النصر وارد مذاکره با سرمربی سابق رئال مادرید شد تا او را برای هدایت این تیم در فصل آینده به عربستان بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره النصری‌ها باز هم صاحب یک رکورد جذاب شد.
ستاره النصری‌ها باز هم صاحب یک رکورد جذاب شد.
یک گزینه جذاب برای مربیگری در تیم ملی والیبال ایران مطرح شده است.
در فهرست مسافران تراکتور به ترکیه نام تنها یک مهاجم نوک دیده می‌شود.
با یک نفر از بین ویرا و فارکه ماموریت بازگشت لیدز از چمپیونشیپ به لیگ برتر آغاز خواهد شد.
میگو تپانچه ای نام خود را از یک ویژگی بسیار عجیب کسب کرده است که این حیوان را به سوژه ای جذاب و با ارزش برای مطالعه تبدیل می کند...
میگو تپانچه‌ای نام خود را از یک ویژگی بسیار عجیب کسب کرده است که این حیوان را به سوژه‌ای جذاب و با ارزش برای مطالعه تبدیل می‌کند.
عدد بزرگی که گرچه به بزرگی یک سنتلیون آمریکا نیست، اما شاید بیشتر شناخته شده باشد، گوگول است. گوگول، عددی است به شکل یک به همراه ۱۰۰ صفر (ده به توان صد:۱۰^۱۰۰)؛ این عدد همچنین الهام‌بخش نام موتور جستجوی معروف گوگل نیز هست. نام برگرفته از این عدد (نام وب سایت گوگل)، به این علت برای بنیانگذاران گوگل در مسیر انتخاب نام سایتشان جذاب بود که به حجم وسیعی از اطلاعات موجود در اینترنت اشاره دارد.
سعید آگین سانیا یک نام خاص در فوتبال ایران در دهه ۱۳۶۰ است. اولین بازیکن خارجی بعد از انقلاب هم‌بازی یحیی بود.
یک موسسه بلژیکی در پروژه ای به نام بازیافت مو از موی انسان برای جذب آلاینده های محیطی استفاده می کند.
محققان دانشگاه کالیفرنیا، سان‌فرانسیسکو از یک نوآوری جذاب خبر داده‌اند که «چسب سلولی» نام گرفته است. آن‌ها ادعا کرده‌اند که با کمک این نوآوری، در آینده دستاورد‌ها و امکانات پزشکی قابل توجهی مانند ساختن اندام در آزمایشگاه برای پیوند و بازسازی اعصاب آسیب دیده فراهم خواهد شد.
پس از رونمایی از سری گوشی‌های فوق‌العاده شیائومی ۱۳، کمپانی Xiaomi از یک از محصول جدید از خانواده MIJIA رونمایی کرد. این گجت جذاب و منحصربفرد، قلم دیکشنری میجیا (MIJIA Dictionary Pen) نام دارد و در حال حاضر در حال جذب سرمایه برای تولید انبوه در آینده است. این دستگاه قابلیت‌های بسیار خاص و جالبی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که این تیم به دنبال جذب یک بازیکن خط میانی برای نیم فصل است.
بایرن مونیخ و دورتموند بی شک جذاب ترین جذاب فوتبال آلمان در سالیان اخیر بوده است.
بایرن مونیخ و دورتموند بی شک جذاب ترین جذاب فوتبال آلمان در سالیان اخیر بوده است.
در ترکیب سپاهان و پرسپولیس، نام ۷ بازیکن به چشم می‌خورد که سابقه بازی در تیم مقابل را دارند و همین مسئله یک جذابیت مضاعف در تقابل حساس ۲ تیم به‌شمار می‌رود.
توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، مهم ترین گزینه جانشینی بایرن مونیخ به جای یولیان ناگلزمان است.
توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، مهم ترین گزینه جانشینی بایرن مونیخ به جای یولیان ناگلزمان است.
رسیدگی به این پرونده از ۲۴ شهریور سال ۹۹ با گزارش یک درگیری خونین در محدوده دریاچه خلیج فارس در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به محل اعزام شدند و مشخص شد پسر جوانی با ۱۳ ضربه چاقو، زنی به نام سحر را مجروح کرده است.
اللهیار صیادمنش غایب بزرگ تیم ملی در جام جهانی قطر خواهد بود و اگر نام مهدی طارمی و سردار آزمون را در فهرست نهایی تیم ملی لحاظ کنیم، حالا برای ۳ جای خالی در فهرست مهاجمان تیم ملی ایران، رقابت جذابی در ماه‌های منتهی به جام جهانی شکل خواهد گرفت.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، رکورد جذابی را به نام خودش به ثبت رسانده است.
نام بازیکن پرسپولیس امروز از لیست این باشگاه خارج می‌شود تا جا برای جذب مهاجم جدید باز گردد.
پاری سن ژرمن علاقه مند به جذب ایوان ایلیچ، هافبک بااستعداد و صربستانی ورونا بوده و آماده آغاز مذاکرات با این باشگاه ایتالیایی است.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ