ژاوی عقیده دارد که با وجود اختلاف 8 امتیازی با تیم دوم جدول لالیگا، هنوز زود است در مورد قهرمانی تیمش صحبت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان مس کرمان پس از شکست برابر سپاهان و سقوط به دسته اول، لحظات سخت و ناراحت کننده ای را سپری کردند.
دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از پیروزی 1-2 مقابل رایو وایکانو، تاکید کرد تیمش پس از کاهش اختلاف امتیاز با رئال، پدال گاز را تا انتها فشار خواهد داد.
استقلال خوزستان با کسب چهارمین پیروزی پیاپی طی دیدارهای اخیر اکنون با اختلاف چهار امتیازی نسبت به دیگر رقبا، در سودای بازگشت به لیگ برتر قرار دارد.
سایپا با 43 امتیاز در رده سوم جدول لیگ یک قرار دارد و با وجود اختلاف 4 امتیازی با استقلال خوزستان یکی از بخت های صعود به لیگ برتر است.
مسابقه بایرورکوزن و فرانکفورت، نبرد تیم‌های ششم و هفتم بوندسلیگا است که حداقل اختلاف امتیازی را با یکدیگر دارند.
ایگا اِشویانتک لهستانی همچنان قاطعانه برترین تنیسور زن جهان باقی ماند.
آرسنال امشب در خانه‌اش به راحتی از سد کریستال پالاس عبور کرد تا موقتا و با یک بازی بیشتر از منچسترسیتی اختلاف را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش به 8 امتیاز برساند.
بارسلونا فردا در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا برابر رئال مادرید قرار می‌گیرد و به دنبال افزایش اختلاف امتیاز خود با تیم دوم جدول خواهد بود.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی با وجود اختلاف 18 امتیازی با تیم دوم عقیده دارد که هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است.
اختلاف امتیازی 5 با جدی‌ترین مدعی سقوط شاید حاشیه امنیت مناسبی برای مس کرمان محسوب شود، اما این تیم طی هفته‌های باقیمانده جدال‌های سختی پیش رو خواهد داشت.
ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن با 8 امتیاز بیشتر نسبت به هم باشگاهی فرانسوی خود جایزه بهترین بازیکن سال جهان را کسب کرد.
استقلال همین چند هفته پیش 8 امتیاز از صدر جدول یا بهتر است، بگوییم از پرسپولیس عقب افتاده بود اما به سرعت این اختلاف را جبران کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران در روزی که امید زیادی به پیروزی داشت، مقابل ژاپن با نتیجه سنگینی شکست خورد.
سرمربی بارسا تاکید کرد که با خوش شانسی و درخشش ترشتگن دروازه تیمش مقابل کادیز بسته ماند.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
ژاوی معتقد است با وجود اختلاف پنج امتیازی نسبت به رئال مادرید، بارسلونا شانس اول قهرمانی نیست.
سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدر جدول برای تکرار قهرمانی چشم به نتایج سایر بازیها داریم و امیدوارم نتیجه بازی مهم هفته به سود تیم ما رقم بخورد.
سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدر جدول برای تکرار قهرمانی چشم به نتایج سایر بازیها داریم و امیدوارم نتیجه بازی مهم هفته به سود تیم ما رقم بخورد.
پرسپولیسی‌ها با این برد 35 امتیازی شدند و مقتدرانه به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند و اختلاف خود با تیم دوم (سپاهان) را به پنج و با استقلال را به هشت امتیاز افزایش دادند.
با وجود اختلاف یازده امتیازی با آرسنال، سون معتقد است که تاتنهام هنوز می تواند قهرمان لیگ برتر شود.
استقلال با برتری یک بر صفر مقابل هوادار، اختلاف دو امتیازی با صدرجدول را حفظ کرد و به استقبال تک دیدار سوپرجام رفت.
بهروز عطایی در امتیازات ابتدایی مجور به گرفتن وقت استراحت فنی شد و نکات جالب توجهی به شاگردانش گفت.
جوانان ایران که روز گذشته اختلاف ۲۸ امتیازی مقابل ژاپن را جبران کرده و به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیده بود، با قبول شکست مقابل کره جنوبی از راهیابی به نیمه نهایی و مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ