پاری سن ژرمن علاقه مند به جذب ایوان ایلیچ، هافبک بااستعداد و صربستانی ورونا بوده و آماده آغاز مذاکرات با این باشگاه ایتالیایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نام چند کوچه و یک بلوار شهر تهران تغییر کرد.
ستاره سابق والیبال اسلوونی از دنیای بازی خداحافظی کرد.
یکی از بهترین های تیم ملی والیبال کانادا از والیبال خداحافظی کرد.
تیم‌های ملی والیبال مردان ترکیه و زنان فرانسه با کسب مقام قهرمانی چلنجرکاپ 2023 سهمیه لیگ ملت‌ها 2024 به دست آوردند.
یک گزینه جذاب برای مربیگری در تیم ملی والیبال ایران مطرح شده است.
آلفا تائوری یکی از 10 تیم شرکت کننده در رقابت‌های فرمول یک نام خود را تغییر خواهد داد.
فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری از خودش و جواد نکونام، واکنش جالبی به موضوع انتخاب سرمربی جدید استقلال داشت.
میرکو تاکولا، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، کلودیو رانیری را یک گزینه خوب برای هدایت ناپولی معرفی می‌کند اما از نظر او این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.
بعد از پایان هفته اول لیگ ملت‌ها ژاپن در صدر جدول قرار گرفت.
نام سرلیدر هواداران پرسپولیس به عنوان منشی مجمع امروز این باشگاه مطرح شده است.
النصر وارد مذاکره با سرمربی سابق رئال مادرید شد تا او را برای هدایت این تیم در فصل آینده به عربستان بیاورد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از یک مرحله ای شدن ثبت نام پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: حداکثر زمان ماندگاری در اربعین یک هفته در نظر گرفته شد.
در یکی از عکس‌هایی که از دیدار شیخ زاید بن سلطان با فضانوردان ماموریت آپولو ۱۷ موجود است، وجود یک کتاب با نامی خاص بر روی میز جلب توجه می‌کند.
وقتی ساخت و ساز‌ها در محله رونق گرفت و به تدریج خانه‌سازی در کوچه‌ها و معابر خاکی محله آغاز شد، جمعی از کارکنان روزنامه اطلاعات در نزدیکی میدان و در کوچه‌ای که آن هم به کوچه اطلاعات معروف شد خانه ساختند. به همین دلیل، کوچه‌ای که کارکنان روزنامه در آن خانه ساختند، به کوچه اطلاعات معروف شد.
محمدجواد معنوی نژاد از لیست تیم‌ملی والیبال ایران خط خورد.
عضو هیأت علمی گروه شیلات دانشگاه گیلان گفت: ماهیان جنس گارا از حدود بیست میلیون سال قبل از شرق آسیا منشاء گرفته‌اند و به تدریج قلمرو پراکنش خود را به سمت غرب گسترش داده‌اند. انتخاب نام «رضا» برای این ماهی با اتفاق نظر محققین همکار در تیم تحقیقاتی ما صورت گرفت.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس می‌گوید: «نام اذون در منابع تاریخی مختلف به عنوان یکی از آبادی‌های شمیران بار‌ها تکرار شده. دکتر حسین کریمان» در کتاب تهران در گذشته و حال به تغییر نام اذون به اوین اشاره کرده است. به عقیده او واژه اذون در گذر زمان به ایون و پس از آن به اوین تغییر نام داده و برای سندیت این مدعا هم شواهدی از تغییر برخی کلمات در زبان رایج اهالی شمیران ارائه کرده است.» در جستجو برای علت نامگذاری محله اوین، اما به روایت‌های دیگری هم می‌رسیم که البته اعتبار چندانی ندارند.
در مراسم دیشب بهترین‌های فیفا یک نام غیرمنتظره به عنوان سرمربی ایران در رای گیری شرکت کرد
تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای تقویت خود در نیم فصل دوم، چهار بازیکن جدید را به خدمت گرفت.
اگرچه امروز دربند برای تهرانی‌ها یادآور طبیعت‌گردی و کوهنوردی است، اما آبادی دربند بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارد و از دوران ناصرالدین‌شاه برای مردم تهران روستایی شناخته شده بود.
نیکو پاز، هافبک 18 ساله آرژانتینی رئال مادرید، امشب این شانس را دارد تا اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان باشگاه را انجام دهد. روی او برای سال های پیش رو حساب ویژه ای باز کرده اند.
اواخر خرداد ماه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار با استعفا از کابینه سیزدهم کنار رفت. او دلیل این استعفا را همگرایی بیشتر در تیم اقتصادی دولت دانست. هر چند که پیش از استعفا نیز زمزمه‌هایی درباره برکناری عبدالملکی مطرح شده بود.
نام بازیکن پرسپولیس امروز از لیست این باشگاه خارج می‌شود تا جا برای جذب مهاجم جدید باز گردد.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ