لیندا کایسدو، بانوی فوتبالیست تیم ملی کلمبیا و باشگاه رئال مادرید، رکورد بزرگی در تاریخ فوتبال ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی که سباستین هالر با پشت سر گذاشتن سرطان به میادین برگشت، این اتفاق را بهترین احساس ممکن توصیف کرد و احتمالا خودش هم تصور نمی‌کرد که اتفاق‌های هیجان‌انگیزتری در پیش است.
داریوش شجاعیان پس از شکست هوادار برابر مس رفسنجان با عصبانیت از حواشی زیاد فوتبال ایران انتقاد کرد.
کیلیان امباپه و نیمار، دو ستاره پاری سن ژرمن، بعد از شکستن رکورد امتیازگیری NBA توسط لبرون جیمز او را تحسین کرده و از این ستاره بزرگ به عنوان بزرگترین بسکتبالیست تاریخ یاد کردند.
مجموعه ای از تحرکات مذبوحانه سران استکبار در اهانت به قرآن کریم حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه های آنان دارد.
مجموعه ای از تحرکات مذبوحانه سران استکبار در اهانت به قرآن کریم حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه های آنان دارد.
سباستین هالر، مهاجم دورتموند، پس از شکست دادن سرطان بار دیگر به میادین فوتبال برگشت.
سباستین هالر سرانجام پس از پشت سر گذاشتن سرطان، اولین مسابقه رسمی خود را برای دورتموند انجام داد.
سران قوا با اشاره به شکست و ناکامی دشمنان، در جنگ رسانه‌ای، روانی و اقتصادی با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در صحنه حمایت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کردند: سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است.
اظهارات این مهره سیاسی غرب، در واقع ترجمه پیام تهدید غربی‌هاست مبنی بر این که اگر باج‌های دیگری مانند برجام ندهید، ما سیاست‌های آشوب‌افکنانه را در پی می‌گیریم. در واقع، شیطنت اخیر غربی‌ها برآمده از آسیب‌ها و خسارت‌های روند برجام در القای (نادرست) ضعف ایران است. مشابه این روند، پس از شکست فتنه سبز و تشویق غرب به انجام تحریم‌های فلج‌کننده توسط برخی سران و حامیان فتنه سبز بود.
عباس‌تبار در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: شرایط خوبی دارم و هیچ مشکلی نیست. یک دوره شیمی درمانی انجام دادم و الان در دوره استراحت هستم و ده روز بعد، باید دوره دوم شیمی درمانی را انجام بدهم. چهار دوره شیمی درمانی دارم و پس از آن عمل می‌کنم و بعد از عمل هم دوباره چهار دوره شیمی درمانی دارم.
محمد عباس‌تبار، بازیکن جوان شهرداری همدان، درباره نحوه اطلاعش از بیماری سرطان و شرایط فعلی خود صحبت کرد.
سینیشا میهایلوویچ بازیکن سابق لازیو و اینتر، پس از سه سال مبارزه با بیماری سرطان خون، در گذشت.
پادشاه مراکش پس از شکست این تیم برابر فرانسه، با سرمربی و کاپیتان تیم تماس گرفت.
غیبت یک مهاجم نوک مرکزی با توانایی دو مهاجم اسبق تیم ملی کرواسی، یکی از دلایل اصلی شکست و ناکارآمدی خط هجومی تیم دالیچ برای تکرار حضور در فینال از سوی کارشناسان این کشور اعلام شده است.
زلاتکو دالیچ بعد از شکست مقابل آرژانتین و ناکامی در صعود به فینال جام جهانی گفت تیمش نباید از نظر روانی شکست را می‌پذیرفت و حالا باید برای بازی رده‌بندی آماده شود.
تیم جوانان ایران بعد از دو شکست در برابر تیم امید بلاروس دیروز در مسقط و در استادیوم سلطان قابوس یک بر صفر تیم عمان را شکست داد.
سران آمریکایی پاداش ویژه‌ای برای برد ایران مشخص کرده‌اند.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با سران گروه های فلسطینی بر ضرورت پایندی به مقاومت برای احقاق حقوق تأکید کرد و گفت: تمام تلاش‌ها برای حذف آرمان فلسطین از وجدان و ذهن نسل‌های جدید شکست خورد.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: ملت ایران هم گزینه نظامی آمریکا را نامعتبر کرده و هم به اعتراف خودشان فشار حداکثری را به شکست کشانده است.
رئیسی با بیان اینکه در این دیدار‌ها اراده جدی جمهوری اسلامی در توسعه روابط همسایگی برای طرفین محرز و تصمیمات خوبی برای گسترش همکاری‌ها اتخاذ شد، تصریح کرد: سران کشور‌های چین، پاکستان، هند و دیگر کشور‌ها به شکل رسمی از بنده برای سفر دعوت به عمل آوردند که این سفر‌ها در زمان مناسب برای پیگیری توافقات صورت گرفته در این دیدار‌ها انجام خواهد شد.
امروز دشمن اذعان دارد که "فشار حداکثری شکست خورده است و ایران برتری هوایی ما را بعد از 80 سال به دست گرفته است و به یک قدرت بلامنازع تبدیل شده است."، و به‌گفته بعضی از سران کشورهای عربی مبدأ تاریخ باید قبل و بعد از سرنگونی هواپیمای جاسوسی گلوبال هاوک تعیین شود.
وزیر امور خارجه مجارستان می‌گوید شهروندان اروپایی هزینه جنگی را می‌پردازند، که هیچ مسئولیتی در شروع آن نداشته‌اند و سران اروپا هم در محافظت از شهروندانشان شکست خورده‌اند.
ریشه شکست آمریکا و اروپا در جنگ اقتصادی علیه مسکو را باید در استراتژی یک دهه گذشته سران مسکو بررسی کرد، زیرا در این بازه زمانی، روسیه با دلار زدایی و تدابیر دیگر از تبعات تحریم کاست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد گفت‌وگوی سران صربستان و کوزوو در بروکسل بدون هیچ توافقی به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ