رادکیا می‌گوید نکونام قبل از استعفا پیام اصلاحات مدیریتی باشگاه فولاد را گرفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه ای اش باشد.
رئیس فدراسیون جودو پس از نشستن دوباره بر روی صندلی ریاست، نایب رئیس را با تصویب هیات رئیسه به عنوان سرپرست دبیری انتخاب و معرفی کرد.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
علیرضا دبیر برخلاف صحبت های قبلی خود اعلام کرد کشتی با ترکیب اصلی در بازی های آسیایی هانگژو حاضر می شود.
همسر ایلکای گوندوگان از عشقی که شهر منچستر به آن‌ها نثار کرده تشکر کرد، در حالی که چند ماه پیش حرف دیگری می‌زد.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور از ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم خبر داد و گفت: فصل بعد سه مربی با سابقه کار در لالیگا به پاکو خمز اضافه می شوند.
کاربری در این رابطه نوشت: تقریبا دو ماهه که ساعت ۵ صبح بیدار میشم و کار می‌کنم و هر بار تعجب می‌کنم که چرا باید ساعت پنج صبح گنجشکا بخونن و همه جا مثل سر ظهر روشن باشه.
آن‌طور که محققان دریافته‌اند، چیزی در مورد آن منطقه شش تا ۱۰ ساله وجود دارد: حدود هفت سال ثبات و بعد دو تا سه سال نارضایتی، تغییر خواسته‌ها و گذار، پیش از ساکن شدن در مرحله بعدی و وفق دادن خود با آن.
آرون رمزدیل، دروازه بان آرسنال، بعد از شکست 4-1 مقابل منچسترسیتی تاکید کرد که تیمش همچنان شانس فتح لیگ برتر را دارد.
میخاییل کوبیاک پس از هفت سال احتمالا از تیم پاناسونیک پنترز جدا خواهد شد.
دو دیداری که در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار می‌شود می‌تواند موقعیت سه تیم اول جدول رده‌بندی را تغییر دهد و حتی منجر به صدرنشینی سرخپوشان تهرانی بعد از چند هفته شود.
سرمربی النصر بعد از پوکر رونالدو اعلام کرد این بازیکنان اکنون با هم تیمی‌هایش به هماهنگی لازم رسیده است.
سرمربی منچستریونایتد بعد از برد سه بر صفر تیمش مقابل ناتینگهام اعتراف کرد که تغییر غیرقابل پیش‌بینی حریف می‌رفت به تغییر نتیجه بیانجامد.
با توجه به در پیش بودن دو رویداد آسیایی، قرار است بعد از یک سال رقابت های انتخابی به منظور تعیین ترکیب جدید تیم ملی تنیس روی میز بانوان برگزار شود.
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه حوزه قطعه، حوزه رها شده است، گفت: حتی خودروی نویی که از کارخانه بیرون می‌آید، دو تا سه ماه بعد به هر دلیلی نیاز به تعمیر و تغییر دارد.
سرمربی پرسپولیس برای دیدار با گل گهر بار دیگر تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده و باید دید آنها بعد از مدت‌ها موفق به کسب برد خواهند شد یا خیر.
فرهاد مجیدی در لحظات پایانی دیدار اتحاد کلباء مقابل خورفکان غافلگیر شد.
مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان می‌گوید از مهاجری به عنوان سرمربی تیم‌شان حمایت خواهد کرد.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می گوید کی روش نسبت به بازیکنان تیم ملی شناخت خوبی دارد و این مسئله مثبتی برای تیم خواهد بود.
تغییر دروازه بان بعد از سه هفته، نتیجه خوبی برای نفت مسجدسلیمان در بازی حساس مقابل استقلال داشت.
رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که باید زندگی را به هسته مرکزی شهر بازگردانیم، گفت: ما شب مردگی در مرکز شهر داریم، مردم در این منطقه خیلی سکونت ندارند و یکی از دلایل آن هم موضوع طرح ترافیک است که برای ساکنین دردسرساز شده و باعث کوچ شهروندان از مرکز شهر شده است.
این اتفاق مثل هر تغییر نگرش اجتماعی دیگری در بستری از زمان رخ داد. تا سال‌ها ورزش زنان تنها کادر کوچکی از گزارش‌ها را، آن‌هم بدون عکس به خود اختصاص می‌داد. بعد کم‌کم عکس سه در چهار ورزشکاران به آن اضافه شد. بعد عکس‌ها و گزارش‌ها فضای بیشتری را به دست آوردند تا بالاخره به جایی برسیم که ورزش زنان هم به موضوعی عادی در جامعه تبدیل شود. این مسأله برای همه زنان ورزشکار مهم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ