صائب محبی، بازیکن هوادار، می‌گوید در این دو سال در چهار پست مختلف بازی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیروس دین‌محمدی از امروز کارش را به عنوان مربی هوادار آغاز کرد و به فوتبال ایران برگشت.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه بازیکنانش انگیزه بالایی برای دیدار برابر پرسپولیس دارند گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم به فینال جام حذفی صعود کنیم.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم پس از قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به دنبال کسب این عنوان در رقابتهای جام حذفی است.
مربی گلرهای هوادار بعد از پایان کار خود در این تیم احتمالا راهی تیم فوتبال امید ایران شود.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال خوبی برای من بود. پس از خداحافظی کنار آقای گل محمدی تجربه خوبی را کسب کردم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما توانستیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.
مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: جدا از اتفاقاتی که برای استقلال در طول فصل افتاد بیشترین ضربه را تغییر مدیریت به این تیم زد.
مربی فولاد در نشست خبری خود قبل از بازی با هوادار، به تمجید از سرمربی تیم ملی پرداخت و او را دارای توانایی های لازم برای عبور از این مقطع فوتبال ایران دانست.
مربی تیم فوتبال هوادار که تیمش به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسیده و حریف پرسپولیس در نیمه نهایی شده است، گفت: می‌خواهیم مقابل پرسپولیس از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم.
فیروز کریمی مربی کهنه‌کار فوتبال ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی به اظهارنظر درباره شکست سنگین هوادار مقابل استقلال پرداخت
مربی تیم فوتبال هوادار با تاکید بر این که بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای متوقف کردن استقلال و گرفتن امتیاز دارند گفت: متاسفانه مدیریت استقلال این تیم را گوشت قربانی کرده است.
ایمان عالمی می‌گوید هوادار در ورزشگاه آزادی هم خوب فوتبال بازی می‌کند و انتظار دارد یکی از بازی‌های جذاب لیگ مقابل استقلال رقم بخورد.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا یک بازی هجومی را برابر استقلال انجام بدهیم گفت: تمام تمرکزمان برد برابر استقلال است.
هافبک تیم فوتبال هوادار معتقد است ساکت الهامی در حال حاضر فنی‌ترین مربی فوتبال ایران است.
دو مربی صاحب سبک لیگ برتر فوتبال ایران پیش از بازی لیگ در جام حدفی مقابل هم قرار می گیرند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: فولاد خوزستان یکی از بهترین‌های لیگ برتر است ولی تاکنون نتوانسته امتیازهای خوبی را جمع کند.
بیانی، مربی هوادار می‌گوید تیم‌ آنها و فولاد با برنامه هستند و برای دیدن یک بازی خوب ابراز امیدواری کرد.
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، سال ها در مظان اتهام تبانی و فساد در فوتبال قرار داشت اما الان او قهرمانی ملی لهستان است. کسی که می تواند جام جهانی را برای مسی تمام کند.
سرمربی هوادار هدایت الاهلی قطر را برعهده گرفت؛ این خبر یا شایعه، شاید مهم‌ترین موضوع امروز فوتبال ایران باشد.
تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم بازی‌های لیگ برتر فوتبال توانست با تک گل محبی مقابل هوادار به پیروزی برسد.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازی با استقلال با کیفیت بود و ساپینتو خوشبخت‌ترین مربی لیگ ایران است.
تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با هوادار به پیروزی رسید.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه قضاوت داوران حاشیه های زیادی را برای فوتبال ایران درست کرده است، گفت: اکثر تیم‌های لیگ برتری از اشتباهات داوری ضرر کرده اند.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، گفت: قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس معادل بودجه یک فصل تیم هوادار است.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم باید در دیدارهای آینده به پیروزی برسد و دو تساوی ابتدای فصل را جبران کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ