مسئولان سعودی امروز از اعدام سه شهروند این کشور به اتهام آنچه «پیوستن به یک گروه تروریستی» ذکر کرده اند، خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان سعودی یک شهروند آمریکایی را که به قتل پدر مصری خود محکوم شده بود، اعدام کرد.
الاهلی با درخشش ستاره سابق لیورپول موفق به کسب پیروزی پُر گل در نخستین بازی لیگ عربستان شد.
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
وزارت کشور عربستان از اعدام سه نفر دیگر در این کشور خبر داد.
باشگاه النصر عربستان برای جایگزینی رودی گارسیا در حال مذاکره با سه مربی بزرگ فوتبال جهان است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: عربستان سه نوع واکسن مننژیت، دو دوز واکسن کرونا و واکسن فلج اطفال را برای زائران الزامی‌کرده است.
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: طی روزهای اخیر درخواست رسمی هواپیمایی کشوری عربستان به منظور برقراری ۳ پرواز در هفته (خارج از پروازهای حج) توسط سازمان هواپیمایی کشوری دریافت شد.
از دو هفته آینده روند صدور ویزای زائران حج تمتع سال جاری از سوی سعودی‌ها آغاز می‌شود و ایرانیان نیز همچون سایر کشور‌ها از طریق سامانه مسار روند صدور ویزای الکترونیک را طی خواهند کرد.
جاری شدن سیل در جازان عربستان موجب جان باختن چند شهروند عربستانی شد.
منابع یمنی اعلام کردند که در حمله ائتلاف متجاوز سعودی به استان صعده ۳ شهروند یمینی به شهادت رسیدند.
یک شهروند یمنی در حمله توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی در استان صعده به شهادت رسید.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید ایران علی‌رغم کمبود امکانات، از لحاظ فوتبالی نسبت به کشورهای منطقه برتر است.
چهار شهروند عربستان سعودی هنگام عکاسی با تلفن همراه خود مورد اصابت صاعقه قرار گرفتند که منجر به مرگ یکی از آنها شد.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
یک نهاد حقوقی اعلام کرد که نیروهای امنیتی سعودی یک جوان یمنی را در ریاض به قتل رسانده و شبانه دفن کرده اند.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.
یک شهروند عربستانی سفری پرماجرا و پرمخاطره از عربستان را در پیش گرفته تا خود را به دوحه پایتخت قطر که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است برساند.
واشنگتن از آزاد شدن ۱۰ اسیر خارجی جنگ اوکراین از جمله دو شهروند آمریکایی در جریان مبادله اسرا با روسیه با میانجیگری عربستان استقبال کرد.
مقامات امنیتی عربستان یک شهروند یمنی را که ادعا می‌کرد برای روح ملکه الیزابت حج عمره انجام داده را بازداشت کرد.
منابع سعودی از کشته دو سعودی بر اثر اصابت صاعقه به آنها در منطقه جازان این کشور خبر دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: همکارانم مخصوصا در اداره کنسولی با تمام توان پیگیر آزادی این شهروند ایرانی هستند، در این رابطه قول‌هایی نیز مبنی بر مساعدت از طرف عربستان دریافت کرده ایم.
عربستان به شکل محرمانه هزینه برنامه‌های هسته‌ای پاکستان را پرداخت کرده است و در صورتی که ایران به بمب هسته‌ای دست پیدا کند، عربستان هم قصد دارد سرمایه‌های خود را نزد پاکستانی‌ها نقد کرده و کلاهک‌های هسته‌ای آماده‌ای از این کشور بگیرد.
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای عراقی ضمن پیگیری سرنوشت یک شهروند ایرانی بازداشت شده در ایام حج در عربستان، خواستارانتقال پیام برای آزادی او شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ