محققان دانشگاه کالیفرنیا، سان‌فرانسیسکو از یک نوآوری جذاب خبر داده‌اند که «چسب سلولی» نام گرفته است. آن‌ها ادعا کرده‌اند که با کمک این نوآوری، در آینده دستاورد‌ها و امکانات پزشکی قابل توجهی مانند ساختن اندام در آزمایشگاه برای پیوند و بازسازی اعصاب آسیب دیده فراهم خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارتن مهم‌ترین وسیله‌ای است که در زمان اسباب‌کشی مورد نیاز است. شما می‌توانید برای بسته‌بندی انواع وسایل خانه مانند ظروف آشپزخانه، ظروف شکستنی و مجسمه، کیف و کفش، کتاب، لباس و عروسک و وسایل تزیینی از کارتن و جعبه استفاده کنید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از اطفای کامل انبار چسب بازار تهران خبر داد.
توضیحاتی از جزئیات آتش‌سوزی در بازار تهران از زبان مدیرعامل سازمان آتشنشانی تهران را مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: در حادثه آتش سوزی انبار چسب بازار ۱۵ ایستگاه آتش نشانی با ۲۵۰ آتش نشان اعزام شدند و توانستند ۳ طبقه بالا را اطفا کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتشی که از روز گذشته در انبار چسب بازار رخ داده کماکان در قسمت زیرزمین روشن است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتشی که از روز گذشته در انبار چسب رخ داده کماکان در قسمت زیرزمین روشن است.
تصاویری از آتش‌سوزی و عملیات اطفا حریق انبار چسب در بازار تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ما حداقل چهار تا پنج مرتبه به مسئولان این پاساژ اخطار داده بودیم اما متأسفانه هیچ ترتیب اثری به اخطارهای آتش نشانی داده نشده است.
ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص آتش سوزی انبار بازار چسب تهران گفت: درحال حاضر ۱۱ ایستگاه آتش نشانی در محل حضور دارند.
آتش‌ سوزی در انبار چسب در محدوده بازار تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. معاون سازمان اورژانس کشور هم گفته که حریق انبار چسب سه مصدوم داشته است.
محققان دانشگاه اِبِرهارد کارلز توبینگن و محققان آلمانی، نگاهی دقیق‌تر به قطران مورد استفاده برای چسباندن ابزار‌های نئاندرتال انداخته‌اند و برای درست کردن چسب، روش بسیار پیچیده‌تری از آنچه قبلاً تصور میشد یافتند.
برخی از کاربران می‌گویند، وجود جسب زخم رنگی برای تطابق با رنگ پوست افراد، لازم است و برخی دیگر معتقدند، چنین چیزی هرگز ضرورت ندارد، علاوه‌بر آن این نوع تولید محصول کاملا «نژادپرستانه» است.
یک موجود کوچک جدید در استرالیا کشف شده که طعمه‌اش را با استفاده از نوعی چسب گیاهی به دام می‌اندازد.
هافبک استقلال همچنان در مچ پای خود احساس درد می‌کند و با وجود مصدومیت برای تیمش به میدان می‌رود.
این بانداژ شامل یک بستر پلیمری انعطاف‌پذیر، قابل کشش و زیست سازگار است که در سطح زیرین آن مجموعه‌ای از الکترود‌های حسی، یک جفت الکترود ماژولار شده با ولتاژ و یک لایه هیدروژل بارگذاری‌شده با دارو قرار دارد.
این تصویری از امیرحسین خیرخواه، عکاس ورزش سه است که همیشه عجیب‌ترین جزئیات را از دورترین زوایا ثبت می‌کند.
استفاده از «نوار چسب سرعت» همیشه جلب توجه می‌کند. البته این یک نوار چسب عادی و معمولی نیست!
هافبک استقلال از امروز به محل تمرین رفت و تمرینات اختصاصی را شروع کرد.
گروهی از محققان روی نسخه های ساده و ارزان ژنراتورهای کوچک برق تماسی کار می کنند که با کمک نوارچسب دو طرفه موجود در بازار ساخته می شوند.
اتفاق هایی که شاید فقط در ایران می‌افتد؛ چسباندن تور به تیر دروازه با چسب نواری!
در روزهای ابتدایی حضور ساپینتو در ایران، انگشتان چسب زده او نظر بسیاری را به خود جلب کرد.
چسب زرد ضد حشره راه حلی سریع برای از بین بردن حشرات و پشه‌های سیاه گیاهان است. استفاده از رنگ زرد باعث جلب توجه حشرات در این نوار‌ها می‌شود و با نزدیک شدن به سطح چسب به آن می‌چسبند، دقیقا مشابه با چسبیدن مگنت یخچال برروی بدنه فلزی یخچال‌ها، با این تفاوت که حشرات دیگر توانایی جدا کردن خود از چسب را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ