رئیس جمعیت هلال‌احمر از افزایش توان امدادی، بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در اربعین و در خاک ایران و عراق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسکندری گفت: برای پیک تابستان امسال با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان توان عملی تولید برق نیروگاه‌های حرارتی از طریق ارتقای توان و رفع محدودیت واحدهای موجود بیش از ۷۰۰ مگاوات افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با توجه به افزایش حجم صادرات نفت کشور در ماه‌های اخیر، لزوم افزایش توان عملیاتی پایانه نفتی خارک در اولویت قرار گرفت و در مدت سه ماه این مهم محقق شد.
در شرایطی که چند ماهی است خبری از انتشار آمار رسمی تورم مسکن شهر تهران از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار نیست، روز گذشته شورای پول و اعتبار با دو برابر شدن مبلغ تسهیلات خرید خانه موافقت کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش خلبانی در اقلیم‌های مختلف عامل افزایش توان رزم است و باعث آمادگی برای پاسخ دندان شکن به دشمن در هر شرایط جغرافیایی می‌شود.
حشد شعبی عراق امروز رزمایش دریایی در دریاچه ای در شرق استان صلاح الدین برگزار کرد.
افزایش ۷۰۵۴ مگاوات به توان تولید برق کشور در حوزه حرارتی و تجدیدپذیردر راستای تحقق اهداف وزارت نیرو ونتایج اقدامات دولت سیزدهم درزمینه مدیریت وکاهش ناترازی دربخش تولید و تقاضای برق بوده است.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
افزایش بُرد موشک‌های گروه‌های مقاومت فلسطین از یک سو و اتحاد این گروه‌ها از سوی دیگر باعث شده رسانه‌های عبری زبان نگرانی خود را نسبت به اوضاع کنونی در اراضی اشغالی نشان دهند.
فرمانده کل ارتش در مراسم تحویل‌دهی پهپادهای راهبردی به نیروهای چهارگانه ارتش با تاکید بر اینکه پهپادها در جنگ‌ها نقشی تعیین کننده دارند، گفت: توان پهپادی ارتش در حال افزایش است.
معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: حقوق دستیاران در سال جاری نیز افزایش یافته است. بر این اساس، حقوق دستیاران مجرد، ۸ میلیون تومان و حقوق دستیاران متاهل نیز ۱۱ میلیون تومان است. علاوه بر حقوق تعیین شده، کارانه هم برای آن‌ها لحاظ می‌شود.
خودروسازی سایپا پیشگام در همکاری با دانش بنیان‌ها و مراکز دانشگاهی/ ارتقای کیفیت و افزایش توان طراحی، هدف گروه سایپا در همکاری با مراکز دانش بنیان
وزارت دفاع چین اعلام کرد که رزمایش دریایی اخیر بین ایران، چین و روسیه بر توان سه کشور برای انجام مأموریت های نظامی مشترک افزوده است.
فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش ساخت تجهیزات دید در شب را یکی دیگر از دستاوردهای هوانیروز دانست و گفت: در دنیا تنها چند کشور دارای توانایی دید در شب هستند مانند روسیه، آمریکا و ایران.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مهمترین عاملی که در افزایش توان بازدارندگی و مقابله با تهدیدات مؤثر است، فرماندهی و کنترل است که امروزه در سطح جهان و نیروهای مسلح تمامی کشورها اهمیت دارد.
فرشیدی، ارتقا و تامین سلامت جامعه را مهمترین وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و گفت: پیگیری طرح های ارایه شده در این رویداد علمی می تواند موجب کاهش مرگ و میر و افزایش رفاه و سلامت مردم شود.
در نشست نظارتی امروز مجلس وزرای نفت و صمت برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف های طویل حضور یافتند و دو نماینده در نهایت به صورت مشروط از پاسخ های اوجی و فاطمی امین قانع شدند
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطمینان می‌دهم که ما حتی ۲۴ ساعت را برای افزایش توان و قوه خود از دست نداده‌ایم و در روندی مستمر، با شتاب پیش می‌رویم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطمینان می‌دهم که ما حتی ۲۴ ساعت را برای افزایش توان و قوه خود از دست نداده‌ایم و در روندی مستمر، با شتاب پیش می‌رویم.
جلیل هاشمی می گوید: اگر سفارش اتوبوس داشته باشیم می توانیم با افزایش شیفت های کاری، تمامی آنها را تولید کنیم.
رئیس پلیس پایتخت ضمن تشریح اقدامات پلیس در بحث گشت امنیت اخلاقی، سگ گردانی و دیگر مسائل مربوط به این فرماندهی از افزایش ۷ درصدی سرقت ها از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای دومین سال پیاپی ، توانگری مالی بیمه معلم معادل 124درصد در سال 1401 و با افزایش معنادار نسبت به سال 1400 ،بار دیگر در سطح یک قرار گرفت.
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: سرانه سازمان بهزیستی کشور تا سال گذشته ۱۵۰ هزار تومان بود که امسال به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
افشای راز جسد زن‌ تنها در قطار کرمان مشهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ