کریم بنزما پس از 14 فصل حضور در رئال مادرید، از این تیم جدا شد. او این خبر را امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش، وزیر امور خارجه کشورمان شهر جده عربستان را به مقصد تهران ترک کرد.
نیمار برزیلی بارها علاقه قلبی برای بازگشت به بارسلونا را مطرح کرده اما آبی اناری توان انجام این انتقال را ندارد. اولویت بعدی او انگلیس است که به نظر می‌رسد چند تیم توان پرداخت حق ترانسفر او را دارند.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، جدایی یکی از بازیکنان این تیم به مقصد عربستان را تایید کرد.
مارکو وراتی، ستاره پاری سن ژرمن، مقصد خود در لیگ عربستان را انتخاب کرده است.
سادیو مانه امروز با اعضای تیم بایرن مونیخ خداحافظی کرد و به زودی برای عقد قرارداد راهی عربستان می شود.
عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ که از سوم خردادماه با انتقال زائران به عربستان آغاز شد با انجام آخرین پرواز در بامداد امروز (۳ مرداد) از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) پایان یافت.
باشگاه الاتفاق عربستان به جذب موسی دمبله، مهاجم فرانسوی لیون، نزدیک شده است.
تیم نساجی مازندران ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا اردوی آماده سازی خود را در این کشور برگزار کند.
کاردار سفارت ایران در عربستان از بازگشت علی اکبر رائفی پور از جده به مقصد تهران در عصر امروز پنجشنبه خبر داد.
استانیس السبرگ، تحلیلگر ارشد ورزشی و پژوهشگر دانمارکی، گفت: «عربستان سعودی با میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر و سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های فرهنگی، قصد دارد خود را مقصد رویدادهای بین‌المللی نشان داده و تصویری مدرن را به جهان نشان دهد».
رسانه های عربستانی می گویند که اوبامیانگ به عنوان خرید بعدی فوتبال عربستان راهی یکی از تیم های لیگ این کشور می شود.
سرخیو راموس از پاری‌سن‌ژرمن جدا شد: مقصد عربستان!
دفتر ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که بشار اسد امروز دمشق را به مقصد جده عربستان ترک خواهد کرد.
احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان عکس‌هایی از لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین را به همراه خانواده اش در جریان سفرش به عربستان سعودی به اشتراک گذاشت. وزیر گردشگری عربستان گفت: خوشحالم از حضور مسی و خانواده اش در عربستان سعودی تا از مقاصد مختلف گردشگری ما لذت ببرند. ما از بازدیدکنندگانی از کشور‌های مختلف جهان استقبال می‌کنیم تا از سفری بی نظیر به عربستان لذت ببرند.
به گفته یاسر المسحال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، تیم ملی زنان فرانسه مقصد بعدی هروه رنار است.
دریابان شمخانی که پس از سفر اخیر او به پکن، توافق ایران و عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک با میانجیگری چین اعلام شد، چند روز پیش به امارات سفر کرده و با مقامات ارشد این کشور دیدار و رایزنی کرد.
طبق گزارش بلومبرگ، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل از روستاییان و مسؤولان اسرائیلی از روستای کفر کاما در منطقه الجلیل برای حضور در این رویداد دعوت به عمل آورد. این روستا توسط نهاد مربوطه از بین ۳۲ مکانی که به عنوان بهترین مقاصد گردشگری روستایی طی امسال برگزیده شده بودند، انتخاب شده است.
تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا پنجشنبه ایران را به مقصد قطر ترک می کند تا برای بازی با الفیصلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.
شاگردان نکونام فردا اهواز را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان، به یکی از گزینه‌های سرمربیگری باشگاه نیس فرانسه تبدیل شده است.
دیروز کریستیانو رونالدو، اسطوره رئال، در 37 سالگی راهی النصر عربستان شد و ممکن است به زودی ایسکو در 30 سالگی راهی سالرنیتانا، باشگاه کوچک ایتالیایی، شود.
وزیر خارجه عربستان سعودی با تکرار ادعا‌های واهی در مورد مقاصد برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که اگر ایران به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا کند، کشور‌های خلیج‌فارس دست به هر اقدامی برای تضمین امنیت خود خواهند زد. این مقام پادشاهی سعودی گفت: «اگر ایران یک سلاح اتمی قابل استفاده داشته باشد، دیگر هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نخواهد بود.... ما در فضای بسیار پرمخاطره‌ای در منطقه قرار داریم و انتظار داشته باشید که دولت‌های منطقه قطعا دنبال راهی باشند که امنیت خود را تامین کنند.»
نخستین بار از زمان گشودن حریم هوایی عربستان در مقابل هواپیما‌های اسرائیلی است که یک هواپیمای اسرائیلی از حریم هوایی این کشور به مقصد شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی عبور کرد.
از زمانی که عربستان بازگشایی حریم هوایی خود را اعلام کرده، تاکنون خطوط هوایی رژیم صهیونیستی پروازی بر فراز آسمان این کشور نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ