فوتسالیست ایرانی پالما نمی‌تواند تیمش را در دیدار امشب مقابل خاین همراهی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الوحده امارات با وجود نمایش تاثیرگذار ملی‌پوش ایرانی خود مقابل الشباب عربستان شکست خورد.
سه دونده سرعتی ایران در دور مقدماتی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا به عنوان نفر اول گروه خود به نیمه‌نهایی صعود کردند.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F54 را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F ۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
ملی‌پوش نوجوان ایران در نشست خبری پیش از بازی نیمه‌نهایی مقابل ژاپن به نکاتی اشاره کرد.
فوتسالیست ایرانی پالما وضعیت نامشخصی برای دیدار نیمه نهایی لیگ اسپانیا دارد.
فاینورد علی‌رغم حضور ثابت ملی‌پوش ایرانی خود شکست سنگینی مقابل رُم متحمل شد و نتوانست به نیمه‌نهایی لیگ اروپا برسد.
ملی‌پوش ایرانی فاینورد امیدوار است صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را همراه تیمش تجربه کند.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. رقابتهای پنج وزن دوم این مسابقات دوشنبه برگزار خواهد شد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
با این پیروزی، ملی‌پوش اسنوکر ایران موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یابد.
مدافع چپ تیم ملی ایران با پایان دوران مصدومیت دوباره فهرست تیم فوتبال آ. ا. ک بازگشت.
ملی‌پوش والیبال ایران به دلیل دوپینگ نمی‌تواند تیمش را در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال همراهی کند. او احتمالا با محرومیت یک ساله مواجه خواهد شد.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران به نیمه نهایی جام جهانی سابر لهستان نرسید و در یک‌قدمی کسب مدال متوقف شد.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
مسلم اولادقباد، ملی‌پوش فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا که بین دو تیم ایران و تایلند برگزار شد، انتخاب شد تا برای دومین بار در این مسابقات به این افتخار دست پیدا کند.
دانیال شه‌بخش بوکسور ملی‌پوش ایران که قرار است در مسابقات نیمه حرفه‌ای نیز فعالیت کند، سرانجام نخستین حریف خود در این رقابت‌ها را شناخت و باید ۲۶ شهریور به روی رینگ برود.
دانیال شه‌بخش بوکسور ملی‌پوش ایران که قرار است در مسابقات نیمه حرفه‌ای نیز فعالیت کند، سرانجام نخستین حریف خود در این رقابت‌ها را شناخت و باید ۲۶ شهریور به روی رینگ برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ