ورود لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به منطقه فنی کنار زمین در جریان دیدار تیم پاریسی مقابل لیل و فریاد زدن بر سر بازیکنان یکی از صحنه‌های جنجالی این مسابقه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری آذربایجان و ارمنستان یکدیگر را به تنش‌آفرینی در مرز مشترک میان دوکشور متهم کردند.
در سایه تنش‌های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه این رژیم از وزیر خارجه فرانسه خواست تا مانع از وقوع جنگ با حزب‌الله لبنان شود.
وزارتخانه‌های دفاع جمهوری آذربایجان و ارمنستان یکدیگر را به هدف قرار دادن مواضع طرف متقابل در «قره باغ» متهم کردند.
یک موسسه آماری مستقل فرانسوی می‌گوید بعد از تنش‌های تابستان امسال در رابطه کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن محبوبیت او در فرانسه به شدت کاهش یافته است.
شبکه تلویزیونی الجزیره از آتش زدن واگن‌ها در حومه جنوبی پاریس و ادامه تنش‌ها در شهر‌های دیگر خبر داد.
از سوی دیگر، خبرگزاری آذرتاج اعلام کرد که نیروهای مسلح ارمنستان با بهره گیری از سلاح‌های سبُک به طور متناوب مواضع ارتش جمهوری آذربایجان در مناطق «شوشا» و «خوجالی» را هدف قرار داده اند.
در پی تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، رؤسای جمهور فرانسه و ایتالیا ۱۷ خرداد ماه دیدار می‌کنند.
با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، نخست وزیر ایتالیا هشدار داد: فرانسه از نام ایتالیا برای حل مشکلات داخلی خود استفاده نکند.
درحالیکه تنش بین پاری سن ژرمن و لیونل مسی به اوج رسیده او نامزد دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال لاروس است که فردا در مراسمی در شهر پاریس اهدا خواهد شد.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ایتالیا امروز و مقارن با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، سفر خود به فرانسه را لغوکرد.
روسای جمهور آمریکا و کره‌جنوبی فردا در واشنگتن به رایزنی درباره تنش‌ها در شبه‌جزیره کره و دیگر موضوعات بین‌المللی خواهند پرداخت.
نهادهای امنیتی رژیم‌صهیونیستی نسبت به کشیده شدن تنش‌ها و درگیری‌ها از غزه به سمت جبهه شمالی ابراز نگرانی کردند.
رئال مادرید با پیشنهاد یوفا برای عودت دادن وجه بلیت تماشاچی‌های فینال چمپیونزلیگ 2022 مخالفت کرده و آن را برای جبران ضرری که به هوادارانش وارد شده ناکافی دانست.
نروژ جدیدترین کشوری است که رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان را تحریم کرده است.
با وجود تنش‌های شدید بین شورای شهر پاریس و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بر سر ورزشگاه پارک دو پرنس گزارش‌های جدید حاکی است اختلاف دو طرف در حال حل شدن است.
در آستانه برگزاری انتخابات زودهنگام کنست رژیم صهیونیستی در روز یکم نوامبر آینده (دهم آبان ماه) تنش های سیاسی میان یائیر لاپید نخست وزیر فعلی و بنیامین نتانیاهو رهبر مخالفان تشدید شده است.
تنش‌های اخیر در باشگاه پاری سن ژرمن روز به روز بیشتر می‌شود و حالا ادعا شده که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه، تنها چند ماه بعد از استخدامش به زودی پی‌اس‌جی را ترک می‌کند.
پس از اینکه رژیم صهیونیستی حملات هوایی اخیر روسیه علیه اوکراین را محکوم کرد، تنش‌ها میان تل آویو و مسکو افزایش یافت.
وزیر امور خارجه اردن اعلام کرد که تنش‌ها در فلسطین روز به روز بدتر می‌شود.
برگزاری بازی دوستانه با روسیه، باعث شده تا یک حزب سیاسی مستقر در سارایوو، فدراسیون فوتبال بوسنی را تهدید کند.
پس از آن که ترکیه، یونان را متهم به استفاده از سامانه اس-۳۰۰ علیه جنگنده های خود کرد، تنش ها بین آنکارا و آتن تشدید شده است.
ارتش چین در واکنش به سفر تحریک‌آمیز پلوسی به تایوان، رزمایش‌هایی را اطراف این جزیره آغاز کرده است. علاوه بر هجوم جنگنده‌ها به خط حائل تنگه تایوان، ارتش چین پنجشنبه اعلام کرد که «حمله موشکی دقیقی» در تنگه تایوان به‌عنوان بخشی از رزمایش نظامی انجام داده است.
وزیرخارجه بحرین از عدم پاسخگویی قطر به پیشنهادات مطرح شده در زمینه حل مسائل اختلافی میان دو کشور، ابراز تاسف کرد و البته باب گفتگوها را همچنان باز دانست.
این اتفاقات علاوه بر آنکه واکنش‌های گروهی از سینماگران را در پی داشته و آنها نقدهای جدی را به این نامه نگاری و برخورد با پلتفرم‌ها مطرح کرده‌اند، منجر به واکنش برخی متولیان نیز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ