معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارسال داروهای مورد نیاز زائران ایرانی حج تمتع تا ۱۰ روز دیگر به عربستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع درمانی یمنی به مشکلات بیماران صعب العلاج برای درمان در خارج این کشور با توجه به امکان پرواز فقط به سمت یک مقصد از فرودگاه صنعا اشاره کردند.
یکی از مهم ترین دلایل مراجعه حجاج به مراکز درمانی هلال احمر بعد از گرمازدگی و مشکلات تنفسی، شکستگی بر اثر افتادن از پله برقی بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:بیشترین دلایل مراجعه حجاج کشورمان به مراکز درمانی هلال احمر ایران در مکه و مدینه، مشکلات تنفسی، ریوی و پس از آن ناراحتی‌های اسکلتی، عضلانی بوده است.
چای گل محمدی برای مقابله با انواع مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی و آنفلوانزا مفید است. بنابراین توصیه می شود با فرا رسیدن روزهای سرد سال از این چای غافل نباشید.
با آغاز فصل گرما یکی از مشکلاتی که شایع می‌شود، گرمازدگی است. گرمازدگی زمانی بروز پیدا می‌کند که دمای بدن فرد افزایش یابد و بدن نتواند گرمای اضافی را به وسیله مکانیسم‌های تنظیم حرارت بدن دفع کند.
امروز در صحن مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات کشور در بخش دارو بحث و تبادل نظر و تاکید شد که باید حقوق گمرکی واردات دارو کاهش یابد تا دارو ارزان به دست مردم برسد.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
متهم این پرونده جنایی درباره مرگ دختر و پسر دوقلو و دختر نوزاد دیگرش، همان ادعا‌های قبلی را بیان کرد و بدین ترتیب راز مرگ سه فرزند دیگر وی درحالی در پرده ابهام قرار دارد که استعلام کارآگاهان از مرکز درمانی نشان می‌دهد دختر ۱۰ روزه (خدیجه) نیز از همان بدو تولد دچار مشکلات ریوی بوده است.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه سرگیجه های وضعیتی شایع ترین انواع سرگیجه وابسته به مشکلات گوش داخلی هستند، می گوید: بر خلاف تصور مبتلایان به این نوع سرگیجه ، استراحت کردن و حرکت ندادن سر، منجر به مزمن شدن بیماری شان می شود . این بیماران هرچه بیشتر حرکت داشته باشند روند درمان را بهتر طی می کنند. انجام مانور های ورزشی در این بیماران منجر به از بین رفتن سرگیجه می شود. منبع: خبرآنلاین
بنده خیلی نگرانم و فکر می‌کنم یک کرونای صد برابر جنسی داریم. آن موقع نمی‌دانم می‌خواهند چکار کنند. اکنون همه نگران وضعیت اقتصادی هستند، اما نمی‌دانند اوضاع چه خبر هست! بچه‌های ما دارند از بین می‌روند. من مراجعه‌کننده ۷ ساله دارم که پورن نگاه می‌کند! بنده از مراجعان و معلمان می‌فهمم. می‌گویند: خانم دکتر چکار کنیم؟ گروه‌های ترنس و همجنس‌گرایی که در همین جامعه تشکیل می‌شود.
محققان کشور چالش های پیش روی مراکز درمانی و محیط های آزمایشگاهی در مواجه با چشم انداز پزشکی مدرن و ورود جنبه های نوین علمی به آن درخصوص رفع مشکل ناباروری را مورد بررسی قرار دادند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان‌وبلوچستان با مطرح کردن انتقاداتی در خصوص عملکرد دولت خطاب به رئیسی گفت: به رییس جمهور بگویید با گفتار درمانی مشکلات حل نمی شود.
آن‌طور که «ندا فضل‌علی‌زاده» مدیر مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز می‌گوید: «از زمان آغاز پیک بیماری‌های تنفسی در مهر‌ماه تا ۶ دی‌ماه بیش از ۲۰ هزار کودک با مشکلات تنفسی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند که حدود سه هزار نفر آن‌ها بستری شده‌اند که بیشترین تعداد آن‌ها در یک‌ماهه اخیر بوده است.»
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: تلاش داریم با تکمیل هرچه سریع‌تر بیمارستان امام علی(ع) در نجف و استقرار کادر درمان مجرب، گره‌گشای مشکلات درمانی زائران در عراق باشیم.
افزایش سرسام آور هزینه های دارو و درمان باعث شده بازنشستگان تأمین اجتماعی با مشکلات زیادی مواجه شوند و این در حالی است که قرار بوده درمان سالمندان رایگان باشد که نیست.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۳۴۷ نفر از مردم خوزستان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از بارش باران در این استان خبر داد.
نخستین نشست ماهانه مدیران داخلی مراکز درمانی شهرداری تهران به دستور مدیرعامل شرکت شهر سالم با هدف هم‌اندیشی درباره مشکلات و موانع این مراکز برگزار شد.
اهواز - در چند سال اخیر اولین باران پاییزی در خوزستان باعث تنگی نفس برخی از مردم و هجوم بیماران به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی می‌شود.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بر ضرورت حل مشکلات درمانی ایثارگران تأکید کرد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در نشست با رئیس و اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم مالیات در رشد و تحول اقتصادی گفت: مالیات داروی تلخ درمان مشکلات اقتصادی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قدردان کادر درمان است و حتماً رفع مشکلات و مسائل آنان را وظیفه خود می‌دانیم.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ