رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: عربستان سه نوع واکسن مننژیت، دو دوز واکسن کرونا و واکسن فلج اطفال را برای زائران الزامی‌کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان در شرایطی در هفته گذشته با صرف هزینه هنگفت توانسته نیمار، یکی دیگر از برترین‌های فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد که مدیران ایرانی هم پیش‌تر یک برزیلی را وارد لیگ و باشگاه مطرح پرسپولیس کردند؛ تفاوتش این بود که نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل است و برزیلی مذکورِ پرسپولیس فقط یک پرنده‌فروش بود که به‌جای مهاجم گل‌زن به این تیم انداخته شد.
وزیر امور خارجه گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
وزیر امور خارجه عربستان گفت: عربستان مصمم است که رابطه با جمهوری اسلامی ایران توسعه یابد.
آژانس گردشگری دولتی سعودی "Visit Saudi" رسما اسپانسر جهانی جدید لالیگا شد.
عربستان سعودی یک شهروند آمریکایی را که به قتل پدر مصری خود محکوم شده بود، اعدام کرد.
اگر سرخیو راموس به لیگ عربستان نرود، او به پیشنهاد گالاتاسرای پاسخ مثبت خواهد داد.
عربستان سعودی امروز شنبه از تعیین سفیر جدید خود در فلسطین خبر داد که البته به صورت غیر مقیم و فوق العاده در اراضی اردن حضور خواهد داشت.
یکی از نظامیان بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گمانه‌زنی درباره اقدام عربستان پیرامون عادی‌سازی روابط با این رژیم بدون حل‌وفصل مسئله فلسطین را توهم دانست.
امروز شنبه در شهر جده عربستان نشستی در ارتباط با بحران اوکراین در سطح مشاوران امنیت ملی برخی کشورها برگزار می‌شود.
سفیر سابق آمریکا در اراضی اشغالی اعلام کرد که ولیعهد عربستان سعودی سه پیش شرط گران‌بها در ازای گام برداشتن به سوی عادی سازی روابط با تل‌آویو دارد.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، گفت: از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم ولی به یک شرط دوست دارم در استقلال بمانم.
وزارت حج و عمره عربستان شرط اصلی دریافت مجوز برگزاری مناسک حج را اعلام کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس جدایی علیرضا بیرانوند بعد از پیشنهاد یک باشگاه عربستانی را رد کرد.
یک منبع عبری در گزارشی مدعی شد که در شرایط فعلی مذاکراتی میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در راستای عادی‌سازی روابط در جریان است.
اعجوبه آرژانتینی برای بازگشت به بارسلونا دو شرط اساسی گذاشت.
توافق با عربستان و به تبع آن امارات، حتما گشایش‌های ارزی داشته است و ثابت نگه داشتن نسبی قیمت ارز در دو ماه اخیر تا حد‌ی مؤید وجود خبر‌های مزبور است، ولی تا هنگامی که در مسیر برداشتن تحریم‌ها حرکت نشود، هیچ گشایش جدی‌ای در اقتصاد رخ نخواهد داد. حتی اگر تحریم‌ها هم از خلال برجام حل شوند، باز هم بهبود وضع اقتصادی مستلزم داشتن یک برنامه اقتصادی قابل‌قبول با مجموعه‌ای از نیرو‌های توانمند است که متاسفانه هیچ‌یک از این دو شرط دیده نمی‌شود.
یک رسانه عبری از تحرکات جدید انجام شده در زمینه عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو پرده برداشت.
ماجراجویی رونالدو در عربستان روز به روز پیچیده‌تر می‌شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه البته شرط عربستان برای انجام عملیات حج تنها با ایرلاین حامل پرچم هم سر جای خود بوده‌است، گفت: انجام عملیات حج تنها با ایرلاین جمهوری اسلامی ایران به طور عمده به موضوعات تکنیکال برمی‌گردد که جزییات خاصی دارد و موضوع سیاسی نیست.
رئیس دانشگاه صدا و سیما در توییتی مدعی شد: احتمالا تعطیلی «اینترنشنال»، شرط ایران برای برقراری رابطه با عربستان بوده است.
با برگزاری جام باشگاه‌های جهان 2023 در عربستان، کریستیانو رونالدو نیز برای حضور در این رقابت‌ها شانس خواهد داشت.
عربستان درحالی محدودیت‌های کرونا را برای سفر حج تمتع لغو کرده بود که اینک، وزارت حج این کشور، از الزام تزریق سه نوع واکسن برای حضور در مناسک حج خبر داده است.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که آماده مذاکره است، شروطی را تعیین کرد که شامل حل و فصل روابط با دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و لغو ممنوعیت فروش تسلیحات پیشرفته به عربستان سعودی به طور کلی و هواپیما‌های اف-۳۵ به طور خاص است که این شرط ممکن است دشوار و شاید غیر ممکن باشد. به نوشته این روزنامه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به هیچ گونه پیشرفتی در حل و فصل مناقشه اسرائیل و فلسطین متعهد نشده، اما تأکید کرده است که کرانه باختری را در دوره نخست‌وزیری خود الحاق نخواهد کرد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خبر شبکه المیادین درباره پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با عربستان و آزادی همه بازداشتی های این جنبش در زندان های عربستان را از اساس تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ