در رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در خانه مقابل بارسلونا با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری رسید و به صدر جدول بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید، در 31سالگی به عنوان بازیکن آزاد به رئال بتیس پیوست. او با پیراهن رئال 5 بار فاتح چمپیونزلیگ شده بود.
کاشف آردا گولر معتقد است او روزی کاپیتان رئال خواهد شد و اولین بازیکن ترکیه‌ای می‌شود که فاتح لیگ قهرمانان شده است.
عناوین اصلی روزنامه‌های امروز اسپانیا به موضوعات مختلف از جمله درگذشت لوئیس سوارز و آغاز فعالیت جود بلینگام در رئال مادرید اختصاص دارد.
تیم فوتبال رئال مادرید با شکست ۲-۱ اوساسونا فاتح رقابت‌های جام حذفی اسپانیا شد و پس از ۹ سال دوباره این جام را به خانه برد.
رئال مادرید با کسب پیروزی 2-1 مقابل اوساسونا برای بیستمین بار فاتح کوپا دل ری شد.
کارلو آنچلوتی می تواند به یک رکورد 41 ساله برسد و سومین مربی تاریخ رئال شود که دو بار تیم را فاتح جام حذفی فوتبال اسپانیا کرده است.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، جرقه موج جدیدی از تنش بین دو باشگاه رئال و بارسا را روشن کرد و گفت بلوگرانا با مسی یا بدون مسی فاتح چمپیونزلیگ نخواهد شد.
سه تیم رئال مادرید، آث‌میلان و اینترمیلان در مجموع 24 بار فاتح رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند و در مقابل سیتی به دنبال کسب اولین قهرمانی خود را در این جام است.
سرخوشی شاگردان کارلو آنچلوتی از فتح آخرین ال‌کلاسیکوی فصل خیلی زود به پایان رسید.
ادواردو کاماوینگا در صورتی که امسال با رئال مادرید فاتح کوپا دل‌ری شود، ششمین جام باشگاهی‌اش را فتح خواهد کرد؛ اما او ابتدا باید در ال‌کلاسیکوی امشب از سد بارسا عبور کند.
ادواردو کاماوینگا در دومین فصل حضورش در رئال و در 20 سالگی، فاتح پنج جام ارزشمند داخلی و بین‌المللی شده و برای تکمیل شش‌گانه خود، فقط کوپا دل ری را کم دارد.
آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، فصل گذشته با چلسی فاتح جام باشگاه‌های جهان شده و حالا مصمم است با پیراهن رئال از قهرمانی‌اش دفاع کند.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
بارسلونا با شکست 3-1 رئال مادرید برای چهاردهمین بار فاتح سوپرجام اسپانیا شد و در پایان بازی سرخیو بوسکتس جام را بالای سر برد.
بارسلونا با پیروزی ۳-۱ مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا دست یافت.
اندریک، ستاره نوجوان پالمیراس، می‌گوید منتظر درخشش وینیسیوس جونیور در جام جهانی 2022 است.
بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا رویهم‌رفته 12 بار فاتح کفش طلا شده‌اند اما سهم هر کدام از این دو باشگاه در به دست آوردن این جایزه چقدر بوده است؟
آنسو فاتی و جوردی آلبا پس از پیروزی بارسا برابر ویارئال گفتند که کسب سه امتیاز این بازی پس از شکست در ال‌کلاسیکو حیاتی بود و به مبارزه با رئال ادامه خواهند داد.
با خروج کاسمیرو از رئال مادرید و انتقال این هافبک برزیلی به منچستریونایتد، از تیم رویایی رئال مادرید که سه بار پشت سر هم فاتح اروپا شد، فقط همین چهار بازیکن باقی مانده اند؛ کریم بنزما، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس.
رئال مادرید بار دیگر فاتح سوپرجام اروپا شد
رئال مادرید با پیروزی 2-0 مقابل آینتراخت فرانکفورت، فاتح سوپرجام اروپا شد.
رئال مادرید فصل 23-2022 از بسیاری جهات شبیه به تیمی است که فصل 17-2016 با هدایت زین الدین زیدان فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد.
هند واردکننده بنزین و دیزل شد
سونی اکنون تایید کرده که هدست PS VR2 دارای نمایی واضح برای مشاهده محیط اطراف، یک حالت پخش برای فیلمبرداری از خودتان در حین بازی و یک حالت سینمایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ