وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای عراقی ضمن پیگیری سرنوشت یک شهروند ایرانی بازداشت شده در ایام حج در عربستان، خواستارانتقال پیام برای آزادی او شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده، یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی و در یک سریال سرمایه گذاری کرده است؟!
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی کرده و در یک سریال سرمایه گذاری نموده است؟!
پیگیری شایعه منتشر شده از مراجع قضایی نشان می‌دهد در پرونده قضایی این فرد و همسرش فرزانه قره حسنلو اتفاق جدیدی نیفتاده است و هر دوی این افراد در زندان به سر می‌برند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق خودرو در حین گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود هنگام سرقت خودرو زانتیا دستگیر شد.
سفارت ایران در کویت اعلام کرد که ۱۱ نفر ایرانی که در این کشور بازداشت شده بودند با پیگیری این سفارتخانه آزاد و به ایران منتقل شدند.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در قهوه به بدن کمک می‌کنند تا با رادیکال‌های آزاد، که عامل استرس اکسیداتیو هستند، مبارزه کند. هر فنجان قهوه حاوی ۲۰۰ تا ۵۵۰ میلی‌گرم آنتی‌اکسیدان است. دریافت این میزان آنتی‌اکسیدان در مبارزه با سرطان کبد، بیماری کبد چرب الکلی و غیر الکلی و هپاتیت C نقش بسزایی دارد.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
تصاویری از پیگیری قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را مشاهده می کنید.
ویتامین C، یک مکمل غذایی پر مصرف و یک ماده آنتی اکسیدان خوب است که از آسیب رادیکال‌های آزاد به سلول‌ها و بروز بدخیمی‌هایی مثل سرطان پیشگیری می‌کند.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشو مردان ایران با صدرنشینی دانشگاه آزاد در گروه یک و پاس فراجا در گروه دو پیگیری شد.
دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشوی مردان ایران با صدرنشینی دانشگاه آزاد در گروه یک و پاس فراجا در گروه دو پیگیری شد.
باشگاه فولاد: آزادی وریا با پیگیری مخبر انجام شد!
رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: دوستان ناجا همکاری بسیار خوبی داشتند تا همه کسانی که از جامعه پزشکی در حوادث روز چهارشنبه گذشته بازداشت شدند، آزاد شدند، به جز یک نفر که آن هم در حال پیگیر کارش هستیم و پرونده‌اش دچار اشکالاتی شده که پیگیریم.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان با صعود دو نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات پیگیری شد.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هیچ یک از دانشجویان دستگیر شده این دانشگاه در محوطه‌های دانشگاه بازداشت نشده اند و این دستگیری‌ها همگی در سطح شهر و مناطق مختلف بوده است، اما با این حال دانشگاه پیگیر آزادی این دانشجویان بوده است.
رییسی گفت: از مراجع ذیربط خواسته‌ام که موضوع از دست دادن جان این خانم به طور جدی و دقیق پیگیری شود. گروه‌های مختلفی این موضوع را بررسی می‌کنند تا مشخص شود آیا قصور یا تقصیری در این قضیه بوده یا فوت ایشان به شکل طبیعی اتفاق افتاده است. این موضوع در حال بررسی است. من نمی‌خواهم اظهارنظر قطعی کنم لکن یک گروه از مجلس ایران این موضوع را بررسی کردند و گفتند ضرب و شتمی نبوده و عوارض جسمی خودِ خانم باعث فوت شده است. این خانم قبلا دو بار جراحی شده و اسناد پزشکی او هم موجود است. یک گروه هم از طرف پزشکی قانونی این موضوع را بررسی کردند. پزشکی قانونی هم قریب به همین نظر را دادند، اما من الان نظر قطعی نمی‌دهم و اظهارنظر قطعی را به قاضی و دستگاه قضایی واگذار می‌کنم. آن‌ها نظر قطعی می‌دهند.
با مراجعه خانواده‌های تعدادی از این دانشجویان به دانشگاه تهران در شامگاه شنبه و پیگیری مسئولان دانشگاه از مسئولان ذی ربط؛ مشخص شده که این دانشجویان توسط یک مرجع مسئول بازداشت شده‌اند.
سومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان با مصاف مدعیان سه وزن پایانی در صربستان پیگیری خواهد شد و امشب نیز دو نماینده ایران برای کسب مدال طلا و برنز به میدان می‌روند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: یکی از همشهری‌های ما توسط عربستان در ایام حج بازداشت شده و علیرغم تلاش‌ها هنوز آزاد نشده است. آزادی او پیگیری شود.
رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در حالی پیگیری شد که یک نماینده از ایران به فینال راه یافت و یک ملی‌پوش دیگر راهی رده بندی شد. دو آزادکار کشورمان هم به گروه شانس مجدد رفتند.
رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در حالی پیگیری شد که یک نماینده از ایران به فینال راه یافت و یک ملی‌پوش دیگر راهی رده بندی شد. دو آزادکار کشورمان هم به گروه شانس مجدد رفتند.
وزیر امور خارجه ایران در تماس با فواد حسین وزیر خارجه عراق سرنوشت یک هموطن ایرانی بازداشت شده در ایام حج در عربستان را پیگیری و خواستار انتقال پیام برای آزادی وی شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از حضور یک زن روی سقف ماشین کلانتری گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ