التون جان، خواننده معروف انگلیسی، دیداری غیرمنتظره با بازیکنان منچسترسیتی داشت و قهرمانی در جام حذفی را به آنها تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خولین آلوارز با تنها 23 سال سن و با کمتر از 200 بازی حرفه ای، 13 قهرمانی به دست آورده است.
منچسترسیتی فهرست 22نفره بازیکنان خود برای شرکت در سوپرجام اروپا را اعلام کرد. در این فهرست منچسترسیتی سه غایب بزرگ به چشم می‌خورد.
رودری، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید کسب سه‌گانه در فصل گذشته باعث اشباع این تیم نمی‌شود و او و تیمش بار دیگر برای فتح همه جام‌ها به زمین خواهند رفت.
رافائل واران، مدافع تیم منچستریونایتد پس از تماشای دیدار جام خیریه انگلیس، از قوانین جدید اعمال شده در مسابقات انتقاد کرد.
منچسترسیتی و آرسنال در بازی سوپرجام انگلیس عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
آیمریک لاپورت از کسب جام سیر نشده و بعد از سه قهرمانی با سیتی به دنبال فتح لیگ ملت های اروپا با تیم ملی کشورش است.
تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد روز شنبه در فینال فصل ۲۳-۲۰۲۲ جام حذفی فوتبال انگلیس با قضاوت پل تیرنی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک شاگردان گواردیولا همراه بود.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، که در ثانیه‌های اول فینال جام حذفی گل اول تیمش را زده بود در دقایق اولیه نیمه دوم هم گلزنی کرد تا سیتی بار دیگر پیش بیفتد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، عقیده دارد که در این تیم باید برای همه جام ها جنگید.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ توصیه کرد برای پیروزی مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در دوران حضورش در چلسی استفاده کند.
جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی روزهای سختی را سپری می‌کند.
ترکیب رسمی دو تیم منچسترسیتی و آرسنال برای دیدار امشب دو تیم اعلام شد.
سیتی به فینال جام حذفی رسید؛ بدون گل‌خورده!
منچسترسیتی با پیروزی 3-0 بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.
لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ امروز دوشنبه برای اولین بار پس از پارگی رباط صلیبی زانوی راست خود هنگام بازی برای فرانسه در جام جهانی، با توپ تمرین کرد.
منچسترسیتی در جام اتحادیه انگلیس با دو گل برابر ساوتهمپتون شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، به ستایش از آرسنال پرداخت و گفت منچسترسیتی امسال در جام حذفی انگلیس با قرعه‌ای بسیار سخت مواجه بوده است.
ستاره ایرانی هال سیتی همچنان دور از تمرینات گروهی تیمش کار می‌کند.
پائولو بنتو بلافاصه پس از سوت پایان دیدار برابر غنا توسط آنتونی تیلور داور انگلیسی با همراهی چند شاگرد خود به عملکرد این داور به شدت معترض شد.
وویچک شزنی با دو عکس‌العمل دیدنی همچنان موفق به بسته نگه‌ داشتن دروازه تیم ملی لهستان شده است.
لوییس انریکه، مربی اسپانیا، به بازیکنانش هشدار داد که بازی سختی برابر قهرمان چهار دوره جام جهانی دارند و هر اتفاقی ممکن است در این بازی رخ بدهد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد دارد کایل واکر را در فهرست بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی 2022 انگلیس قرار دهد.
ستاره ایرانی هال سیتی جزو نفرات اصلی تیمش مقابل برادفورد سیتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ