«اختری» گفت: مقاومت با وجود حاج قاسم عمق پیدا کرد و مقاومت فلسطین، یمن و کرانه باختری در برابر اسرائیل و دیگر دشمنان، نمونه‌هایی از مقاومت جهانی سردار سلیمانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال حضور مقاومت البرز از هفته دوم در لیگ‌برتر فوتسال وجود دارد!
گردان های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که مقاومت با وجود محاصره همه جانبه، اقدام به ساخت سلاح کرده و برای دفاع از ملت و مقدسات خود از همه چی گذشته است.
پس از شکست اخیر رژیم صهیونیستی در جنین، این رژیم اهمیت وجود تشکیلات خودگردان جهت کنترل مقاومت فلسطین را بیش از پیش درک کرده است.
طلال عطریسی پژوهشگر امور منطقه گفت: معضلی که رژیم صهیونیستی امروز با آن مواجه است این است که هرچه در عملیات نظامی علیه مقاومت تاخیر بیشتری داشته باشد، توان مقاومت بیشتر می شود.
وجود جاسوس ها و اطلاعاتی که صهیونیست ها از این طریق در کنار دسترسی های فضای سایبری و قدرت در این حوزه به دست می آوردند، ضربه های سنگینی به مقاومت در غزه است.
به اذعان رسانه‌های عبری با وجود عملیاتی‌ شدن دیروز سامانه گران ضد موشکی «فلاخن داود» در دفاع از قلب حیاتی رژیم صهیونیستی، اما این عصای سحرآمیز در برابر موشک‌های کم‌هزینه مقاومت ناکام ماند.
به اذعان رسانه‌های عبری با وجود عملیاتی‌ شدن دیروز سامانه گران ضد موشکی «فلاخن داود» در دفاع از قلب حیاتی رژیم صهیونیستی، اما این عصای سحرآمیز در برابر موشک‌های کم‌هزینه مقاومت ناکام ماند.
اسامه حمدان اعلام کرد که یک اتاق عملیات مشترک برای عملیات مقاومت در برابر اشغالگران وجود دارد.
یک بیماری پوستی به نام acanthosis nigricans، شامل لکه‌های سیاه بر روی پوست می‌تواند نشان دهد مقاومت به انسولین وجود دارد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از ورود به فرودگاه بغداد با حضور در محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به مقام رفیع شهدای مقاومت ادای احترام کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ایجاد شورای عالی تجارت برای حل مشکلات فرابخشی تجار ضروری است، گفت: مقاومت هایی در بدنه دولت برای ایجاد این شورا وجود دارد که در حال رایزنی هستیم.
هماهنگ کننده جبهه ملی مقاومت علیه اشغالگران  و متجاوزان در یمن گفت: تحرکاتی از سوی کشورهای ائتلاف سعودی و اشغالگران برای کشاندن نبرد به داخل حضرموت وجود دارد.
زره قسمت زیرین بردلی برای مقاومت در برابر مین طراحی نشده است، از این رو با وجود زره سنگین خود در قسمت بالا نسبت به مین ها و بمب های دست‌ساز آسیب پذیر است. و همانند خودروهای جنگی بی‌ام‌پی، بردلی می تواند جوخه های کوچک متشکل از شش یا هفت سرباز را حمل کند.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یک پدیده ای در کشور ما وجود دارد که نام آن را مقاومت گذاشته ایم.
مس همچنان در رقابت فشرده و سنگینی که در لیگ برتر وجود دارد بهترین خط دفاعی و البته بدترین خط هجومی (در کنار دو تیم دیگر) را در اختیار دارد.
نماینده وابسته به فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن هشدار به تل آویو درباره حمله به فرودگاه بیروت از واکنش کوبنده به این حمله خبر داد.
فرمانده کل گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد: عهد بسته ایم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این راه هیچ بازگشتی وجود ندارد.
تصاویر تکان دهنده اوکراینی‌های آزاد شده که سربازان کشورشان را در خیابان‌های شاد خرسون در آغوش می‌گیرند گواهی بر قدرت مقاومت سرسختانه بر قدرت زودگذر "ابر قدرت" است.
با وجود پنج کلین‌شیت در هفت دیدار ابتدایی لیگ، اما متئوس و براگا نتوانستند ذره‌ای، مقابل توانایی‌های طارمی مقاومت کنند.
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در خارج در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: روابط حماس با ایران هرگز لحظه ای قطع نشد و حمایت ایران از ما با وجود شرایط سختی که دارند، همچنان ادامه دارد.
زیاد النخاله تاکید کرد که هیچ خط قرمزی در نبرد با دشمن صهیونیستی وجود ندارد و تل آویو در فهرست اهداف موشک های مقاومت قرار خواهد داشت.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۰۳۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۹۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ