کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که تیمش در بازی برابر اسپانیول تیم برتر زمین بوده و مزد این برتری را گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، همچنان تاکید دارد که تیمش به یک بازیکن شماره 9 تمام عیار نیاز دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد مدیران این باشگاه در بازار نقل و انتقالات بسیار ناراضی است.
پردراگ میاتوویچ، اسطوره رئال مادرید، معتقد است که با شکست سنگین دیشب رئال برابر منچسترسیتی، آنچلوتی را فصل بعد روی نیمکت این باشگاه نخواهیم دید.
طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی قصد دارد شنبه برابر ختافه، رئال را با ترکیبی دگرگون و کاملا متفاوت با تمام هفته‌های گذشته به زمین بفرستد.
در تاریخ رئال مادرید کارلو آنچلوتی سریعتر از هر مربی دیگری توانسته تمام جام‌های رسمی ممکن را کسب کند.
مارکا امروز نوشت که به احتمال قریب به یقین، کارلو آنچلوتی فصل بعد نیز مربی رئال خواهد بود و زیدان شانسی برای بازگشت ندارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از بازی سلتاویگو گفت که به کسب جایزه بهترین گلزن از سوی کریم بنزما اهمیتی نمی‌دهد.
کارلو آنچلوتی بدون توجه به بازی یکشنبه آینده برابر بتیس، رئال را با بهترین ترکیب ممکن برابر بارسلونا روانه میدان می کند.
کارلو آنچلوتی بدون توجه به بازی یکشنبه آینده برابر بتیس، رئال را با بهترین ترکیب ممکن برابر بارسلونا روانه میدان می کند.
یورگن کلوپ ترکیبش را بدون تغییر نسبت به دیدار برابر نیوکاسل که با پیروزی ارزشمند دو بر صفر تمام شد، به مصاف رئال مادرید خواهد فرستاد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست 1-0 از مایورکا گفت امیدهای رئال برای قهرمانی در لالیگا تمام نشده و آنها تا لحظه آخر خواهند جنگید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از این که مدیران این باشگاه حاضر نیستند بازیکنان مدنظر او را جذب کنند عصبانی است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از این که تیمش توانست علیرغم دریافت دو گل برابر ویارئال به پیروزی برسد ابراز خوشحالی کرد.
کارلو آنچلوتی معتقد است رئال از این وضعیت بحرانی خارج خواهد شد و تاکید کرد که باید هر طور شده این یک ماه سخت و دشوار را به سلامت تمام کنند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تمام تمرکز تیمش روی پیروزی در هر بازی است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از شکست تیمش مقابل رایو وایکانو به صراحت از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.
پس از باخت رئال مادرید در مقابل رایو وایکانو مارکو آنچلوتی به صراحت از تیمِ خود و عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.
رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
رئال مادرید مدرن آنچلوتی با اسکلت فرانسوی!
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید بازیکنان جدید فشار بازی برای این تیم را به خوبی حس کرده‌اند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که علی رغم موفقیت های اخیر، تیمش می تواند باز هم می تواند پیشرفت کند.
رئیس‌ انجمن تولیدکنندگان کلر ایران گفت: این صنعت به دلایل وجود حساسیت‌های بهداشتی مشمول محدودیت‌های مدیریت مصرف برق نیست، اما در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، داوطلبانه 20 درصد مصرف برق واحد صنعتی خود را کاهش دادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ