تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست پورتوریکو شد و با سه برد و ۹ امتیاز در صدر گروه سوم باقی ماند.
تیم ملی تنیس ایران با سه پیروزی در مسابقات گروه سه دیویس‌کاپ به گروه دو جهانی صعود کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست لهستان تیم دوم رنکینگ دنیا گامی بلند برای صعود به جمع چهار تیم برتر در مسابقات قهرمانی جهان برداشت.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان مقابل تونس قرار گرفت و با کام‌بک، سه بر دو به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به مرحله نیمه‌نهایی این رقابتها راه یافت.
تیم ملی والیبال ایران در چارچوب لیگ ملت‌های والیبال در سه ست متوالی مقابل آلمان به برتری دست یافت..
مهدی طارمی بعد از پیروزی پرگل ایران مقابل افغانستان و زدن سه گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و گفت که ایران سعی می‌کند شخصیت خود را در کافا نشان دهد.
تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به مصاف ترکیه رفت و در این مسابقه که بهروز عطایی در آن ترکیب‌های مختلفی از بازیکنان را امتحان کرد، ملی‌پوشان سه بر دو مغلوب حریف شدند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: مسابقات جام پیروزی ترکیه و جام رحیم علی آبادی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و امیدواریم در پایان سه اردو شاکله تیم ملی را انتخاب کنیم.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا بعد از پنج پیروزی متوالی، برابر نیوزیلند شکست خورد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از پیروزی در اولین حضور روی نیمکت این تیم، پیروزی و سه امتیاز را به امیر قلعه‌نویی و بازیکنانش تقدیم کرد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران ایران برابر فیلیپین پیروز شد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران ایران دومین بازی خود در کاپ آسیا را هم با برد پشت سرگذاشت.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران ایران، اولین بازی خود در مرحله مقدماتی کاپ آسیا در سنگاپور را با پیروزی مقابل برونئی آغاز کرد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران ایران، اولین بازی خود در مرحله مقدماتی کاپ آسیا را با پیروزی مقابل برونئی آغاز کرد.
تیم ملی واترپلو ایران با کسب سه پیروزی و به عنوان صدرنشین گروه دوم مسابقات قهرمانی آسیا راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
تیم ملی والیبال ایران، جدال صدرنشینی و صعود از گروه را از آرژانتین و دفاع و پاسور قدرتمندش برد و حالا در دو بازی آسان‌تر به حضور در دور بعدی قهرمانی جهان می‌اندیشد‌. تیم ایران تا اواسط ست دوم بازنده محض بود؛ اما ...
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار آغازین خود در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا با نتیجه سه بر صفر نخستین پیروزی خود برابر کره‌جنوبی بعد از انقلاب اسلامی رقم زد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در شهر استانبول سه بر صفر حریف خود تیم جوانان فنرباغچه را شکست داد.
معاون تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش ۶۰ درصدی ضایعات خطوط سواری شامل بدنه، رنگ و سالن‌های مونتاژ در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش ضایعات که بخش اصلی آن حاصل تولید بدون کسری و عبورمستقیم است، یکی از مصادیق افزایش بهره‌وری در ایران‌خودرو است.
فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران طی امروز

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ