مربی فولاد در نشست خبری خود قبل از بازی با هوادار، به تمجید از سرمربی تیم ملی پرداخت و او را دارای توانایی های لازم برای عبور از این مقطع فوتبال ایران دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
اردن ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز و ابراز همدردی با مردم ایران، بر موضع این کشور در محکومیت تمامی اشکال خشونت و تروریسم تأکید کرد.
ضمن حلالیت خواهی از دولتمردان و به ویژه تیم اقتصادی که با موفقیت هر چه تمام‌تر نگذاشتند دلار ۲۵ تومنی ۸۰ تومان بشود، چند نمونه دیگر از مواردی را که باید از دولت تشکر شود، ذکر می‌کنیم.
در هفته گذشته از تاریخ ۱۴ مرداد تا ۱۹ مردادماه برخی نماد‌ها مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به تصمیمات نماد‌هایی که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
در هفته گذشته از تاریخ ۷ مرداد تا ۱۱ مردادماه نماد‌های بسیاری مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به نتایج ۱۹ نماد که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
تجمیع تبصره ۱۴ در ضمن بودجه عمومی، مولدسازی درآمدهای دولت، ارائه لایحه بودجه به‌صورت دوسالانه و تکلیف طرح‌های عمرانی طولانی شده از جمله موارد مطرح شده در نخستین جلسه ستاد بودجه سال ۱۴۰۳ بود.
دمشق ضمن تاکید بر حل بحران سودان، خواستار مقابله کشورهای عربی و دوست با توطئه های خارجی علیه کشورهای عربی و اسلامی شد.
تنها 24 ساعت پس از استقبال ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع از تلاش‌های میانجیگرانه مصر در زمینه آتش‌بس، درگیری‌های شدید میان دو طرف به ویژه در منطقه خارطوم بحری مجددا از سرگرفته شد.
آمریکا ضمن تحریمهای شدید علیه روسیه،با سرو صدای زیاد در حال تزریق گسترده نظامی ارتش اوکراین است اما در خفا تسلیحات آمریکایی از طریق بازار سیاه به دست روس‌ها می‌رسد.
آمریکا ضمن تحریمهای شدید علیه روسیه،با سرو صدای زیاد در حال تزریق گسترده نظامی ارتش اوکراین است اما در خفا تسلیحات آمریکایی از طریق بازار سیاه به دست روس‌ها می‌رسد.
با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) مشخص شد که این بانک با جلب کامل اعتماد شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ضمن تقویت جایگاه خود در شبکه بانکی کشور، در مسیر درست و اصولی بانکداری حرفه ای حرکت می کند.
نامی ضمن اعلام آماده باش به ستادهای پیشگیری، فرماندهی و پاسخ به بحران استان‌های تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده و ضروری است کلیه مدیران بحران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران مناطق تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی بازدید میدانی داشته باشند تا از هرگونه خسارت احتمالی به مردم جلوگیری شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معلم نباید خود را بی نیاز از آموزش‌های ضمن خدمت بداند و معلمان باید در کنار فعالیت‌های روزمره به فراگیری اصول تعلیم و تربیت بپردازند.
چین ضمن ابراز مخالفت با برگزاری نشست گردشگری گروه جی۲۰ در منطقه مورد مناقشه کشمیر، اعلام کرد که در این رویداد شرکت نخواهد کرد.
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
از دیروز پرسپولیسی‌ها توهین و فحاشی می‌کنند که چرا رفتی تمرین استقلال، مگر شما چیزی در جیب من گذاشتید که طلبکار هستید؟ اصلا آنفالو کنید؛ خداحافظ!
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب‌ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می‌کنیم برای این که متهم نشوند که از بین همه موضوعات جامعه فقط نحوه لباس پوشیدن زنان برایشان مهم بوده که آن را به مرکز مخابره کرده اند.
ضمن اعلام نتیجه سی ونهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۱ (مورخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱)، به اطلاع می‌رساند حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۲ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
روابط عمومی مجلس در واکنش به اظهارات نادرست شهاب حسینی درباره بیانیه نمایندگان مجلس، ضمن رد ادعای دروغ درخواست اعدام دستگیرشدگان اغتشاشات، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند شد.
دو پرونده اصراری حقوقی با موضوع الزام زوج به طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد،سورفتار، اعتیاد زوج به مواد مخدر و عسر و حرج زوجه در دستور کار جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور قرار گرفت.
ضمن تأکید بر فراهم نمودن زمینه‌های حق اعتراض مسالمت‌آمیز و بدور از هرگونه خشونت در سطح جامعه، انتظار می‌رود برخورد با درایت جامعه پزشکی در حادثه اخیر مورد تقدیر قرار گرفته و در خصوص معدود برخورد‌های صورت گرفته با دانشجویان یا همکاران حوزه سلامت با نهایت رأفت و رحمت اسلامی برخورد شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای مسائل اجتماعی و رفاهی باید شاخص قدرت خرید باشد که این شاخص متاثر از تورم است لذا دولت همزمان با افزایش حقوق، تورم را نیز مدیریت کند.
نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی، وکیل پایه‌یک دادگستری ضمن اشاره به اینکه اخلاقا مجازات این جوان زورگیر نیایش اعدام نخواهد بود، در بخش دیگر صحبت‌هایش می‌گوید در نظر بگیرید که ترافیک سنگینی در یک اتوبان وجود دارد و فردی شروع به زورگیری از یک ماشین می‌کند، رانندگان و مسافران ماشین‌ها چقدر دید دارند تا این صحنه را ببینند؟ نهایت ماشین‌های جلو، عقب و کنار می‌بینند، اما زمانی که کلیپ این صحنه منتشر می‌شود، به وسعت ۸۰ میلیون جمعیت را در برمی‌گیرد، ولی باز هم باید مسئله رعب و وحشت شهروندان را اینجا مورد بررسی قرار داد».
مصطفی محبی مجد کارشناس بازار سهام گفت: تحلیلگران بازار سهام متفق القول هستنند که بازار سهام بسیار ارزنده است و این امر موجب شده است تا جذابیت بازار سهام افزایش یابد. ضمن این که p.e بازار سهام نیز روند کاهشی دارد و به نقطه خیلی خوبی رسیده است، با این حال شاهد هستیم که ورود پول به بازار سهام کم است و این موضوع موجب شده است تا شاخص کل بورس درجا بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ