام او باید کلاه از سر بر داشت.
خاویر آگیره، سرمربی مکزیکی، از دستیابی به توافق با رئال مایورکا برای تمدید قراردادش تا ژوئن 2024 ابراز خوشحالی کرد.
بارسلونا در هفته ماقبل پایانی لالیگا موفق شد مهمان خود رئال مایورکا را با نتیجه 3-0 شکست دهد.
اتلتیکومادرید در بازی خانگی با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست مایورکا شد.
دادگاه هوادار نژادپرست باشگاه مایورکا که به وینیسیوس توهین کرده بود امروز برگزار شد و در آن، ستاره رئال علیه او شهادت داد.
هواداری که در جریان بازی مایورکا-رئال مادرید به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کرده بود، سه سال حق ورود به ورزشگاه اختصاصی مایورکا را نخواهد داشت.
پیشنهاد تمدید قرارداد رئال به مارکو آسنسیو با توقعات مالی بازیکن متناسب نیست و این بازیکن که از بارسا پیشنهاد دارد، ممکن است فصل بعد با پیراهن آبی و اناری به میدان برود.
باشگاه بارسلونا چند دقیقه بعد از شکست 1-0 رئال مادرید مقابل مایورکا با انتشار یک توییت خبرساز شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست 1-0 از مایورکا گفت امیدهای رئال برای قهرمانی در لالیگا تمام نشده و آنها تا لحظه آخر خواهند جنگید.
رئال مادرید در دیداری که به سه امتیازش نیاز حیاتی داشت، در نهایت با یک گل بازنده شد تا بارسا در صورت پیروزی در بازی امشب برابر سویا فاصله را به هشت امتیاز افزایش دهد.
وینیسیوس، مهاجم برزیلی رئال، امروز در مایورکا شرایطی کابوس‌وار را تجربه کرد و درحالیکه کاپیتان مایورکا بارها او را تحریک کرد در نهایت وینیسیوس بود که از داور کارت زرد گرفت.
سرمربی تیم ملی آرژانتین در بازگشت به شهر محل سکونتش در اسپانیا، با استقبال گرمی مواجه شد.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در حال انجام آخرین اقدامات خود برای سفر به اسپانیا و حضور در تیم آلبالی است.
تیم مایورکا پالما اسپانیا که در لیگ قهرمان فوتسال اروپا حضور دارد امشب به مصاف اندرلخت بلژیک رفت که با گل ثانیه های پایانی حسین طیبی کاپیتان تیم ملی کشورمان به تساوی رسید .
تیم فوتبال بارسلونا با یک پیروزی حداقلی برابر مایورکا موقتاً به صدر جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد.
سرخیو بوسکتس پس از پیروزی 0-1 بارسا مقایل مایورکا گفت که مستحق زدن یک گل دیگر هم بودند.
آنتونیو رایو، کاپیتان مایورکا، معتقد است که وینیسیوس از قضیه نژادپرستی سوء‌استفاده می کند. نیمار به این اظهارنظر واکنش تمسخرآمیز نشان داد.
فدریکو والورده در بازی امشب رئال مادرید برابر لایپزیش و در حالی که کار کهکشانی ها گره خورده بود، توانست در دقیقه 81 گل اول را بزند و مسیر برای پیروزی رئال را هموار کند.
بازگشت رئال مادرید به صدر با گلباران مایورکا
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
ادن هازارد که قرار است جای کریم بنزمای مصدوم را در رئال مادرید پر کند امروز در جریان پیروزی 4-1 مادریدی‌ها مقابل مایورکا نتوانست جزء گلزنان این تیم باشد.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
رئال مادرید با درخشش ستاره های برزیلی خود با نتیجه 1-4 از سد مایورکا گذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ