در پی اعدام دو جوان بحرینی توسط عربستان سعودی، جمعیت الوفاق بحرین نسبت به آن واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحث فحاشی دسته جمعی به کاپیتان تراکتور با توجیه عجیبی از سوی مدیر تیم سپاهان همراه بود.
محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن به پدیده‌ی پیری جمعیت در ایران واکنش نشان داده و آن را سوژه‌ی کاریکاتور خود کرده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از اختصاص یک بیمارستان صحرایی در عرفات و حضور تیم‌های واکنش سریع در رمی جمره جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج خبر داد.
در راستای طرح جوانی جمعیت، تصویر بنری در خیابان منتشر شده که کاربران واکنش مثبتی به آن نداشتند.
بازیکنان آلومینیوم اراک در واکنش به انتقادات به حمایت از سرمربی و کاپیتان تیم خود پرداختند.
اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وقوع حوادث احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از اعلام آماده‌باش ۲۸ تیم واکنش سریع این جمعیت استان خبر داد.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
ارومیه - سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی وقوع زلزله در کشورهای ترکیه و سوریه، نیروهای واکنش سریع هلال احمر از این استان برای امدادرسانی به این کشورها اعزام شدند.
تربت حیدریه ـ مانور واکنش در شرایط اضطراری و خودحفاظتی در شهرستان تربت حیدریه با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اطلاع رسانی قطره چکانی از کشف این گور‌های دسته جمعی را نشان از عمق فاجعه بشری و یادآور جنایت‌هایی ارزیابی کرد که در زمان حاکمیت ظالمانه و نژادپرستانه سفید پوستان تحت سیطره انگلیسی‌ها بر این کشور رخ داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه انتشار گزارش های جدید از کشف تعدادی دیگری از گورهای دسته جمعی مربوط به کودکان معصوم بومیان کانادا را نمونه ای از یک «نسل‌کشی» دانست.
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر ضرورت راه‌اندازی شهرک شبیه‌ساز زلزله در تهران و همچنین تربیت نیروهای جدید و تقویت توان تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر تاکید کرد.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان گفتند: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آموزش ١٥ هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال جاری برای تشکیل تیم‌های تخصصی واکنش سریع در شعب و مراکز استان‌ها خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آغاز دوره آموزشی تیم های واکنش سریع شعب این جمعیت به میزبانی شهرستان شهریار خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به اتفاق جنجالی اخیر در هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.
معاون سخنگوی گروه طالبان به سخنان «پوتین» در سازمان پیمان امنیت جمعی درباره افغانستان واکنش نشان داد.
پیروزی پرگل تیم ملی انگلیس برابر ایران با واکنش‌های زیادی در این کشور روبرو بوده است.
جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین با انتشار بیانیه‌ای ضمن استقبال از سفر پاپ به بحرین، از وی خواست که طرحی برای گفتگو میان حکومت و ملت بحرین پیشنهاد کند.
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق به شهادت جمعی از شیعیان در انفجار تروریستی امروز در غرب کابل پایتخت افغانستان، واکنش نشان داد.
یک درس مهم از پاندمی کووید آن است که زمانی که یک بیماری بسیار عفونی در یک جمعیت آسیب‌پذیر شیوع پیدا می‌کند واکنش سریع ضروری است. حتی فراتر از آن، زمانی که بسیاری از عفونت‌ها بدون علامت هستند مانند مورد کووید-۱۹ واکنش سریع ضرورت بیش‌تری پیدا می‌کند.
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور بیانیه ای به نشست خبری مقتدی صدر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ