باشگاه رئال مادرید از پایان کار ادن هازاد در این باشگاه خبر داد که از سال 2019 پیراهن کهکشانی ها را به تن داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاسمیرو، ستاره برزیلی، شب گذشته پس از یک سال دوری بار دیگر در کنار لوکا مودریچ و تونی کروس دیده شد.
لیندا کایسدو، بانوی فوتبالیست تیم ملی کلمبیا و باشگاه رئال مادرید، رکورد بزرگی در تاریخ فوتبال ثبت کرد.
سزار آسپلیکوئتا پس از سال ها بازی برای چلسی، امروز وارد مادرید شد تا در تست‌های پزشکی اتلتیکو شرکت کند.
باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که لوکا مودریچ قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرده و حداقل یک فصل دیگر ماندنی خواهد بود.
باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش رسما خبر از تمدید قرارداد ناچو فرناندز تا ژوئن 2024 داد.
کریم بنزما پس از 14 فصل حضور در رئال مادرید، از این تیم جدا شد. او این خبر را امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می کند.
کریم بنزما پس از 14 فصل حضور در رئال مادرید، از این تیم جدا شد. او این خبر را امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می کند.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد مذاکرات مارکو آسنسیو با رئال مادرید برای تمدید قراردادش شکست خورده و این ستاره اسپانیایی بعد از 7 سال رئال را ترک می‌کند.
مادرید سی اف اف کار بزرگی انجام داد و یک شکست به تیم زنان بارسلونا تحمیل کرد.
رئال مادرید با کارلو انچلوتی، فقط یک کوپا دل ری را کم داشت تا هر چه جام در دو سال اخیر بوده را فتح کند. امشب دیگر خبری از کابوس های تلخ گذشته در فینال ها نبود.
۲۱ سال بعد از فینال تاریخی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید، بایر لورکوزن در نیمه نهایی یک تورنمنت اروپایی قرار گرفته است.
بعد از انتشار اخباری درباره منصرف شدن لیورپول از جذب جود بلینگام یک گزارش حاکی است رئال مادرید هم امسال به هدفش در جذب او نخواهد رسید و ستاره انگلیسی یک فصل دیگر در دورتموند بازی خواهد کرد.
فالکائو، مهاجم کلمبیایی که بین سال های 2011 تا 2013 برای اتلتیکو مادرید بازی کرد، با پیراهن رایو وایکانو به مصاف تیم سابقش می‌رود.
کریم بنزما پس از دقیقا ۶۰ سال، نخستین بازیکن رئال شد که در نوکمپ هت‌تریک می‌کند! نفر قبلی فرانس پوشکاش در سال ۱۹۶۳ بود. مادرید امشب اندازه نصف لیگ، در یک ال‌کلاسیکو به بارسا گل زد و حذفش کرد.
لیورپول در سه سال اخیر برابر رئال مادرید متحمل چهار شکست و یک تساوی شده که آماری جالب توجه و البته عجیب است.
قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند. امروز مشخص شد که تعدادی از آنها در یک قتل معروف در سال 2014 نقش داشته اند.
قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند. امروز مشخص شد که تعدادی از آنها در یک قتل معروف در سال 2014 نقش داشته اند.
رئال مادرید در یک سیر نزولی به سر می‌برد و بسیاری را به یاد فصل 15-2014 انداخته است. در فصلی که تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی پس از شروعی خوب به یک‌باره افت کرد.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
بازیکن سابق آرسنال می گوید که لیورپول در رقابت های امسال، فاصله زیادی با تیم سال گذشته دارد.
نیکو پاز، هافبک 18 ساله آرژانتینی رئال مادرید، امشب این شانس را دارد تا اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان باشگاه را انجام دهد. روی او برای سال های پیش رو حساب ویژه ای باز کرده اند.
کریم بنزما سرانجام پس از 14 سال به عنوان یک شهروند ساکن مادرید ثبت نام کرد.
جولین آلوارز الان می توانست بازیکن رئال مادرید باشد و به عنوان یک رئالی در جام جهانی بدرخشد. او در سال 2011 یک ماه در آکادمی رئال حضور داشت.
لیورپول و رئال مادرید یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به یکدیگر برخورد کردند و محمد صلاح حالا فرصتی جدید برای انتقام‌گیری از کهکشانی ها خواهد داشت. رئال در همه مصاف‌های اخیر بهتر از لیورپول کار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ