رهبر انقلاب فرمودند: صف اول جبهه‌ها جنوب کشور و غرب کشور بود، اما همه کشور عمق دفاعی جبهه‌ها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش همگانی سازمان اورژانس کشور در توضیحاتی از در معرض خطر بودن تمامی مردم در برابر موج گرمایی که به کشور وارد شده است، خبر داد.
تارنمای اسپوتنیک امروز به نقل از دمتری مدودف نوشت که افتراق و خیانت به بزرگترین تراژدی و فاجعه همگانی ختم می‌شود. با این وجود مسئولان روسیه اجازه وقوع آن را نخواهند داد و دشمن شکست خواهد خورد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در گرو سپردن نظام آموزشی و مهارتی به مردم است.
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز شنبه ۲۰ اسفند هوای همه کلانشهرهای کشور در شرایط قابل قبول قرار دارد.
مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی همه محورهای اصلی و شریانی کشور بعد از بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: ۵ محور غیر شریانی و ۲۱۰ راه روستایی همچنان مسدود است.
نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا جز در موارد استثناء مدارس کشور تعطیل نخواهند شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا همه مدارس کشور باز است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فردا همه مدارس کشور باز است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فردا همه مدارس کشور باز است.
یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایتالیا در 58 سالگی از دنیا رفت تا یک کشور را به سوگ خود بنشاند.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید تشکل‌هایی در کشور شکل بگیرد که دارای اساسنامه و مرامنامه بوده و این تشکل ها برای حل مشکلات در حوزه های مختلف نظیر سیاست خارجی، اقتصاد، انرژی و سایر بخش‌ها برنامه، نظریه و ایدئولوژی داشته باشند.
وزیر کشور شرایط امنیتی شهرهای غربی کشور را آرام توصیف کرد و گفت که در این شهرها مراقبت از سوی دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود.
زاهدان- معاون اول رئیس جمهور گفت: لوکوموتیو پیشرفت کشور علیرغم همه کارشکنی‌های دشمن چه در داخل و چه در خارج از کشور به حرکت در آمده است و دیگر کسی نمی تواند آن را متوقف کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: لوکوموتیو پیشرفت کشور علیرغم همه کارشکنی‌های دشمن چه در داخل و چه در خارج از کشور به حرکت در آمده است و دیگر کسی نمی تواند آن را متوقف کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز کشور آماده جهش جدی در همه ابعاد است و در مباحث امنیتی، دیپلماسی و سیاسی به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیدیم که هیچ کشوری جرأت رویارویی با ایران را ندارد.
دبیرکل حزب کارگزاران نوشت: نتیجه این بی‌تدبیری‌ها این میشود که رهبری به عنوان نهاد ناظر و شمایل وحدت جامعه وقتی مجبور باشند از جایگاه خود هزینه کنند، همه کشور ضرر میکند. به راستی چرا ارگان‌ها و نهادها و سازمان‌ها این چنین کم عمق و هزینه‌ســاز در عرصه سیاسی و اجتماعی رفتار میکنند؟ مجلس و دولت و ائمه جمعه و صاحبان تریبون و ساکنان نهادهای‌قدرت باید جوابگوی این وضع باشند. از ما گفتن و از آنها نشنیدن.
رئیس‌جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با بیان واقعیات پیشرفت‌های علمی کشور دشمن را در رسیدن به اهداف خود در ناامید کردن جامعه ناکام گذاشته و جامعه نخبگانی را بیش از پیش امیدوار کنند.
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: گازرسانی به همه شهرهای کشور انجام شده و تعداد اندکی روستا در استان‌ها باقی مانده است که آن‌ها نیز در خط پایانی گازرسانی قرار دارند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: مدرسه‌ای که در رتبه اول قرار می‌گیرد؛ باید معلوم باشد که چه شاخصه‌هایی دارد و این موضوع و شرایط آن باید مشخص باشد. یعنی بتوانیم مشخص کنیم که به چه دلایلی این رتبه‌ها را کسب کرده اند.
سران سه قوه بر هماهنگی و تعامل حداکثری همه ارکان کشور برای تثبیت و تسریع روند بازسازی و ارتقای اقتصاد ملی تاکید کردند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: همه نهادهای کشور در تحقق سند تحول بنیادین مسئولیت دارند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تاکید کرد: قدرت یک دیپلمات و دستگاه دیپلماسی این است که هنگام مواجه شدن با بن بست در یک مسیر، بتواند در کمتر از ۲۴ ساعت راه جدیدی را باز کند؛ ولو اینکه آن راه حل با مسیر به ظاهر ۱۸۰ درجه مخالف، اما در واقع در راستای هدف باشد.
رئیس دیوان عالی کشور ضمن انتقاد از ارجاع ماهانه ۲ هزار پرونده اختلاف در صلاحیت به دیوان عالی کشور خطاب به قضات گفت: همه ما با توجه به وظیفه خاص خود در معرض اتهام هستیم، در تماس‎های تلفنی و پیامک ها، مراجعه کننده ها، دلال ها، واسطه ها و نحوه رفتار طرفین هوشیار باشید؛ گاهی ممکن است برخی بخواهند قضات ما را بدنام کنند در این زمینه بسیار مراقبت کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ