لوییس انریکه، مربی اسپانیا، به بازیکنانش هشدار داد که بازی سختی برابر قهرمان چهار دوره جام جهانی دارند و هر اتفاقی ممکن است در این بازی رخ بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شباهت بسیار زیاد سبک بازی آینتراخت فرانکفورت با بایرن مونیخِ یولیان ناگلزمان باعث شده در آلمان تاپ‌مولر، سرمربی جدید آینتراخت را به کپی برداری از ناگلزمان متهم کنند.
مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، با انگیزه بسیاری برای بازگشت قدرتمند به میادین روبرو است که یکی از آنها پس گرفتن جایگاهش از تراشتگن است.
الشرق الاوسط به نقل از منابعی در وزارت امور خارجه آلمان نوشت: نشست دیپلمات‌های ارشد سه کشور آلمان، فرانسه و بریتانیا با علی باقری‌کنی که در اسلو برگزار شد، بر درخواست از تهران برای توضیح درباره منشا ذرات اورانیوم بسیار غنی شده تمرکز داشت.
براساس گزارشی از شرایط ارتش آلمان، نیروهای مسلح این کشور برای مواجهه با مشکلات، نامجهز، دچار کمبود بودجه و بسیار کُند هستند.
وزیر دفاع آلمان گفت: در هر صورت، هیچ کدام از ما نمی‌داند پوتین دارد چه کار می‌کند، اما این نباید جلوی ما و متحدانمان را از پیشنهاد کردن حمایت‌های معقول به اوکراین بگیرد. در اوکراین یک "جنگ فرسایشی بی‌رحمانه" همراه با "تعداد قربانیان بسیار" دارد اتفاق می‌افتد.
آلمان و ژاپن در دنیایی نامطمئن، ترسناک و پرتنش به مسابقه تسلیحاتی پیوسته‌اند جایی که حساب باز کردن روی قدرت نرم کاهش یافته است. ما اکنون در دوره‌ای متفاوت زندگی می‌کنیم. دنیایی که از خاکستر شوروی زاده شد از بین رفته اما دنیای جدید آوارهای بسیار بیش‌تری را به تصویر می‌کشد.
وزارت اقتصاد و محافظت از اقلیم آلمان، هفته گذشته اعلام کرد که برنامه‌های حمایتی خود را برای گسترش تجارت با ایران به خاطر «وضعیت بسیار جدی ایران» لغو کرده است. روشن است که مقصود از «وضعیت بسیار جدی» اعتراضات ماه‌های گذشته است که در کنار حمایت ایران از روسیه، دلیل اصلی این تصمیم بوده است.
رئیس تیم مرسدس آلمان اعتراف کرد شکست دادن ردبول اتریش قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک در سال 2023 بسیار سخت خواهد بود.
جمال موسیالا، ستاره تیم ملی آلمان، از این که نتوانست دروازه اسپانیا را باز کند بسیار ناراحت است.
معادله صعود در گروه E جام جهانی 2022 بسیار جالب و هیجان انگیز دنبال می شود و احتمالات خطرناکی در انتظار آن است.
تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپن، از پیروزی برابر آلمان بسیار خوشحال بود و گفت که آلمان ها از پیروزی مطمئن بودند و بسیار عصبانی شده اند.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، از این که ژاپن موفق شد برابر آلمان به پیروزی برسد بسیار متعجب شد.
پس از باخت دور از انتظار آلمانی ها در مقابل تیم ملی ژاپن، بازیکنان مانشافت خود را سرزنش می کنند و از نتیجه به دست آمده بسیار نا امید هستند.
سرژ گنابری، ستاره هجومی تیم ملی آلمان، تاکید کرد رابطه بسیار خوبی با هانسی فلیک دارد.
ستاره ژاپنی می‌گوید کیفیت فنی بازیکنان آلمان که اغلب ستاره‌های آن عضو بایرن مونیخ هستند بسیار بالاست.
مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان، ابراز امیدواری کرد تا در اولین بازی جام جهانی بتوانند با شکست ژاپن، شروع خوبی داشته باشند.
نشریه بیلد امروز گزارش داد که استقبال مردم آلمان از خرید پیراهن تیم ملی این کشور بسیار اندک بوده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از اینکه دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، دوران حضورش در این باشگاه را رو به پایان توصیف کرد، بسیار خشمگین است.
آلمان در شرایطی که میزان مصرف گاز طبیعی بسیار بالا مانده است، وارد زمستان سخت می‌شود و ممکن است در ماه‌های آینده نتواند از بروز وضعیت اضطراری انرژی، اجتناب کند.
انگلیس و آلمان در دیداری بسیار تماشایی در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند. انگلیس توانسته بود شکست 0-2 را با برد 3-2 عوض کند ولی در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد.
اولاف شولتس، صدراعظم آلمان گفت: این جنگ، جنگ بسیار خطرناکی است. ما از اوکراین حمایت می‌کنیم، اما این کار را به نحوی انجام می‌دهیم که به جنگ میان روسیه و ناتو ختم نشود. چون این یک فاجعه خواهد بود.
خبرنگار شبکه آلمانی اعلام کرد: پهپادهای انتحاری ایرانی بسیار قدرتمند بوده و کارآیی بالایی دارند.نیروهای روسی از این پهپادها در زاپروژیا برای هدف قرار دادن تسلیحات آمریکایی استفاده می کنند.
پی‌یر لیتبارسکی، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید لیورپول روزهای بدی در پیش دارد و یورگن کلوپ به خاطر از دست دادن سادیو مانه بسیار حسرت خواهد خورد.
صدراعظم آلمان خاطرنشان کرد که تحریم‌های شدید و ملموسی علیه بسیاری از مقامات، الیگارشی‌ها و گروه‌های قدرتمند روسیه اعمال شده و مطمئنا به برداشتن گام‌های بعدی ادامه خواهیم داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ