سیروس دین‌محمدی از امروز کارش را به عنوان مربی هوادار آغاز کرد و به فوتبال ایران برگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال دانشجویان ایران در مسابقات یونیورسیاد با شکست مقابل چین در جایگاه چهارم قرار گرفت.
بارسلونا مثل همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی چمپیونزلیگ خواهد بود، اما همان‌طور که ژاوی اشاره کرده، این تیم هنوز در سطحی نیست که خود را یک مدعی بزرگ برای فتح این جام بداند.
ستاره ایرانی فاینورد دور از فهرست تیمش در نخستین بازی تدارکاتی پیش فصل بود.
جواد کریمی در هفته اول لیگ ملتهای والیبال عملکردی سینوسی داشت.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تنها رشته‌ای که بر خلاف شاخص‌های مدال آوری در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شود تیم فوتبال امید است.
تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی جام پاشایان ارمنستان پایان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سال خوبی را برای فوتبال می‌بینم اما بالاخره در فوتبال ممکن است اتفاقات مختلفی رقم بخورد.
وزنه‌بردار تیم ملی؛ کار در اسنپ و ناهار با فلافل
مرندی گفت: اگر اختلاف حیاتی بود آقای بورل بعد از وین نمی‌گفت خواسته ایران منطقی است. پس اختلافات حیاتی نیست؛ بنابراین نیازمند اراده سیاسی آمریکا هستیم. اگر امریکایی‌ها متن را بپذیرند طبیعتاً بحث آژانس راه حل پیچیده‌ای ندارد.
کارشناس فوتبال ایران با طرح جزئیات مشکلات فنی تیم ملی از شرایط فعلی این تیم بعد از انجام دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا به شدت انتقاد کرد.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران مسابقات جهانی را با شکست برابر سنگاپور و ماندن در سطح سوم این مسابقات به پایان رساند.
تیم فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر استرالیا شکست خورد تا کارش برای صعود از مرحله گروهی به بازی آخر مقابل ویتنام کشیده شود.
رئیس جمهور به تیم اقتصادی دولت ماموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان، بهره‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار به کار گیرد.
مربی تیم‌ فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که تیم آن‌ها با بی دقتی و بدشانسی موقعیت از دست می‌دهند.
به دنبال مصوب شدن ادامه همکاری هادی رضایی با تیم ملی والیبال نشسته به عنوان سرمربی، این مربی از ابتدای ماه آینده با فراخوان 32 بازیکن مرحله جدید اردوی آماده سازی تیمش را آغاز می کند.
تیم ملی فوتبال آلمان در دقیقه 33 موفق شد روی یک کار تیمی خوب که منجر به پنالتی شد به گل اول خود در جام جهانی دست پیدا کند.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دیدار برابر چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی را واگذار کرد و کارش برای کسب سهمیه جهانی سخت تر شد.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: ما گلخانه‌ای عمل نکردیم و هرکسی به روی شیاپ چانگ آمد، مزد زحمات خود را در داخل زمین گرفته و فیکس تیم ملی شد.
مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی بازیکنان این در جدال مقابل نفت مسجدسلیمان مدعی است که این تیم قادر خواهد بود به روند برتری‌های خود در ادامه فصل نیز تداوم بخشد.
با پایان مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا، هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. ایران در این مرحله به مصاف تیمی می‌رود که ۲۰ روز پیش آن را شکست داده بود.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش در مقابل تراکتور در نشست خبری حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
بارسلونا شب گذشته علی‌رغم ارئه بازی خوب و پایاپای برابر بایرن، با دو گل شکست خورد. نمایش بارسا در آلیانز آرنا نکاتی مثبت و منفی داشت.
یک منبع موثق گفته است: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نمی‌شود تکلیف اسکوچیچ هم در فیفادی مشخص می‌شود
در آخرین روز رقابت‌های شنا کشورهای اسلامی تیم ۴ در ۱۰۰ متر مختلط ایران چهارم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ