اولین برد سیتی مقابل لیورپول در سال 2022 بود که باعث شد شاگردان پپ پیش از پایان سال، طلسم شکنی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
سرمربی تیم ملی زنان آلمان بعد از تساوی مقابل کره‌جنوبی و حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2023 زنان در یک مصاحبه به صورت تلویحی با تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.
علیرضا منصوریان بعد از تساوی تیمش برابر آلومینیوم یک کنفرانس مطبوعاتی جنجالی را پشت سر گذاشت.
دژان استانکوویچ، مربی سمپدوریا، بعد از تساوی یک-یک تیمش برابر امپولی به گریه افتاد و مصاحبه بعد از بازی با شبکه تلویزیونی DAZN را ترک کرد.
استقلال بعد از مصاف پر گل با هوادار 3 مسابقه برگزار کرد که حاصل آن یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی بود. با 2 گل خورده و 2 گل زده.
میکل آرتتا بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم از بوکایو ساکا که یک پنالتی مهم را از دست داد دفاع کرد و گفت فوتبالیستی را نمی‌شناسد که پنالتی از دست نداده باشد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 2-2 مقابل آرسنال گفت تیمش باید در این بازی پیروز می‌شد و از دست دادن موقعیت‌های پرتعداد علت اصلی از دست رفتن دو امتیاز برای لیورپول بود.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از تساوی مقابل سالرنیتانا گفت حق تیمش از این مسابقه تنها یک امتیاز نبوده و نراتزوری به وضوح تیم برتر میدان بوده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون از داور مسابقه به شدت انتقاد کرد و مدعی شد در برخورد توپ به دست بازیکن حریف یک پنالتی واضح برای یونایتد گرفته نشده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی تیمش مقابل ناتینگهام فارست گفت سیتی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تنها به دلیل ناکامی در گلزنی دو امتیاز از دست داد.
ناپولی بعد از تساوی 2-2 با کرمونزه در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شده و از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، بعد از تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی انتقادها از تیمش به خاطر بازی دفاعی مقابل سیتی را رد کرد و گفت اورتون لایق این یک امتیاز بوده است.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، بعد از تساوی مقابل اسپانیا از بازیکنانش تمجید کرد و گفت بر خلاف تیترهای رسانه‌ای مانشافت یک تیم یکدست و همدل است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل آمریکا از ترکیب انتخابی‌اش برای سه‌شیرها دفاع کرد و این نتیجه را در یک تورنمنت طبیعی دانست.
راب پیج، سرمربی ولز، بعد از تساوی 1-1 مقابل آمریکا از گرت بیل ستایش کرد و گفت او یک بار دیگر ثابت کرد در ولز همه چیز به او ختم می‌شود.
گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل ولز گفت آمریکایی‌ها تا لحظه آخر جنگیدند و در یک بازی بسیار دشوار عملکرد خوبی داشتند.
گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، در دقیقه 82 دیدار این تیم مقابل آمریکا یک پنالتی گرفت و خودش آن را به گل تساوی ولزی‌ها تبدیل کرد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل ساسولو در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
تیم ملی ایران با کسب یک پیروزی و یک تساوی عملکرد بهتری نسبت به هم‌گروه‌های خود در جام جهانی داشت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یونیون برلین گفت نتیجه منصفانه بوده و تیمش استحقاق بیشتر از یک امتیاز را نداشت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یونیون برلین گفت نتیجه منصفانه بوده و تیمش استحقاق بیشتر از یک امتیاز را نداشت.
تیم نساجی یک روز بعد از تساوی در برابر پیکان در هفته چهارم لیگ برتر در مصاف دوستانه ای پذیرای تیم سپیدرود رشت بود و شکست خورد.
خوشحالی تحریک آمیز آنتونیو کونته بعد از گل تساوی تیمش، به یک جنجال بزرگ در دربی لندن منجر شد.
خوشحالی تحریک آمیز آنتونیو کونته بعد از گل تساوی تیمش، به یک جنجال بزرگ در دربی لندن منجر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ